Olin eilen Oulun konsertissa ja tykkäsin todella paljon. Tapani oli suosikkini 70-luvulla ollessani teini-ikäinen. Ääni kuulosti edelleen tosi hyvältä ja konsertti oli monipuolinen. Muistelen, että Tapanilla on poika Tuulikki Kuorikosken kanssa. Tietääkö kukaan missä poika mahtaa olla ja onko ollut mitään juttuja lehdissä?
Tietääkö kukaan?
8
7961
Vastaukset
- Poppana1
Kyllä Tapanilla on poika näyttelijä Tuulikki Kuorikosken kanssa. Pojan nimi on Johannes ja on vähän päälle kolmekymppinen. Johannes ainakin jossain vaiheessa opiskeli valo-ja äänisuunnittelijaksi, mutta en tiedä mitä hän tällähetkellä puuhailee.
(Muistuttaa ulkonäöltään isäänsä tosi paljon.) Johannes varmaan asustelee jossain siellä Kotkanseudulla päin mä luulen.
Johanneksen haastatteluhan oli kesällä yhdessä lehdessä, jossa jutteli isästään, eli Tapsasta. Ihan kiva haastattelu oli se.
Ilmeisesti hänellä on vielä kesken ne opiskelut.- Kansantaiteen tutkija
Johannesliini on rahoittanut ikuisopiskelujaan mm. essintymällä Playgirl lehden keskiaukeamalla, otsikkona "The presumed son of a Finnish Antilegend"... Kannattaa tyttöliinit tsiigaliinata muutaman vuoden takainen Playgirl! Äännettään muuten
- TuulaM
Johannes Kuorikoskesta (31 v) oli juttu viime keväänä lehdessä, mulla on se tallella kun siinä on hyviä vanhoja valokuvia. Johannes asuu Helsingissä ja opiskelee äänisuunnittelua Teatterikorkeakoulussa. Myös säveltää.
J sanoo haastattelussa, että hän on kuin isänsä. Käynyt läpi jo kaksi burn outia. -Olen kuitenkin päättäväisempi kuin isä ja osaan olla paljon rennompi. Olen myös perinyt äidiltä erilaiset sosiaaliset taidot. Pystyn kuuntelemaan toisia tuntikausia, isä vain 30 sekuntia.
"Armeijan jälkeen Johannes oli yhden kesän isänsä keikkakuskina. Autossa isä soitti Stingin levyjä ja selitti tauotta, että tässä on Elviksen puhallinsoittajat. Romantiikan kaipuu iski isään tien päälläkin. Aina piti pysähtyä jonnekin missä myytiin jotain aitoa limppua. Sen takia olimme aina myöhässä."
terveisin rekisteröitynyt Tuula...- Zaizai
Minulla on myös tuo haastattelu tallessa :) Tuo limpun ostamis- juttu oli jotenkin mainio... tyypillistä Tapsaa :)
Hyvä Tuula kun rekisteröidyit. Nyt kukaan ei voi enää väärinkäyttää nimimerkkiäsi :)
- Ymmärrän
hyvin miksi Tupsukan jälkikasvu ei paljon ääntä itsestään pidä! Jos mulla olis tommonen faija niin harkitsisin vakavasti maasta muuttoa!
- särkynyt sydän
Jokainen ,jolla on noin rakastava isä saa olla ylpeä isästään.Tapanin lapset on näköjään niin hyvin kasvatettu ja vahvalla itsetunolla varustettuja, ettei heidän tarvitse itseään esiin tuoda.
Ninakin sanoi eräässä haastatelussa, että harva nainen saa niinpaljon rakkautta ja arvostusta mieheltään , mitä hän on saanut.
Sinä et varmaan ole saanut mitään muuta kuin keppiä ja purat omaa heikkoa itsetuntoasi tänne. - OK.
särkynyt sydän kirjoitti:
Jokainen ,jolla on noin rakastava isä saa olla ylpeä isästään.Tapanin lapset on näköjään niin hyvin kasvatettu ja vahvalla itsetunolla varustettuja, ettei heidän tarvitse itseään esiin tuoda.
Ninakin sanoi eräässä haastatelussa, että harva nainen saa niinpaljon rakkautta ja arvostusta mieheltään , mitä hän on saanut.
Sinä et varmaan ole saanut mitään muuta kuin keppiä ja purat omaa heikkoa itsetuntoasi tänne.Tässä kohtaa kyllä komppaan Särkynyttä sydäntä.
Hän kirjoitti jämptiä asiaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740