Mummia

muistaen

Minun lapsen mummi kuoli ja hän oli minulle rakas,uskoi aina minuun vaikka en elä samassa uskossa.Rakastin aina ja tiedän että mummi rakasti minua.Nyt on tulossa isot hautajaiset ja seurat.Haluan kunnioittaa häntä ja tiedän että mummi haluais että olen seuroissa mukana,niinku olen ollut hänen mukana aiemminki.Mitä ajattelette minusta kun en ole niin sanotusti samaa maata,mutta haluan olla seuroissa mukana ja kunnioittaa minulle rakasta ihmistä

9

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan lapsi

      Tuota sanayhdistelmää en ymmärtänyt? Lieneekö jotakin murretta?

      • qwertyu

        Kyllä sen ymmärtää, jos tahtoo.
        Mummi uskoi lapsenlapseensa; luotti tähän, seurasi kannustaen, hyväksyen, tukien hänen elämäänsä.


    • Jumalan lapsi

      Voisin sen jälkeen paremmin hahmottaa mitä sinusta ajattelen.

      Jotta pääsisi taivaaseen, pitää uskoa Jeesuksen sovitustyöhön henkilökohtaisella sydämen uskolla.
      Sama koskee lestadiolaisia kuin muitakin. Mikään laisuus ei pelasta.

      Valitettava tosiasia on edelleen se, että lestadiolainen julistus lähtee liikkeelle väärästä seurakuntaopista, jossa "vain me" olemme Jumalan seurakunta. Sellainen oppi eristää liikkeen tehokkaasti omaksi
      poppookseen. Luulen että se on tarkoituskin?

      Mutta jos sen väärän opetuksen yli pääsee ja itsellä on pelastava usko Jeesukseen, niin ihan mukavaa sakkia lestadiolaisten joukossa on paljon.

      Mutta suhtautuminen muihin Jeesukseen uskoviin on kyllä niin halveksivaa monen puhujan julistuksessa, että riippuu henkilöstä kestääkö sellaista väärää ja valheellista kritiikkiä.

      Sinänsä mielenkiintoinen ilmiö jota olen monesti pohtinut, että miksi toinen Jeesukseen uskova koetaan niin kamalaksi uhkaksi? Normaalisti on erittäin iloinen asia Jeesukseen uskovalle kun ihmiset uskovat Jeesukseen ja pelastuvat. Olemme kaikki veljiä ja sisaria keskenämme.

    • Usko ja suhde mummiin ovat kaksi eri asiaa. Sinä uskot niinkuin uskot tällä hetkellä. Jos taivaskaipuu on rehellistä, Jumala on voimakas johdattamaan onnellisesti perille.

      Mummin saattaminen on siitä suhteesta lähtevä tarve. Siihen sinulla on oman sisimpäsi kehoitus ja toteuta se. Sinulla on oikeus surra ja muistella häntä muiden läheisten tavoin, siihen ei usko saa vaikuttaa. Siunausta sinulle.

    • I am

      Älä sido itseäsi menneeseen vaan suuntaa eteenpäin,näin Hänkin olisi halunnut,katso kohti huomista ei eilistä.
      -Kaikki tämä on vain katoavaista,se mikä teissä on,on suurempi kuin tämä katoavainen maailma.-

      Oletko Jumala!?;Sinäpä sen sanoit.
      Olen.

      • teu

        Myönsi senkin väitteen, että luulee olevansa jumala


      • Jumalan lapsi
        teu kirjoitti:

        Myönsi senkin väitteen, että luulee olevansa jumala

        Ei Matti reppana ensimmäinen saatananpalvoja okkultisti ole, joka itseään jumalana pitää.


      • I am
        teu kirjoitti:

        Myönsi senkin väitteen, että luulee olevansa jumala

        Et minua tunne sinä lapsi maan,ei ole sinulla sitä oikeutta vielä annettu.
        Olet korsi jota heilutan,ymmärryksesi on tyhjäksi palanut maa,aavikon tuuli sinua ravisuttaa.
        Kuinka kauan sinä lapsi vielä sokeana vaellat,on sinullekkin paikka varattu,älköön polkusi olko orjantappurainen vaan tasainen,mutta sinä kielsit sen joten matkasi on kuiskaus pimeässä,heräjä jo.
        -Ei helmiä Sioille.-
        Z.


      • Jumalan lapsi
        I am kirjoitti:

        Et minua tunne sinä lapsi maan,ei ole sinulla sitä oikeutta vielä annettu.
        Olet korsi jota heilutan,ymmärryksesi on tyhjäksi palanut maa,aavikon tuuli sinua ravisuttaa.
        Kuinka kauan sinä lapsi vielä sokeana vaellat,on sinullekkin paikka varattu,älköön polkusi olko orjantappurainen vaan tasainen,mutta sinä kielsit sen joten matkasi on kuiskaus pimeässä,heräjä jo.
        -Ei helmiä Sioille.-
        Z.

        Itsekin sen verran ymmärsit, että helmistä et mitään ymmärrä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2247
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1339
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1057
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1031
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      85
      1016
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      995
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      902
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      880
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      61
      786
    Aihe