Totuushoroskooppi oinaasta :DDD

saara83

Oinaat ovat itsekkäitä vittupäitä, jotka suuttuvat joka asiasta, eivätkä ymmärrä huumoria mikäli se kohdistuu heihin tai johonkin heidän puutteisiinsa.

Oinaat luulevat olevansa helvetin hauskaa ja
mukavaa seuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä heistä.

Rakkaudessa oinaat ovat parhaimmillaan, mikäli seurustelevat itsensä kanssa.

Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään, sillä oinas ei yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin he.

12

3646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ihan

      olen vaaka ja olin toistakymmentä vuotta oinaan kanssa. Tää oinas ei kyllä ollut tuommoinen...no ne tunteet vaan lopahti, ei mitään muuta huonoa, erottiin ystävinä. Kova töitä tekemään ja huolehti kyllä hyvin kaikista asioista. Ei siis mitään valittamista. Ovat ehkä yksilöjuttuja ja riippuuhan se vastapeluristakin. Suhteeseen kun tarvitaan aina kaksi:)

      • kalaN

        vaakavastaus :)

        oinaan ongelma on tyhmyys. lyö jatkuvasti päätään seinään, eikä silti opi. vaa'at yrittävät löytää joka asiasta jotain hyvää, mutta kyllä olen alkuperäisen kanssa samaa mieltä, että vain hyvin harvat oinaat tulevat toimeen edes itsensä kanssa, saati sitten muitten.


      • saara83
        kalaN kirjoitti:

        vaakavastaus :)

        oinaan ongelma on tyhmyys. lyö jatkuvasti päätään seinään, eikä silti opi. vaa'at yrittävät löytää joka asiasta jotain hyvää, mutta kyllä olen alkuperäisen kanssa samaa mieltä, että vain hyvin harvat oinaat tulevat toimeen edes itsensä kanssa, saati sitten muitten.

        tulen toimeen itseni ja muitten kanssa.
        Ehkäpä heitin viestin vain läppänä.
        Onhan tuossa toki joitain yhtäläisyyksiä, mutta todellisuudessa oinaat on kyllä lojaaleja ystäviä, aikaasaapia ja välillä hurjan hauskoja kummajaisia.


      • kalaN
        saara83 kirjoitti:

        tulen toimeen itseni ja muitten kanssa.
        Ehkäpä heitin viestin vain läppänä.
        Onhan tuossa toki joitain yhtäläisyyksiä, mutta todellisuudessa oinaat on kyllä lojaaleja ystäviä, aikaasaapia ja välillä hurjan hauskoja kummajaisia.

        kanssa toimeen tuleminen on kaikille tuntemilleni oinaille se vaikein asia. johtuu siitä, ettei tunne itseään. esimerkki. ex-appiukkoni on omasta mielestään täydellinen, niin ja tietenkin oinas. tietää kaiken, osaa kaiken, ei erehdy koskaan. ei myöskään tunnusta/tunnista asioita, joita jo ehkä eläkeikään mennessä pitäisi. on siis alkoholisti, joka ei myönnä alkoholin olevan ongelma. tyypillinen jääräpää oinaskuvio.

        toinen on mieheni ex-vaimo, joka osaa itse kaiken, muut eivät mitään. kehenkään ei luoteta, eikä neuvoja kysellä -> eristäytynyt omaan pikku maailmaansa, josta käsin huutelee neuvojaan muille. itse ei osaa kommunikoida edes sen verran, että lapsen asioita voisi keskustella.

        oinasihmiset elävät niin voimakkaasti tunteillaan, eivätkä osaa käsitellä niitä. myös suhteellisuudentaju on vierasta minäkeskeiselle oinaalle. oinaan pitäisi ymmärtää olevansa osa tätä maailmaa ja hieman nöyremmin suhtautua elämään ja toisiin ihmisiin.

        mut joo, hauskoja ovat :)


    • SE NYT

      IHAN NOINKAAN MENE!!

    • oinaista

      Oinaat todellakin ovat itsekkäitä...maailman napa. Kukaan muu ei ole parempi kuin oinas. Oinas tekee kaiken oikein ja on oikeassa kaikessa.

      Oinaille ei kärsi mistään asiasta huomauttaa, mikä koskee heitä itseään, koska sehän meinaisi etteivät he täydellisiä olekkaan.

      Oinaat ovat kyllä mielestäni hauskaa ja viihdyttävää seuraa, silloin kun sille päälle sattuvat...toisinaan aika useinkin. Mutta jos oinaalla on huono päivä ja pahalla päällä, niin sitä pitäisi ymmärtää ja hyväksyä asia...mutta jos itsellä sattuu olemaan paska päivä, niin se on jo melkein eron paikka...oinas ei voi hyväksyä sitä, että kumppanillakin on huonot päivänsä...

      No, entä sit rakkauselämä...osaavat olla kyllä tosi ihania...mutta kuitenkin se oma napa on kaikista tärkein. Jos sille päälle sattuvat, niin kumppanikin saa kokea rakkauden ja välittämisen... seksielämä toimii hyvin...siinä ei moittimista...pidemmän päälle en siitä tiedä, koska oli vain lyhyt suhde oinaan kanssa..

      Yhteiselosta en pysty hirveesti kertomaan, koska oli vain muutaman kuukauden tuttavuus...mutta luulisin että oinaalla on joku pelko rakentaa pysyvää suhdetta...tai sit pitää kuorta päällänsä, jotta kumppani ei pääse liian lähelle... kuka tietää? No tietenkin oinas itse, vaan ei kertonut ;)

      Mutta...on ne kuitenkin niin viehättäviä olentoja...että....:)

      • saara83

        aika outo oinas, sillä pyydän neuvoja jos en jotain tajua ja myönnän kyllä jos olen väärässä, vaikka kuinka ärsyttäisi.
        Siinä ootte oikeassa, että hyvä päivä on silloin kun on hyvä päivä. Huonoa ei saa millään muuttumaan hyväksi, ja sen huomaa sitten kaikki.


    • merkurius

      Totta puhut. tuollainen on oinasmies vielä vanhempanakin. Murjotus ja itsesääli kyllä sujuu mutta jos jokus pitäisi ajatella asioita toisen kantilta,siihen eivät pysty. Päätökset tehdään aina itseään ajatellen vaikka kuinka muut kärsisi ja mitään ei selitellä. Sitä saa mitä tilaa jos sekaantuu oinasmieheen.

    • *leo

      Ei ole oinailla helppoa ei..eikös meidän pitäisi ennemmin antaa heille sääliä kun joutuvat noin kovien tunteiden haltuun,tosin helppoa sanoa mutta kun joutuu niiden tunteiden kohteeksi nii asia on toinen.Itse olen huomannu et oikkujen kaa ei kannata jäädä nöyristelee vaan heti ilmaista oma mielipide asiasta jos erimieltä..se toimii,ei sitä typerää kuohahtelua tarvii kenenkään kestää.Oinaan pää on luotu iskuihin..eiku tälliä vaan siihen ;=)

      • oinainen

        Tässä muutama selviytymisvinkki oinaiden kanssa
        - puhu suoraan ja vilpittömästi
        - ole empaattinen
        - kuuntele, älä jaa neuvojasi
        - älä rupea inttämään vastaan, varsinkaan jos oinaalla on se huono päivä
        - kritiikkiä voit antaa, jos siihen on aidosti aihetta. Oinas ottaa sen kyllä mielellään vastaan. Mutta aiheettomasti kritisoituna oinas vain hermostuu.


      • täällä nauran

        aika paljon totta, osuit oinasnaaraan nauruhermoon!


    • hhmhm

      No tota joo. Itsekkin olen oinas. On totta että olen kusipää, mutta se ei ole totta etten huomaa muita ihmisiä olevankaan ja ettei minulla ole itseeni kohdistuvaa huumorintajua. Olen kusipää koska sanon asiat tasan niinkuin ne näen vaikka myöhemmin huomaisin olleeni väärässä ja koska tahdon tehdä kaiken itse (se on ainoa tilanne jossa en huomaa muita ihmisiä) Sinunkin olisi ehkä kannattanut tutustua oinaisiin vähän paremmin. Itselläni ei ole paljon kavereita mutta ne pari jotka ovat, ovatkin sitten sellaisia että heille voi kertoa kaiken ja että he ymmärtävät. Ajattelen aina ensin heitä ja sitten vasta itseäni. Voin toki olla poikkeuskin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2359
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      57
      1360
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe