Olen tässä viikon seurannut näitä kirjoituksia ja on kyllä usko mennyt noihin kaupallisiin valmennuskurssijärjestäjiin. Kaverini suositteli, että kokeilisin sellaista kurssijärjestäjää, kuin Virtua. -> www.virtua.fi
Vaihtoehto!
5
570
Vastaukset
- pyrylä
...Jahas taas on tainut yksi kurssinjärjestäjä lisää liittyä keskusteluun.
- Virtuaaliville
Mahtaako tollanen virtuaalikurssi toimia kun ei edes tällainen yksinkertainen virtuaali"keskustelu"palstakaan toimi.
- Eetisen sanan neuvosto
Nyt hei vähän paistaa toi teidän markkinointi läpi. Aloititte sitten markkinoinnin epäeettisesti. Toimiiko firmanne muutenkin näin epäeettisesti? Taisitte perustaa firmaanne ensimmäiseksi "likaisten temppujen -osaston"
Tässä palstan sääntökohta jota rikotte:
"Palstalla ei saa markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua" - LuckyLuke
Hei! Kävin katsomassa sivut ja sieltähän voi näköjään voittaa ilmaisen valmennuskurssin. Täytyypi osallistua!
- ei-kaupallinen
ompas kiva kun täällä löytyy tällaisia ihqu aitoja epäkaupallisia ilmaisia kursseja ja kurssittajia! jeejee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta414868Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203255Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2762499Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui542379- 1662148
- 171885
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661742Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1171731Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881710M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151339