Kertokaahan millaisia unia näette? Itselläni kovin vilkas unielämä ja myös muistan unia jopa lapsuudesta saakka. Unet myös sekoittuvat usein valve elämään omassa tietoisuudessani. Olen tällainen aina ollut ja vaikka ikäni nukkumishäiriöistä kärsinytkin niin uniin se ei ole vaikuttanut.
Jotkut eivät unia kai näe tai eivät niitä muista, en voi kuvitella millaista olisi elämä ilman unia?
Viime yönä näin positiivisen ja hellyyttävän unen norsunpoikasesta, siitä jäi hyvä mieli. Edellisenä yönä keskustelin kovasti papukaijan kanssa siitä haluaako hän muuttaa asumaan luokseni.
Sen olen huomannut että eroottisesti latautuneet unet näen aina aamulla puolihorroksessa tai jos nukahdan uudestaan hetkeksi jo herättyäni. Joku biologinen juttu sekin kai?
Millaisia unia näette?
7
636
Vastaukset
- LångvikinMotörhed
tosi merkittäviä, ovat olleet aina
-12 vuotiaana aloin nähdä enneunia
-unien tulkinta on hyvin mielenkiintoista
-ihmisen aivothan toimivat unessa aktivisemmin kuin valvetilassa ja unien merkitys ihmisen psyykkiselle tasapainolle sekä henkiselle eheytymiselle on todistettu
kuinka moni näkee värillisiä unia, minä näen ja värien merkitys saattaa olla olennainen osa unen kulkua? mutta ehkä se johtuu siitä että olen taiteilija?- anni72
minunkin uneni ja taiteilija minäkin. Muistan nähneeni kerran mustavalkoisen unen jossa kuitenkin oli kirkkaan punainen kaulaliina. Tämä siis joskus ylä-asteikäisenä.
Muuten värit ovat hyvin paljon läsnä. Olen myös maalannut muutamia unia.
Jotkut sanovat että unessa ei voi katsoa itseään peilistä mutta minä olen katsonut useasti. Tunne joka oman kuvan näkemisestä tulee, on lienee merkityksellinen: Olenko tyytyväinen kuvaani vai aiheuttako se ahdistusta?
Enneunia en varsinaisesti näe, tulevaisuus näyttäytyy minulle näyissä ja intuitiossa joka on harmillisen vahva.. Aina ei haluaisi tietää kaikkea..
- nO Se
Hyvää huomenta, Anni.
Olen nyty niiiiin juovuoksissa, että näen valveunia joissa minulle kerrotaan...... Ettei tarvi olla yhtään mittäään. Kaiken mitä olet saavuttanut niiiiiin se on sinulle. Muttei se mitä koet sinulle kuuluvan...TÄH! Hoh hoijjaa kun väsyttää ettei nyt vain olisi käynyt sillai, että olevainen on olematon.
Biologisesti olen niin eröööttisesti latautunut, notta ottaa etten. - Imsomnia
Paha sanoa mitä unia näkee, mutta aamulla jos ja kun kello soi niin sen piipitys nostattaa aina sen verran tunteita, että tekis mieli paiskata kello seinään ja ensimmäinen ajatus on et tekis mieli laittaa naru kaulaan.. siitä se aamu sitten lähtee v-käyrän kohotessa liikkeelle. Aamu pitää kirota aikaista herätystä ja maailman menoa matkalla töihin, sitten kirota työtä ja lopulta kun pääsee kotiin kirota kurjaa elämää ja lopulta illalla pyöriä sängyssä ja kirota että tässä menee kieriessä nekin yö-unet, jotka vois nukkua... ja samaa oravanpyörää päivästä toiseen, vapaapäivät nukkuen.
- anni72
Kokeile jättää se kiroominen vaikka ekaks pois jos se antais niinkun edes mahdollisuuden sille päivälle..
Ja oikeesti, sulla on työ, monilla ei ole.. Vaikka kai sitä itsekin viihtyis paremmin muissa ympyröissä ja maailmalla, mutta osaan kyllä arvostaa työtä kaikesta huolimatta. Kun se hemmetin haikara tiputti sen kultalusikan ja joutuu ite hankkimaan elantonsa..
waan se ettei niitä saa koskaan katsoa loppuun asti kun herää :=)
- anni72
ihan kamalaa, unet ovat rauhoittavan helliä. Kun hereillä ollessa haluaisi vain kuolla pois kärsimästä, unissa on rakkautta, iloa ja vapautta. Eli unet hoitavat. Ei päde aina ja joka tilanteessa, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947