Majoitus Goa

Intiaan vaikka väkisin

Osatteko neuvoa kohtalaisen halpoja ja hyviä majapaikkoja 3 hengen porukalle ?
Junalla marrakuun loppupuolella Mumbayista Gooalle.

mapusa ?
Panaji ?
Margao (Madgaon)?
Calanguta ?
Palolem ?

3

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vagator

Minä ehkä alkaisin etsimään noista paikoista. Tarkkoja nimiä en osaa antaan, mutta tuolta seudulta löytyy kohtuullista, edullista majoitusta. Minusta se on kivaa aluetta.

Itse olen yöpynyt Blue Marine guest housessa Bagassa (oikeestaan Calangutessa, mutta Bagan kautta sinne mennään Tito roadin sivukadulla), osoite: Khobra Vaddo, Calangut, Bardez, Goa - 403 516, puh: 91-832-2281148, 91-9822158548. Hinta viimeksi 500 rupiaa huon/yö. Paikka on pieni, siisti, rauhallinen ja kuitenkin lähellä "kaikkea".

Baga-joen pohjoispuolellakin on mukavia pieniä majataloja.

Palolemin rannat on täynnä bambumajoja. Sieltä niitä kyllä löytyy sen kun menee vain sinne. Mandremin rannalta löytyy majoja myös.

Ottakaa vaikka taksi juna-asemalta ja etsikää kuljettajan kanssa majapaikkaa. Heillä on yhteyksiä välittäjiin, jotka tietää vapaat paikat. Minulle ainakaan ei tullut sen kalliimmaksi tuollakaan keinoin, kuin muutenkaan, vaikka kyllä siitä varmaan joku välistä haluaa pienen siivun.

• Antti.

Me tultiin justiin 3:n viikon budjettireissulta. Tykättiin rauhallisesta Benaulimista, siellä majoituttiin Paul Rina guesthousessa. Sijaitsee rannalta parisataa metriä sisämaahan, vuokraavat mopoja. Nettikahvila vieressä. Ite tykättiin sitten käydä välillä ostoksilla mopoillen Colva beachillä, enempi valinnanvaraa. Benaulimin ja Colvan välillä oleva pikkubeach tosi rauhallinen ja mopolla helppo päästä. Palolem meijän makuun liian täyteen tupattu, Palolemilla kauppiaat huutelee suomeksi perään.

Ainiin, PaulRina GH 300r/yö, mopo 200r/vrk. GH:n mukava omistajatäti antoi ilmaisen late-checkoutin, kun juna lahti illalla Margaosta.

• majapaikka

Heippa! Oltiin Calancutessa 2 viikkoa jouluna aurinkomatkojen matkalla vuonna 2005.Majoituimme carys hotelliin mikä ei ole enää tietääkseni suomalaisten matkatoimistojen ohjelmissa. Katso suoraan netistä ko hotellin tiedot ja kysy hintaa. Sitten Calangutessa, liikenneympyrästä n. 200 m etelään ruokapaikka oikealla ennen Paradise hotellia. Siellä vuokrattavana n. 3-4 huonetta, joissa oma wc ja suihku. Kysyin omistajalta hintaa ja sain vastauksen n. 3€ yö.
      En tiedä oliko hinta per huone vai henkilö. Ollaan taas menossa tammikuussa 2008 ja aikomuksena tehdä junareissu Goalta Mumbaihin ja olla siellä 1-2 yötä. Osaatko kertoa jotain hyvää linkkiä matkan hinnoista. Sen tiedän että lento kestää tunnin ja maksaa 10-40€/henkilö/suunta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe