Mitä voisi ostaa 50 v täyttävälle äidille lahjaksi? Hän ei erityisesti toivo mitään, eikä myöskään suuria juhlia halua järjestää.
Kaikki ideat tervetulleita :)
äidille lahja
10
5705
Vastaukset
- Jeppisjee
Kaunis ja käytännöllinen rannekello kaiverruksella. Tietty jokin muukin koru, jos sellaisista välittää :) Hemmotteluloma muutamaksi päiväksi vaikka kylpylään... Tai vaikka kuumailmapallomatkalle! :D
- jippuliini
http://www.enkelinevaspussitampere.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Enkelin/Categories/Tyynyliinat/Uniruno
Tuola on ihania tyynyliinoja, noita on ainakin ollut myös äiti tekstillä, varmaan niitä saa jos vaikka laittaa meiliä ja kysyy! - rikastyttörukka
Nooh, itse ostin äidille yöpaitulin, mutta aikaisempina vuosina olen ostanut astioita, verhot, lakanoita ym. tarvittavia asioita kotiin.
Myös erilaisista taito shop tyylisistä liikkeistä löytyy paljon mahtavia lahjaideoita, esim. koriste-esineitä sekä erilaisia lahjapakkauksia joihin sisältyy herkkuja ja kaikenlaisia erilaisia pikku "yllätyksiä" jos näin nyt voi sanoa. :)- mutsille
parturi-kampaamoon lahjakortti..permanentti ym ym
- uuuuuuuuuuu
mutsille kirjoitti:
parturi-kampaamoon lahjakortti..permanentti ym ym
Tai sitten sellaiset tohvelit.
Minä ainakin ostan äidilleni tohvelit joululahjaksi :) (ei mitään semmosia koiran pää juttuja vaan jotkus hienot)
- Jouluhanna
Osta kaikkea hemmottelusälää iso korillinen: hierontaöljyä, saunahunajaa, jalkakylpysuolaa, löylytuoksua, kuorintakinnasta... Ja sitten vois järjestää yhteisen saunaillan, missä hinkkaisitte kropat kuntoon. Äiti varmasti arvoistais yhteistä aikaa (siis oletan, että olet nainen...)
- SiksWaan
Kukkiahan ne kaikki toivovat:) Mutta käyhän niille myös ilmainen esim: Aamiainen sänkyyn tai jotain muuta ihanaa
- jos-
tekisit? ostaisit tyynyliinan, pyyhkeen-jonkun. ottaisit neulan ja langan käteen..Äiti...
- suklaakahvi
Moni kurssi sopii elämänsä suuntaa miettivälle viisikymppiselle, kursseilla tapaa uusia ihmisiäkin. Minä kustansin omalle äidilleni aarrekartan tekemisen kurssin, jossa se mietti kivoja tavoitteita seuraaville vuosille. Nyt annan joululahjaksi sitten kartan sellaisena, että se voi kuljettaa sitä mukanaan. Kun sitä pitää katsella monasti päivässä, että alkaa mennä alitajuntaan asti ja rupee tapahtumaan. Katso noita aarrekarttadvd.fi .
- Suomalaisia tuotteit
www.designshopoutlet.com. Käy katsomassa. Ostin sieltä omalle äidille äitienpäiväksi korun ilmaisella kuljetuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144662Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3614054Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223630Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122821- 2812467
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231910- 1001852
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481566Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203