Kyllä alkaa jo harmittamaan kun minulla ei ole tietoa miltä tuntuu palella.
Joka talvi kotini hohtaa lämpöä, sitä riittäisi jopa naapureille mutta kun asuvat rutkat reilun kahden kilometrin päässä. 1800 neliön asuntoni jokainen huone on aina lämmin, huoneiston lämpötila pyörii noin 24-25 välimaastossa.
Lämmitin kerran saunankin ja toisenkin kun minullahan on lukaalissani yhteensä kolme saunaa. Tuli helsingistä porukkaa kylään niin ajattelin että saunotaan nopsaan niin ehditään baanalla nopeammin.
Niin, onko joidenkin asunto tosiaan talvella kylmä? Miltä se tuntuu? Kertokaapa minullekin niin saisin taas arvokasta tietoa köyhien elämästä.
Lämmin asunto
12
723
Vastaukset
- library
No nyt se paljastu.
1800 neliötä. Siehän olet kirjastossa!Siltä osin tietysti että myös lukaalistani löytyy kirjasto.
Omistan noin 58.000 kirjaa ja sen huomaa sillä olen verbaalisesti maailman huippuluokkaa ja älyni on terävä kuin partaveitsi.
Kirjastoni tosin on vain noin 86 neliötä mutta hyvin siellä viihtyy varsinkin kun lämpötila on noin 25 toisin kuin joillain köyhillä.
- Joku loppuu nalkutus
Hyvä Rulle, hauska survaisu tuohon kylmyydestä valittajan viestiin. =oD
- Kyllästynyt.
Lähinnä lapsellista sontaa, niin kuin aina.
- Tuomiopäivä
Kyllästynyt. kirjoitti:
Lähinnä lapsellista sontaa, niin kuin aina.
Omat juttusi ovat lapsellista sontaa, mitään järkeä eikä edes hauskaa niissä ole.
Kateutesi paistaa läpi, haluaisit itsekin osata kirjoittaa kuten eräät muut. =oD - Hah hah...
Tuomiopäivä kirjoitti:
Omat juttusi ovat lapsellista sontaa, mitään järkeä eikä edes hauskaa niissä ole.
Kateutesi paistaa läpi, haluaisit itsekin osata kirjoittaa kuten eräät muut. =oDEi tarkoituskaan olla hauska. Täällä vain on keskenkasvuisia rääpäleitä, jotka eivät osaa muuta kuin aukoa päätään. Ne eivät todellakaan ole edes hauskoja, pelkästään säälittäviä löpinöitä. Jos on livessä onneton yksinäinen luuseri niin kai siitä jotain kiksejä saa kun täällä mölisee. Älä tule juntti viisaimmillesi selittämään poika. Sinäkään et ollut lähelläkään kun aivoja jaettiin taisit olla peräsuolijonossa ja ne sait päähäsi pelle!
- mielinen
On tuo jo umpimielisyyden huippu, kun ensin vääntää pa*ka-vitsin, ja heti kohta itse kehuu tuotostaan toisella nimimerkillä.
- ihmettelen samaa
niin pitää itse kehua heh. Säälittävä koko Rulle!
- Herätkää
ihmettelen samaa kirjoitti:
niin pitää itse kehua heh. Säälittävä koko Rulle!
Ruleskaverihan vie teitä kuin kuoriämpäriä.
Ette osaa olla vastaamatta kun kaveri heittää provon? Tyhmä joka aloittaa mutta tyhmempi joka jatkaa. Rulesin provotaitoja on pakko ihailla, nytkin koirat älähtivät ja oikein usealla nikillä. - heh heh
Herätkää kirjoitti:
Ruleskaverihan vie teitä kuin kuoriämpäriä.
Ette osaa olla vastaamatta kun kaveri heittää provon? Tyhmä joka aloittaa mutta tyhmempi joka jatkaa. Rulesin provotaitoja on pakko ihailla, nytkin koirat älähtivät ja oikein usealla nikillä.yrittäis ees. Itse kehuu omia tuotoksiaan...
- Herätkää
heh heh kirjoitti:
yrittäis ees. Itse kehuu omia tuotoksiaan...
Eli Rules leipoi sinusta idiootin. Onnea!
- Voi voi...
Herätkää kirjoitti:
Eli Rules leipoi sinusta idiootin. Onnea!
heh heh Jussi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,744282Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172748Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242507Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152432Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1102336Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1112203Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992151Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6111957MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141945Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S241688