Olen tässä viikon seurannut näitä kirjoituksia ja on kyllä usko mennyt noihin kaupallisiin valmennuskurssijärjestäjiin. Kaverini suositteli, että kokeilisin sellaista kurssijärjestäjää, kuin Virtua. -> www.virtua.fi
Vastaukset 5
- pyrylä
...Jahas taas on tainut yksi kurssinjärjestäjä lisää liittyä keskusteluun.
- Virtuaaliville
Mahtaako tollanen virtuaalikurssi toimia kun ei edes tällainen yksinkertainen virtuaali"keskustelu"palstakaan toimi.
- Eetisen sanan neuvosto
Nyt hei vähän paistaa toi teidän markkinointi läpi. Aloititte sitten markkinoinnin epäeettisesti. Toimiiko firmanne muutenkin näin epäeettisesti? Taisitte perustaa firmaanne ensimmäiseksi "likaisten temppujen -osaston"
Tässä palstan sääntökohta jota rikotte:
"Palstalla ei saa markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua" - LuckyLuke
Hei! Kävin katsomassa sivut ja sieltähän voi näköjään voittaa ilmaisen valmennuskurssin. Täytyypi osallistua!
- ei-kaupallinen
ompas kiva kun täällä löytyy tällaisia ihqu aitoja epäkaupallisia ilmaisia kursseja ja kurssittajia! jeejee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473