olen syntyny 22.6 eli oon puoliks rapu ja kaksonen.. Olen tosi sosiaalinen ihminen,liikkussa ja vähän flirttaileva ihminen eli juuri niinkuin kaksoset, mutta toisaalta rakkauselämä on juuri niinkuin ravun. Olen mustasukkainen ja omistushaluinen. Apua kaipaisin tässä asiassa: kaikki hellut mitä mulla on ollut ovat olleet härkiä,no nyt oon tavannu kaksos miehen. Enkä tiedä oikein miten menetellä olla vaikeasti tavoiteltava tekstailla silloin tällöin vai odottaa siltä yhteydenottoa? Alussa pelkäsin, että kaksoseni on vain pillun perässä mutta kun hän vakuutti ettei ole niin uskoin häntä. Luulis, että tuntisin kaksoset hyvin,minun koko perhe on kaksoset ja paras kaveri ja itekki puoliks (äiti,isäpuoli ja pikkuveli)
Joten toivosin että jotain apua,kokemuksia ja tietämystä että voiko tästä edes tulla mitään?
voiko joku antaa neuvoa?
2
1082
Vastaukset
- -aurinko-
En todella tajua mistä nuo yleistykset johtuu horoskooppien mukaan ihmisten luonteista. Itse olen kaksonen. En ole flirttailija. Enkä viihdy kun oman perheeni parissa. Pakko joskus olla mutta rakastan olla vain omassa porukassani kotosalla. Osaan olla omiva miehestäni. Mustasukkainen joskus. Mutta suurimaksi osaksi luotan häneen. Olen avioliitossa vain rakkaudesta mieheeni ja rakastan lapsiani. Millään muulla ei ole väliä jos ihmisiä ajattelen. Työ on tärkeä jotta voin ostaa kaiken sen mikä luo viihtyvyyttä kotiini sekä elää mieleiselläni tavalla. Uskokin on ykkösjuttu elämässäni tosin vielä on paljon tuossakin asiassa oppimista.
Toivon, että teillä onnistuu valittusi kanssa. Hyvää Joulunalus aikaa!- lontoorae
kiitos samoin sulle =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst18812743Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i494679Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58704296Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2163718PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1023514Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1003373Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.732010Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161355Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1561070Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun2861035