Minkä väriset laskettelu lasit kannattaisi olla että näkisi jotain? Itselläni on sellaiset punaiset, hyvin näkyy valoisalla mutta illalla näkyy paremmin paljaalilla silmilläkin...
Minkä väriset lasit?
3
880
Vastaukset
- hmmmm
Itellä keltaiset tai kelta-oranssit ja mun mielestä ehkä paras väri yleislaseiksi. Tosin hämärässä ennen keinovaloon siirtymistä ei niilläkään näe kovinkaan hyvin. Eli niillä näkee päivänvalossa ja keinovalossa mielestäni tosi hyvin. Joku voi tietysti selventää tätä asiaa mistä moiset erot värien suhteen johtuu. Voishan sitä tietysti käydä optikolta kysymässäkin...
- hyvin
Mulla on mustat lasit eikä niilläkään näe mitään mutta parhaiten toimivat tyhjät lasit.
- head cyber
Keltaiset toimivat hyvin pilvisellä/sumuisella säällä, jolloin ne tuntuvat lisäävän kontrastia. Aurinkoisena päivänä sitten tarvitaankin kunnolla tummennetut, t.s. harmaat tai ruskeat.
Kaksia laseja ei kuitenkaan tarvita: monilla merkeillä on tarjolla erivärisiä linssejä yksiin kehyksiin. Vaihtaminenkaan ei ole mitenkään hankalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551182
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1521146Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82966Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45884Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54780Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721- 32702