Takalasin pissapoika ei toimi, vettä ei tule takaikkunalle. Pumppu kuuluu toimivan ja käsittääkseni vesi tulee samasta säiliöstä kuin tuulilasille. Vettä on säiliössä ja olen yrittänyt rassata suutintakin.
Onko muilla vastaavia ongelmia? Auto on A4 1999 Avant.
Pissaa ei tule
7
3127
Vastaukset
- Akseli
Varmaan letkuliitin irti, Passatissa on ainakin vasemman takapyörän takana verhousluukun takana takavalon vieressä letkut ja siellä on luultavasti letku mutkaliitin, joka vuotaa sitten kun pitäisi ruiskuttaa. Todennäköisesti kotelo on märkä.
Letku ei tahdo pysyä kiinni vaan kannattaa vetää nippusiteellä johonkin lähelle kiinni niin, että ei pääse heilumaan. - aapo
vm -00 A3:ssa takalasin pissapojan moottori piti vaihtaa, koska se neste tulee sen akselin läpi lasille ja jotain oli murtunut siellä akselin sisällä, ja ei sen vuoksi toiminut vaan vesi valui takaoven sisään.
Jos tällainen vika on kyseessä, hinta on noin muistaakseni 150 euroa duuni = yht. noin 200 euroa paitsi jos itse vaihtaa niin 150. - audinisti
Omassa autossani (A4 -99 Avant) nestettä kyllä kului, kun yritin ruiskuttaa sitä takalasille. Ääniä kuului kuskin jalkatilasta sulaketaulun alapuolelta. Syyksi varmistui lähes irti ollut letkun jatkoliitin. Seutauksena pohjapellin ja lattiaeristeiden alla pari litraa pesunestettä ja helvetillinen kuivausoperaatio. Ei ongelmia vuoteen ... toivotaan, että pitää jatkossakin....
- 1.8t
autojen aatelia hehe
- Arska
Omassa autossani olen huomannut että jos käyttää laihaa pesunesteseosta niin ei tahdo letkut pysyä kiinni. Kannattaa kokeilla vahvempaa seosta.
- Avant
Autoni on tosin uudempaa mallia, mutta vika on sama. Huomasinkin, että autoni on varustettu vasemman etupyöränkotelon pesujärjestelmällä! Takalasia kun peset niin kastuu kotelon takaosa, ja jos täytät säiliön piripintaan niin kastuu kotelon etuosa. Jälkimmäinen vuoto siis säiliöstä tai ylä- ja alasäiliön välisestä saumasta. Edellinen luultavasti sisälokasuojan takaa jostain letkuliitoksesta. Lupasivat tietenkin korjata tulevassa 1. huollossa takuuna.
- Farmari A4
Apukuskin puoleisen takavalon yläpuolella oli let kuliitin irti ja pesunestettä suihkusi koteloon. Onneksi kotelossa oli reikä josta neste pääsi valumaan ulos maahan.
Mielenkiintoista oli se että pumpun ympärillä oli eräänlaista vaahtomuovia/kumia ja että pumppu oli kiinni auton rungossa pelkästään polkupyörän sisuskumen kaltaisella kuminauhalla jossa oli koukut päissä. Yllättävä tekninen oivallus Audilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760