Onko murhaaja syytön...

Lehdenlukija

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Haudasta kaivetusta vainajasta löytyi morfiinia Nokialla/1135231935689

Viiden ylösnostetun vainajan ruumiista on löydetty insuliinia ja vain yksi heistä oli diabeetikko. Joku voi nyt väittää että insuliinia on kehossa luonnostaankin, mutta onko morfiiniakin?

"Keskusrikospoliisi vahvisti myöhemmin maanantaina, että helmikuussa kuolleen 91-vuotiaan naisen verestä analysoitu morfiinimäärä oli yli kolmikymmenkertainen normaalimäärään verrattuna. Naista hoidettiin hänen viimeisinä päivinään morfiinilla kipujen vuoksi."

ja

"Keskusrikospoliisi nosti syyskuun alussa haudoistaan viisi vainajaa, jotka menehtyivät Nokian terveyskeskuksen vuodeosasto 2:lla sinä aikana, kun Ylisen kuntoutuskeskuksen potilaiden myrkyttämisestä epäilty nokialainen sairaanhoitaja työskenteli osastolla.

Vangittuna oleva sairaanhoitaja osallistui kaikkien vainajien hoitoon ja hänellä epäillään olevan osuutta 91-vuotiaan naisen kuolemaan. Krp tutkii naisen kuolemaa murhana."

Päätelkää mitä haluatte.

14

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitamassa osastolla?

      ei ketään muita hoitajia työvuorossa????:)

      • Lehdenlukija

        Miksei se syytetty ole ilmiantanut niitä muita?


    • humu

      ...tietää on se että kukakohan se muka tappoi vanhuksia, yritti tappaa insuliinilla hoitajan sukulaisvauvan, asetti haulikon hoitajan näppeihin kun hän "mukamas" uhkaili veljeään, ryösti ne rahat jotka hoitajan sanottiin ryöstäneen ja joiden takia hän ei joutunut vankilaan kun osasi itkeä tirauttaa...

      jos ei hän?!

      • kuin

        Hoitaja on niin kauan syytön, kun oikeus voi hänet syylliseksi osoittaa!!!
        Tää on nääs oikeusvaltio.


      • humu
        kuin kirjoitti:

        Hoitaja on niin kauan syytön, kun oikeus voi hänet syylliseksi osoittaa!!!
        Tää on nääs oikeusvaltio.

        Lain kirjain toki sanoo noin, mutta et sinä voi estää ihmisistä käyttämästä aivojaan...

        Kas kun normaalilla järjellä varustettu kokee että ihmisestä tulee syyllinen sillä hetkellä kun hän tekee pahojaan, eikä vasta sillä hetkellä kun tuomari sanoo virallisesti että syyllinen!

        Vai oletko sitä mieltä että jos sinä tappaisit jonkun etkä koskaan jäisi kiinni, niin olisit syytön? Siehän sälli oot...!


      • vai luuletko vaan
        humu kirjoitti:

        Lain kirjain toki sanoo noin, mutta et sinä voi estää ihmisistä käyttämästä aivojaan...

        Kas kun normaalilla järjellä varustettu kokee että ihmisestä tulee syyllinen sillä hetkellä kun hän tekee pahojaan, eikä vasta sillä hetkellä kun tuomari sanoo virallisesti että syyllinen!

        Vai oletko sitä mieltä että jos sinä tappaisit jonkun etkä koskaan jäisi kiinni, niin olisit syytön? Siehän sälli oot...!

        Unohdat sen mahdollisuuden, että epäilty voi olla syytön.


      • humu
        vai luuletko vaan kirjoitti:

        Unohdat sen mahdollisuuden, että epäilty voi olla syytön.

        Sinähän voit keskenäsi toitottaa siitä syyttömyydestä minunkin puolestani. Minunhan ei tarvitse olla samaa mieltä kuin sinä, olen päättänyt että hoitajaan liittyviä raskauttavia asianhaaroja on niin paljon jo ettei kannata hakea syyllistä mistään muualta.

        Voit vapaasti olla eri mieltä, minun mieltäni sinä et päätä puolestani. :)


      • rikkaasta suvusta nokialla

        että kyllä sai varastamansa rahat anteeksi ihan sillä että isukki maksoi ja sopi kauppiaan kanssa.


      • jankkaamasta
        vai luuletko vaan kirjoitti:

        Unohdat sen mahdollisuuden, että epäilty voi olla syytön.

        tätä joka mutkassa. Uskotaan, uskotaan, linnaan hän ei lähde ennen kuin käräjäoikeus on asian ratkaissut, mutta tiedät nyt kai itsekin, että ainakin vahvasti epäilyksenalainen hän on. Tuomitaan hänet sitten tällä palstalla tai ei, täällä häntä ei syyttömäksi saada sen paremmin kuin syylliseksikään. Lopeta siis jo.


    • Mutta ehkä

      Murhaaja ei voi olla syytön, eihän häntä muuten olisi murhasta oikeudessa tuomittu.

      Jos tarkoitat murhaajalla tästä rikoksesta epäiltyä, menet kovasti asioiden edelle. Ei häntä vielä ole tuomittu kun vasta kansalaisten mielessä. Silloin hän on syytön vielä tänä päivänä.
      Voi olla vaikea jälkeenpäin todistaa aukottomasti kuka pisti, mitä ja paljonko.

      • se samainen hoitaja....

        jo pitkään alalla; meinasi piikittää äidillemme
        insuliinia joulun alla v.2005. Oli niin kovin kiukkuinenkin ja kireä, miksikähän??????


      • se samainen hoitaja.... kirjoitti:

        jo pitkään alalla; meinasi piikittää äidillemme
        insuliinia joulun alla v.2005. Oli niin kovin kiukkuinenkin ja kireä, miksikähän??????

        Tämä vangittuna oleva psykopaatti saattaa kieltää syyllisyytensä loppuun saakka. Voihan olla, ettei häntä syylliseksi todettaessa edes tuomita, vaan toimitetaan pakkohoitoon.


      • kirkkain silmin
        Tutkiva_huomio kirjoitti:

        Tämä vangittuna oleva psykopaatti saattaa kieltää syyllisyytensä loppuun saakka. Voihan olla, ettei häntä syylliseksi todettaessa edes tuomita, vaan toimitetaan pakkohoitoon.

        Onneksi krp:n poliisit on nähneet psykopaatteja ennenkin ja eivät ole kierrettävissä pikkusormen ympäri niinkuin se asianajaja, jonka nainen puhui ympäri viemään kirjeitä miehelleen.


      • että...
        kirkkain silmin kirjoitti:

        Onneksi krp:n poliisit on nähneet psykopaatteja ennenkin ja eivät ole kierrettävissä pikkusormen ympäri niinkuin se asianajaja, jonka nainen puhui ympäri viemään kirjeitä miehelleen.

        ...Murhaaja on aina syyllinen???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe