Kuka

keksii...

typerimmän puheen aiheen tälle palstalle niin se eniten puhututtaa.

9

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä kyselet

      kun jo vastasit aloituksellasi

      • esittää teesin, keskustelun avauksen; väittämän?


    • Eniten puhuttaa aiheet, joissa 'keskustelun' sijaan 'jutellaan'.

      Mikäs sen parempi, vapaaehtoista ja vielä maksutonta!

      Melko naivia on uskotella, että tämä(kään) palsta olisi sen kummenpi, kuin mikä muu tahansa.
      Onneksi tämä kanava on kuitenkin "elossa", toisin kuin monet muut ikäkausipalstat!

      Onko sinulla antaa yhtään esimerkkiä, missä on se vituaali foorumi, jossa olisi toisenlainen käytäntö(meno) ja jossa ihmiset suht vilkkaasti keskustelee, ei v.....le ym.?


      Eiköhän tällaisen yleispalstan käyttäjistä valtaosa ole täällä ajankulukseen, ei ratkomassa kaikenaikaa 'elämää suurempia asioita'.

      jk. Jos aihe on hyvä ja esilletuonti fiksu, niin kyllä 'helmiäkin' esiintyy.

      • isälle kudottu

        tarpeeksi isot villasukat. ajankuluni on siinä, ajatukset mukana. mustaa vauvan lankaa ohutta ja suuritöistä. siinä saa tikuttaa monen momta ajatusta. huonot ja hyvät laitta silmukoiksi. aaah, ja kun saan ne valmiiksi. se on riemun päivä. antaminen on parasta. palautteet käsitellään sit erikseen. sekin tullut mieleen että ehdinkö ennekuin kuolee. onneksi ei ole mun päätettävissä. niin olen hyttysen ininää tässä teeseineni.


      • isälle kudottu kirjoitti:

        tarpeeksi isot villasukat. ajankuluni on siinä, ajatukset mukana. mustaa vauvan lankaa ohutta ja suuritöistä. siinä saa tikuttaa monen momta ajatusta. huonot ja hyvät laitta silmukoiksi. aaah, ja kun saan ne valmiiksi. se on riemun päivä. antaminen on parasta. palautteet käsitellään sit erikseen. sekin tullut mieleen että ehdinkö ennekuin kuolee. onneksi ei ole mun päätettävissä. niin olen hyttysen ininää tässä teeseineni.

        todistat.

        Helmiä voi olla mitä erilaisempi asia.
        Nyt sinulle ja varmaan isällesi ne ovat villasukat.
        Toisille helmiä voivat olle ne "fiksujen" lyttyynlyömät "turhat" avaukset.

        Minun helmeni tänään on.... erään moniongelmaisen henkilön päihteetön viikonloppu.

        Olen muutaman vuoden ollut hänelle tukihenkilö;lähimmäinen.


      • namisuku

        ...ikäkausipalstoja mollaamatta olen taas tänään huomannut miten tärkeä tämäkin palsta on=)


    • Sinä voitit kirkkaasti oman kilpailusi

    • Hyvä yritys tosin.

      Taisit tarkoittaa että typerin puheenaihe aiheuttaa eniten puhetta, ei niinkään sen keksijä.

      Mutta niinhän se on mennyt ihan jokapaikassa. Joukossa kun tuo tyhmyys pakkaa jalostumaan suuruusluokassaan suuremmaksi ja kerää ympärilleen yhä lisää tyhmyyttä.

      Nyt näkyvissä olevalla sivulla on tällä hetkellä kerännyt seuraava topic:
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000030713076

      • namisuku

        ...sitten oli vain yksinkertaisesti aloitus osuvaan aikaan ja oikeassa paikassa;/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe