Matkakuumetta

Innolla odotetaan

Alkaa olla nyt ilmassa todellista lomakuumetta.enää kaksi viikkoa matkan alkuun. 2.12 lähtö thaimaahan phukettiin ja siitä seuraavat kolme viikkoa aurinkoa , löhöilyä ja mukavaa yhdessäoloa perheen kanssa. ei ole kiire mihinkään ja voi unohtaa arjen askareet.ihanaa.
Millaisia fiiliksiä teillä kun matka lähestyy?
iloista loman odotusta kaikille..

12

1812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orchidd

...Loman tuntua alkaa todellakin olla ilmassa, nimittäin lähtöön n. 32h :) . Ihanaa pääsee rentoutumaan ja vähäks aikaa pois täältä kylmän kosteasta ilmanalasta.

• ti 11.12.

mutta tuntuu kuin vähäinen palmujen humina ja aaltojen loiske kuuluisi jo 8D

• ..olen Thaimaaseen lähdössä, viimeksi olen ulkomaillakin ollut 2004. Hiukkasen alkaa jännittää jo, ei meinaa öisin unta saada.Toivon vain että olisi hyvät kelit, rahat riittäisi ja osaisin pakata oikean verran tavaraa mukaan...Minulla kun on paha tapa yleensä ottaa lyhyellekin matkalle hirveästi rompetta =)

• määrä minimiin. Pitkähihaiset voit unohtaa kokonaan (ainoastaan meno/tulomatkalle). Mulla ollut tapana, sandaalit jalkaan ja pitkähihainen paita päälle. Loput jää autoon tai hakijan huoleksi. Riippuu tietysti kuljetuksesta. Kukapa kertoisi säilytyshinnat kentällä? En ole koskaan sitä tarvinnut, mutta ei tieto tapa. Saattaa painoraja yllättää jos kampeaa rompetta mukaan liikaa. Etenkin sisäisillä lennoilla (15 kiloa). On melko kallista maksaa 10e/kilo ylipainomaksua. Olen nykyisin ottanut mukaan pienen kala vaa'an. On maksanut hintansa takaisin.

• kitewind kirjoitti:

määrä minimiin. Pitkähihaiset voit unohtaa kokonaan (ainoastaan meno/tulomatkalle). Mulla ollut tapana, sandaalit jalkaan ja pitkähihainen paita päälle. Loput jää autoon tai hakijan huoleksi. Riippuu tietysti kuljetuksesta. Kukapa kertoisi säilytyshinnat kentällä? En ole koskaan sitä tarvinnut, mutta ei tieto tapa. Saattaa painoraja yllättää jos kampeaa rompetta mukaan liikaa. Etenkin sisäisillä lennoilla (15 kiloa). On melko kallista maksaa 10e/kilo ylipainomaksua. Olen nykyisin ottanut mukaan pienen kala vaa'an. On maksanut hintansa takaisin.

...käsittänyt että vaatetta mahd. minimaalisesti mukaan. Tänään kävin ison matkalaukun ostamassa, onpahan sitten tilaa roudata enemmän tuliaisia ja joululahjoja.

• nöffykät

viikon kuluttua 26.11 Phukettiin 3 viikoksi. Matkalaukut haettiin varastosta tänään ja vähän jotain rompetta sinne jo mukaan heiteltykin. Nyt vaan pitäis ruveta ottaa töissäkin rauhallisemmin, niin on kaikki eväät hyvään lomaan. Ja tietysti odotamme kovasti tulevaa maanantaita. Hirveesti ei vielä jännitä, olemme kuluvana vuonna matkustaneet jonkin verran, mutta tämä on ensimmäinen matka kuitenki Thaimaahan tai Aasiaan ylipäätään.

• kova kuume jo..

Juu elikkäs 8.12 ois meilläkin lähtö ekaa kertaa Thaimaahan ja kuume alkaa olla jo aika maksimaalinen ..tekis mieli alkaa jo pakkailemaan ;) Pari vkoa ois tarkoitus Phuketissa/lähisaarilla oleskella..Ekaa kertaa elämässä kahden vkon loma, ihan uskomatonta!!

• sarski

matkakuumetta jo täälläkin, vaikka lähtö vasta 3 viikon päästä. kävimme viimeksi Thaimaassa 8 vuotta sitten. liekö muuttunut kovasti siitä?

• kuumetta
        sarski kirjoitti:

matkakuumetta jo täälläkin, vaikka lähtö vasta 3 viikon päästä. kävimme viimeksi Thaimaassa 8 vuotta sitten. liekö muuttunut kovasti siitä?

Vain lievää lämpöä, hermostuttaa vaan ne ilmat??!! lähtö 1.12.

• ilmoista
        kuumetta kirjoitti:

Vain lievää lämpöä, hermostuttaa vaan ne ilmat??!! lähtö 1.12.

Googleta www. phuket news, eiköhän auttais, kun siitä luet säätietoja.
        Jouluna tulossa 24vrk.

• ei vielä

Lähtö ylihuomenna Khao Lakiin. Ei ole vielä kuumetta.

• ^^^^

polttelee jo! 4 pvää lähtöön. phuket odottaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe