Poken hinta pahassa jonossa on 40 e. Toivottavasti ostat jotain kivaa lapsillesi.
amarillon poke
6
2968
Vastaukset
- on varmasti
25euroa
- ..................
otappa yhteyttä johtoon...
- Porvoossa on muissakin ravi...
kun maksaa 20 euroa pokelle, niin pääsee sisälle jopa alle ravintolan määräämän ikärajankin. Kannattaisi olla tosiaan ravintolan johtoon yhteydessä, pokethan eivät ole heidän palkkalistoilla, vaan he ovat firmalta käsittääkseni ostanut sen palvelun.
Itse en käy kapakoissa, mutta tutuilta olen näin kuullut.- Porvoossa
Stadissa joihinkin paikkoihin saattaa joutua ostamaan 500 euron hintaisen VIP-kortin. Onhan se toki voimassa koko vuoden, mutta kun ei sitä kännipäissään ajattele ettei sitä kovin usein noissa paikoissa tule käytyä.
- soon mä
Ilmankos sun palkka on NIIIIIIIIIIIIIN pieni kun tuhlaat sen täällä..
Tuolla rahalla sais paljon enemmän kotona tehty'.
Mutta jokainen taaplaa tyylillään.Ei auta vaikka Tehy saikin korotukset tänne ne kiikutat ja valitat ettei palkka riitä mihinkään - soon mä
Voi olla että ymmärsin väärin; taisit ollakin pokea pokaamassa:)
Maksullinen mies on uusi trendi ja jos jono on kova niin laatu maksaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512263
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9795- 69723
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35721Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48535
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82527Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489