Tietääkö kukaan?

Piio

Olin eilen Oulun konsertissa ja tykkäsin todella paljon. Tapani oli suosikkini 70-luvulla ollessani teini-ikäinen. Ääni kuulosti edelleen tosi hyvältä ja konsertti oli monipuolinen. Muistelen, että Tapanilla on poika Tuulikki Kuorikosken kanssa. Tietääkö kukaan missä poika mahtaa olla ja onko ollut mitään juttuja lehdissä?

10

10344

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poppana1

Kyllä Tapanilla on poika näyttelijä Tuulikki Kuorikosken kanssa. Pojan nimi on Johannes ja on vähän päälle kolmekymppinen. Johannes ainakin jossain vaiheessa opiskeli valo-ja äänisuunnittelijaksi, mutta en tiedä mitä hän tällähetkellä puuhailee.
      (Muistuttaa ulkonäöltään isäänsä tosi paljon.)

• Johannes varmaan asustelee jossain siellä Kotkanseudulla päin mä luulen.
      Johanneksen haastatteluhan oli kesällä yhdessä lehdessä, jossa jutteli isästään, eli Tapsasta. Ihan kiva haastattelu oli se.
      Ilmeisesti hänellä on vielä kesken ne opiskelut.

• Kansantaiteen tutkija

Johannesliini on rahoittanut ikuisopiskelujaan mm. essintymällä Playgirl lehden keskiaukeamalla, otsikkona "The presumed son of a Finnish Antilegend"... Kannattaa tyttöliinit tsiigaliinata muutaman vuoden takainen Playgirl! Äännettään muuten

• TuulaM

Johannes Kuorikoskesta (31 v) oli juttu viime keväänä lehdessä, mulla on se tallella kun siinä on hyviä vanhoja valokuvia. Johannes asuu Helsingissä ja opiskelee äänisuunnittelua Teatterikorkeakoulussa. Myös säveltää.

J sanoo haastattelussa, että hän on kuin isänsä. Käynyt läpi jo kaksi burn outia. -Olen kuitenkin päättäväisempi kuin isä ja osaan olla paljon rennompi. Olen myös perinyt äidiltä erilaiset sosiaaliset taidot. Pystyn kuuntelemaan toisia tuntikausia, isä vain 30 sekuntia.

"Armeijan jälkeen Johannes oli yhden kesän isänsä keikkakuskina. Autossa isä soitti Stingin levyjä ja selitti tauotta, että tässä on Elviksen puhallinsoittajat. Romantiikan kaipuu iski isään tien päälläkin. Aina piti pysähtyä jonnekin missä myytiin jotain aitoa limppua. Sen takia olimme aina myöhässä."

terveisin rekisteröitynyt Tuula...

• Zaizai

Minulla on myös tuo haastattelu tallessa :) Tuo limpun ostamis- juttu oli jotenkin mainio... tyypillistä Tapsaa :)

Hyvä Tuula kun rekisteröidyit. Nyt kukaan ei voi enää väärinkäyttää nimimerkkiäsi :)

• Ymmärrän

hyvin miksi Tupsukan jälkikasvu ei paljon ääntä itsestään pidä! Jos mulla olis tommonen faija niin harkitsisin vakavasti maasta muuttoa!

• särkynyt sydän

Jokainen ,jolla on noin rakastava isä saa olla ylpeä isästään.Tapanin lapset on näköjään niin hyvin kasvatettu ja vahvalla itsetunolla varustettuja, ettei heidän tarvitse itseään esiin tuoda.
        Ninakin sanoi eräässä haastatelussa, että harva nainen saa niinpaljon rakkautta ja arvostusta mieheltään , mitä hän on saanut.
        Sinä et varmaan ole saanut mitään muuta kuin keppiä ja purat omaa heikkoa itsetuntoasi tänne.

• OK.
        särkynyt sydän kirjoitti:

Jokainen ,jolla on noin rakastava isä saa olla ylpeä isästään.Tapanin lapset on näköjään niin hyvin kasvatettu ja vahvalla itsetunolla varustettuja, ettei heidän tarvitse itseään esiin tuoda.
        Ninakin sanoi eräässä haastatelussa, että harva nainen saa niinpaljon rakkautta ja arvostusta mieheltään , mitä hän on saanut.
        Sinä et varmaan ole saanut mitään muuta kuin keppiä ja purat omaa heikkoa itsetuntoasi tänne.

Tässä kohtaa kyllä komppaan Särkynyttä sydäntä.
        Hän kirjoitti jämptiä asiaa.

• Anonyymi

Ihan on isänsä näköinen.

• Anonyymi

Valitettavasti. Toivottavasti luonne on periytynyt äitinsä Tuulikki Elorannan puolelta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1646
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1162
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      136
      938
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      14
      764
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      598
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      558
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      529
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      475
    Aihe