Millaista aluetta on Pitkämäki?
Kannattaako harkita muuttoa verrattuna esimerkiksi Huhkola, Uittamo, Mälikkälä ja Hirvensalo?
Pitkämäki
8
2112
Vastaukset
- todennut
Täältä vaan ei kannata neuvoa kysyä, sillä palsta on pirulaisten hallussa. He tietävät yleensä yhtä paljon asiasta kuin kysyjä itse, mutta neuvovat silti puuta heinää.
Itse kannatan asuinpaikkaa valittaessa pientä kiertelyä kohteessa. - Kyllä kyllä
Heittää se pirulauta pitkälle! Epäilemättä Vuoden urheilija -ainesta.
- Runosmäessa tunnelmaa
Asunnot edullisia, yhteydet jokapaikkaan hyvät. palvelut lähellä. Mukavan rauhallista ja lapsillekin harrastuspaikkoja yllinkyllin. Voin suositella lämpimästi!
- ottanut..
huomioon että Pitkäänmäkeen tulee pellolle aikamoinen keskus johon tulee ruokakauppoja yms. aiheuttaa varmasti lisäliikennettä muuta haittaa. Jos oikein muistan Prisma, Citymarket mitkä tuo lähelleen taas muita liikkeitä..
Tutut asui lähellä Myllyä mutta Myllyn rakentamisen jälkeen kaikkien katujen liikenne paisui suunnattomaksi ja muuttivat pois Raisiosta.. - meikäläisellekin
Asuin viime vuoteen asti (9 v) "ylä"-Suikkilassa ja Pitkämäessäkin tuli käytyä paljon fillaroimassa / kävelyillä. Kyllä se asuinpaikaksi sopii oikein hienosti. Parhaat puolet minusta ovat rauhallisuus ja luonnonläheisyys. Kaupunkiinkin pääsee vaikka kävellen ja maailmalle kätevästi.
Jos oikein nirppanokkaiseksi ryhtyisin, jättäisin ehkä ne Naantalintietä lähinnä olevat kadut, samoin kaakelitehtaan takamaaston muille. Ensisijaisesti sen vuoksi, että olen aiemmin asunut paljon läpiajokatujen, yms varrella ja kuullut jo ihan tarpeeksi taustamelua arvostaakseni hiljaisuutta. Mäen päällä ja takana on tässä suhteessa kivampaa. - Heinäkarinkadulta
Oikein miellyttävää seutua tämä on. Rauhallista ja viihtyisää omakotiympäristöä.
Keskustan lisäksi Länsikeskuksen ja Manhattanin ( tuleva Manhattanin alueen laajennuksen?) palvelut ovat lähellä. - Huitsola
Ettexte hemskutin Turkulaiset juipit tiedä et hän on sellainen kepakon heittelijä ja viel oikeen pärjännytkin maailman kisois ettei vaan yksin missään piirinmestaruus-hipoissa. Voi jee, luulis ny edes et Turkkarikin edes jottain olis kirjottanut, mut ei kait semmoset roskalehdet ny mittään asiaa koskaan kirjoita. Aina vaa sitä samaa, et tänäpän Matti oli Tepon kans kahvel ja sit huomen ne meneekin Sepon kans teelle ja viel toispuol jokkee.
- nimet!
Jos vertaillaan niin kyllä UITTAMO on nimenä aivan kauhea, eikä Mälikkäläkään kovin kaunis ole. Eihän niitä vieraspaikkakuntalaisille edes kehtaa sanua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745