Poken hinta pahassa jonossa on 40 e. Toivottavasti ostat jotain kivaa lapsillesi.
amarillon poke
6
2946
Vastaukset
- on varmasti
25euroa
- ..................
otappa yhteyttä johtoon...
- Porvoossa on muissakin ravi...
kun maksaa 20 euroa pokelle, niin pääsee sisälle jopa alle ravintolan määräämän ikärajankin. Kannattaisi olla tosiaan ravintolan johtoon yhteydessä, pokethan eivät ole heidän palkkalistoilla, vaan he ovat firmalta käsittääkseni ostanut sen palvelun.
Itse en käy kapakoissa, mutta tutuilta olen näin kuullut.- Porvoossa
Stadissa joihinkin paikkoihin saattaa joutua ostamaan 500 euron hintaisen VIP-kortin. Onhan se toki voimassa koko vuoden, mutta kun ei sitä kännipäissään ajattele ettei sitä kovin usein noissa paikoissa tule käytyä.
- soon mä
Ilmankos sun palkka on NIIIIIIIIIIIIIN pieni kun tuhlaat sen täällä..
Tuolla rahalla sais paljon enemmän kotona tehty'.
Mutta jokainen taaplaa tyylillään.Ei auta vaikka Tehy saikin korotukset tänne ne kiikutat ja valitat ettei palkka riitä mihinkään - soon mä
Voi olla että ymmärsin väärin; taisit ollakin pokea pokaamassa:)
Maksullinen mies on uusi trendi ja jos jono on kova niin laatu maksaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891