On se vaan kumma että useilla/joillakin naisilla se pakonomainen tarve päästä juoruamaan toisille ihmisille myös oman ystävän henk.koht. asioita on paljon suurempaa kuin sen ystävän merkitys - ja se luottamus. Enpä tiedä oikeastaan nyt kun katselee taaksepäin kaikkea mitä on ollut, varmaan kaveruuttahan tämä kaikki sitten olikin. Jotain mikä ei näyttäny merkkaavan hänelle ilmeisesti mitään. Noh, nyt on ohi kumminkin. En minä tuollaisia kavereitakaan tarvitse, joista ei tiedä koskaan milloin ne kusee nilkoille. Ja jos se ihminen ei ymmärrä lopettaa soitteluaan, vaihdan puh.nro:a. Sen tiedän minkä hänkin tulee vielä tietämään on että hän on se joka tässä lopulta jotain menettää. En minä.
Jää ikuisesti hyvästi M-nainen! Pettureita ei käy ikävöiminen.
näin päättyi ystävyys
3
2065
Vastaukset
- kuulostaa
Oli pitkä "ystävyys" työkaverin kanssa. Olisi pitänyt hälytyskellojen soida kun hän oli varsinainen tietopankki tuttujen ja varsinkin muiden työkavereiden yksityisasioista. Noita hyvinkin intiimejä asioita hän sitten nautinnollisesti kertoili ns. "ylläreinä".
Oman elämäntilanteeni muuttuessa äkillisesti, tämä ystäväiseni sai minusta varsinaisen juoruilun kohteen tylsän työpäivän ratoksi. Minä olin sinisilmäinen ja luotin tähän naiseen täysin, niinkuin hän oli aina minuun voinut luottaa. Todellinen pommi putosi kun sain jollekin toiselle tarkoitetun, itseäni koskevan parjausviestin puhelimeeni.
No, jälkeenpäin ajatellen, säälin häntä! - kysyn vaan ulkopuolisena
Juoru leviää äkkiä.
- Anonyymi
semmosta se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415