mitä teen kun gerbiilin korvasta tulee verta.voiks se olla pelkkä korvatulehdus vai onko se jokin vakava sairaus.verta ei tuu iiiihan hirveest mut silti se näkyy inhottavast terran lasiseinien läpi!!!eli vastaulkaa pliis!!!
Vastakkaaa!!!Pliis!!!Apuu!!
7
642
Vastaukset
- Amssu
Älä rupea kyselemään netistä aupua jossa vo kestää viikkoja vastauksiin! Gerbiili pitää viedä eläinlääkäriin. Ennenkuin varailet aikoja tarkasta gerbun korva onko sen kaveri purrut korvaa. Jos vert tulee korvan sisältä "käytävästä" kannattaa varata aika eläinlääkärillä.
Toivottavasti ei ole mitään hurjan vakavaa. - mur mur
Se ei ole verta vaan gerbun rauhasista erittyvää punaista rauhasnestettä. Voi tulla silmistäkin "punaista rähmää" ja nenästä.
Lämmintä vettä vanupuikkoon ja putsauspuuhiin.- gebrili11
olen samaa mieltä mur murn kanssa! mut kannattaa kyllä viedä lääkäriin etti netti sivuilta apua!
- gebruli11
kannattaa rekistöityä gerbiili info n sieltä löytyy moneen apua kanskii!!!!!!!!!!
- moooi:DD
Minullakin on gerbiili ja siltä tulee myös jotain punaista korvasta. Sitä ei ole kukaan ainakaan purrut!
- tuittuliinuli
Mulla on 2.v gerbiili jolla oli välikorvantulehdus viimesyksynä. Nyt sillä tulee korvasta mätää...
- eitajuunäitäidiootteja
kattele ja oottele rauhassa pari vuotta ja kysele välillä täältä apua. Jos se ei vuoteen nouse ylös ni se vaan nukkuu...
VIE SE LÄÄKÄRIIN IDIOOTTI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530