maha täysin sekaisin lääkkeistä

syön nyt 4 krt päivässä dalacin 150mg ja nizoralia lisäksi. nyt on kyllä pistänyt pakin täysin sekaisin. parin viime päivän aikana mahakivut ovat olleet hirvittäviä ja vessassa tulee ravattua tooodella usein. ei hauskaa.
tänään kävin sitten ostamassa maitohappobakteereja ja toivon että palauttaisi suolistotoiminnat normaaliksi (olen näet ripulilla). vituttaa kyllä niin paljon. naaman kunto on parantunut mutta kivut mahan alueella sietämättömät. kerroinpa vaan, että kannattaa alkaa heti jonkun kuurin yhteydessä napostella vatsan toimintaa auttavaa tablettia. nyt sitten vedän 7 tablettia päivässä mutta jos mahakivut helpottavat ja vessassa ravaaminen loppuu niin olen täysin tyytyväinen. ai niin, tähän päälle vielä menkkakivut niin mahakipu on siis kaksinkertainen. toivottavasti kauhean monilla ei tällaista ole tullut vastaan :)
tämä oli nyt tällainen tyypillinen valitusviesti kun ei muutakaan tekemistä ollut ja sai ainakin vähäksi aikaa huomion pois masusta :) pärjäilkäähän!
2248
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Mulle on käynyt juuri samoin.Jouduin syömään hammastulehdukseen 3 antibioottikuuria,dalacin yksi niistä. Ripuli oli jatkuva kuurien aikana. Mikään ruoka ei maistunu miltään eikä ravinnu kun tuli samoin tein ulos. Näytin ihan haamulta, ei ihme.. . Ja maitohappobakteereja söin minäkin ja kuulemma pitäs vielä puoli vuotta antibioottikuurin jälkeen syödä.
Ja sitten mahakipujen lisäksi oli vielä v.hammas kipeä eli not kivaa täälläkään. Hammaslääkäri vaan totesi että ei olis kauaa mennyt kun olis tullut verenmyrkytys!Kaikista eniten ärsytti se kun kuumeen vuoksi ei päässyt liikkumaan, eli kuukausi sängyn omana. Tälläinen valitusvirsi mulla ;=)täysin en oo vieläkään parantunut, mutta hermo menee sairasteluun, ja ilo elämästä.

Äänestä

mulla tämmöinen kokemus dalacinista joka oli tosin liuosmaisena iholle, että se sai mahani todella pahaan kuntoon,se oli varmasti jokin suolistotulehdus,mutta nuori ja tyhmä kun olin niin eipä tullut lääkäriin lähdettyä vaan kärsin hiljaa itsekseni ainakin puoli vuotta oudoista kivuista ja vaivoista syöpääkin peläten.kyllä nykyään heti menisin lääkäriin jos moista olisi..ei ilmeisesti mitenkään vatsaystävällinen ole tyo dalacin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


yhtä tuskaa.... kirjoitti:

syön nyt 4 krt päivässä dalacin 150mg ja nizoralia lisäksi. nyt on kyllä pistänyt pakin täysin sekaisin. parin viime päivän aikana mahakivut ovat olleet hirvittäviä ja vessassa tulee ravattua tooodella usein. ei hauskaa.
tänään kävin sitten ostamassa maitohappobakteereja ja toivon että palauttaisi suolistotoiminnat normaaliksi (olen näet ripulilla). vituttaa kyllä niin paljon. naaman kunto on parantunut mutta kivut mahan alueella sietämättömät. kerroinpa vaan, että kannattaa alkaa heti jonkun kuurin yhteydessä napostella vatsan toimintaa auttavaa tablettia. nyt sitten vedän 7 tablettia päivässä mutta jos mahakivut helpottavat ja vessassa ravaaminen loppuu niin olen täysin tyytyväinen. ai niin, tähän päälle vielä menkkakivut niin mahakipu on siis kaksinkertainen. toivottavasti kauhean monilla ei tällaista ole tullut vastaan :)
tämä oli nyt tällainen tyypillinen valitusviesti kun ei muutakaan tekemistä ollut ja sai ainakin vähäksi aikaa huomion pois masusta :) pärjäilkäähän!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu