Sinihuuli kirjoahven pariskunta on kutenut ja poikaset kuoriutuneet tuonne isoon seura akvaario altaaseen, niitä onkin sitten valtavasti , nyt kaipailisin kokeneemmilta hoito-ohjeita että edes jokunen poikasista selviytyisi.
Pariskunta näyttää vahtivan poikasia tarkasti mutta onkohan poikasilla vaara mennä parempiin suihin?
Pitäisikö niitä siirtää vauvalaan?
Ruokinta? nestemäinen vai vauva kuiva ruoka?
Tarvitsevatko yö valoa? jne.
sinihuulten poikasten hoito
ohjeita kaipaisin
1
469
Vastaukset
- aqva
itse en varsinaisesti ole koskaan kasvattanut juuri kyseisen lajin poikasia, mutta itsellänikin on samoja kaloja...
minun mielestä jos haluaa saada poikaset säilymään hengissä, kannattaa ne siirtää poikasaltaaseen (joku noin 10-15l) ja aluksi kannattaa antaa ruuaksi vaikkapa JBL:n "nobil fluid" -nimistä ruokaa.. artemian toukkia siis... itse olen havainnut sen ainakin ihan hyväksi poikasille, mutta sitä tulee antaa useasti ja vähän kerralla...
toivottavasti poikaset säilyvät hengissä ja kasvavat hyvin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä982023Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861837Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3211654Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2011534- 301083
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 511027
- 571004
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56998- 67964