jos joku tietää mistä löydän näiden laulujen sanat niin oisin tosi kiitollinen.
elikkäs kaipaan näitä biisejä:
- kuningaskobra
- meksikon pikajuna
- pariisi-helsinki (Jari Sillanpää)
- joki (Riki Sorsa)
olen yrittäny hakea hakuohjelmilla, mutta tuloksetta. auttakaa joku mua.
näiden kappaleiden sanat!
10
6048
Vastaukset
- _oi
Sanat löytyvät ainakin Joesta ja Meksikon pikajunasta ( ne ovat myös mm Suuri Toivelaulukirja 7 s 128).
Ellei joltain löydy noita suoraan, voin lähettää skannattuina emailiisi myöhemmin.
Kuningaskobra
On piilossa viidakon
suojassa temppelin raunion
valtakunta viimeinen
silmälasikäärmeiden
vain viidakko tuntee sen
Illan tullen tanssimaan
kobrat saapuu piilostaan
raunioilla kimaltelee kuu.
Kobra vanhin valkoinen
nousee pystyyn huojuen;
viidakosta soitto kantautuu.
Niin piilossa viidakon
marmoripaasilla raunion
alkaa tanssi hiljainen
silmälasikäärmeiden
vain viidakko kuulee sen
Kun kruununsa kultaisen
kobrista vanhin jo valkoinen
kuuta kohti kohottaa
uuden loisteen paadet saa,
on aika nyt tullut sen.
Vartijana aarteiden
kobra vanha, valkoinen
nähnyt on myös loiston palatsin.
Mutta voimat viidakon
voittaneet jo kiven on,
Murenee jo pinta marmorin.
On kobrien kuninkaan
aika nyt luopua kruunustaan.
Kobra vanha valkoinen
tanssii kauas kadoten
niin viidakko peittää sen - pari
http://www.angelfire.com/la3/meeri/20laulut.htm
http://www.jaanankauppa.com/joki.htm
kahesta muusta vois löytyä kirjastosta tabulatuureja tai levynkannesta tekstit - basisti
Kirjastossasi lienee musiikkiosasto jossa lienee julkaisuja jotka sisältävät Repe Helismaan lauluja. Sieltä löytynee Meksikon pikajuna.
- Särkynyt enkeli
Pikajuna Meksikon halki kiitää, yö jo on.
Valokeilat lakaisevat rataa kiiltävää.
Haukku kuuluu kojootin,häipyy meluun veturin.
Sierra Mandren takaa kuu kuin juusto möllöttää.
Ensiluokan vaunussa uninen on tunnelma.
Matkustajat miehet naiset kaikki nukkuvat.
Silloin vauhti hiljenee ja melkein pysähtyy.
Missä lienee pysähdyksen syy?
Jarrut pyöriin kirskahtaa,vaunun ovi aukeaa.
Sisään syöksyy kaksi miestä mustan puhuvaa.
Pikku-Pete,Iso-Pat gangstereita molemmat, kumpainenkin suurta reikärautaa heiluttaa.
Kädet ylös gentleman,huutaa käskyn terävää iso-pat ja pari kertaa kattoon laukaisee.
Viisainta kun jokainen nyt lompsan aukaisee. Kuula sille joka kenkkuilee.
Vastustaa ei kukaan voi, Pikku-Pete vartioi. Iso-Pat kun evakoi nyt sormin tottunein....
(Siinä oli alkua. Nyt on pakko jatkaa töitä. Toivottavasti toi autto vähä.- minä
Meksikon pikajunan sanoja kysyttiin vuos sitten juhannuksena tällä samalla palstalla. Säkeistöjä on kaikkiaan kymmenen, joista viisi ensimmäistä Repe levytti 1949. Vuonna 1963 hän teki siihen jatko-osan, jossa on viisi säkeistöä lisää. Hän kuili 1965.
Selaile taaksepäin suunnilleen 20.-23.6.2002 käytyihin keskusteluihin. Sieltä pitäisi löytyä.
- JKP
Katopa Suuri toivelaulukirja 15:sta takapuolelta, sieltä löytyy noita kappaleita!!
- ----------
KUNINGASKOBRA On piilossa viidakon, suojassa temppelin raunion valtakunta viimeinen silmälasikäärmeiden, vain viidakko tuntee sen. Illan tullen tanssimaan kobrat saapuu piiloistaan, raunioilla kimaltelee kuu. Kobra vanhin, valkoinen, nousee pystyyn huojuen, viidakosta soitto kantautuu. Niin piilossa viidakon marmoripaasilla raunion alkaa tanssi hiljainen silmälasikäärmeiden, vain viidakko kuulee sen. Kun kruununsa kultaisen kobrista vanhin, jo valkoinen kuuta kohti kohottaa uuden loisteen paadet saa, on aika nyt tullut sen. Vartijana aarteiden kobra vanha, valkoinen, nähnyt on myös loiston palatsin, mutta voimat viidakon voittaneet jo kiven on, murenee jo pinta marmorin. On kobrien kuninkaan aika nyt luopua kruunustaan, kobra vanha, valkoinen, tanssii kauas kadoten, niin viidakko peittää sen. Reino Helismaa - Meksikon pikajuna I Pikajuna Meksikon Halki kiitää, yö jo on, Valokeilat lakaisevat rataa kiiltävää. Haukku kuuluu kojootin, Häipyy melu veturin, Sierra Madren takaa kuu kuin juusto möllöttää. Ensiluokan vaunussa Uninen on tunnelma, Matkustajat - miehet, naiset - kaikki torkkuvat. Silloin vauhti hiljenee Ja melkein pysähtyy Missä lienee pysähdyksen syy? Jarrut pyöriin kirskahtaa, Vaunun ovi aukeaa, Sisään syöksyy kaksi miestä mustanpuhuvaa: Pikku-Pete, Iso-Pat, Gangstereita molemmat, Kumpainenkin suurta reikärautaa heiluttaa. "Kädet ylös, gentlemen!", Huutaa käskyn terävän Iso-Pat ja pari kertaa kattoon laukaisee. "Viisainta, kun jokainen nyt lompsan aukaisee, Kuula sille, joka kenkkuilee." Vastustaa ei kukaan voi, Pikku-Pete vartioi, Iso-Pat kun evakuoi sormin tottunein, Sormukset ja kukkarot, medaljongit, lompakot, Matkalaukut rosvo myöskin tutkii yksintein. Mitään uhreille ei jää, saalis toiveet ylittää. Pikku-Pete hohottelee kohti kurkkuaan: "Miehet lyödään tainnoksiin, mutt' naiset viedään pois Lempimättä nyt en olla vois." Jymisevä nauru soi, Iso-Pat nyt aprikoi Kumppaninsa sanoja ja kohta murahtaa: "Okei, niinpä tehdäänkin, saamme kelpo haaremin Viedään likat piiloluolaan Sierra Madren taa." Silloin vaunun loukosta, herrasmiesten joukosta, Hidalgo nyt esiin astuu, sanoo: "Señores, Meille tehkää mitä vain mutt' naiset säästäkää, Muuten teistä kehno muisto jää." Seuraa hetken hiljaisuus, ehdotus on outo, uus. Haa, nyt naisten parvessakin syntyy kohinaa. Vanhapiika muuan, kas, viisikymmenvuotias Vaatii puheenvuoroa ja heti sen myös saa. Silmät vihaa leimuten, tasajalkaa hyppien Hidalgolle kiukkuaan hän ryhtyy purkamaan: "Mitäs herra suutaan soittelee ja hääräilee, Tehdään niin kuin rosvot määräilee. Huhheijaa, tehdään niin kuin rosvot määräilee. Reino Helismaa: Meksikon pikajuna Pikajuna Meksikon Halki kiitää, yö jo on, Valokeilat lakaisevat rataa kiiltävää. Haukku kuuluu kojootin, Häipyy meluun veturin, Sierra Madren takaa kuu kuin juusto möllöttää. Ensiluokan vaunussa Uninen on tunnelma, Matkustajat - miehet, naiset - kaikki torkkuvat. Silloin vauhti hiljenee Ja melkein pysähtyy Missä lienee pysähdyksen syy? Jarrut pyöriin kirskahtaa, Vaunun ovi aukeaa, Sisään syöksyy kaksi miestä mustanpuhuvaa: Pikku-Pete, Iso-Pat, Gangstereita molemmat, Kumpainenkin suurta reikärautaa heiluttaa. "Kädet ylös, gentlemen!", Huutaa käskyn terävän Iso-Pat ja pari kertaa kattoon laukaisee. "Viisainta, kun jokainen nyt lompsan aukaisee, Kuula sille, joka kenkkuilee." Vastustaa ei kukaan voi, Pikku-Pete vartioi, Iso-Pat kun evakuoi sormin tottunein, Sormukset ja kukkarot, medaljongit, lompakot, Matkalaukut rosvo myöskin tutkii yksintein. Mitään uhreille ei jää, saalis toiveet ylittää. Pikku-Pete hohottelee kohti kurkkuaan: "Miehet lyödään tainnoksiin, mutt' naiset viedään pois Lempimättä en nyt olla vois." Jymisevä nauru soi, Iso-Pat nyt aprikoi Kumppaninsa sanoja ja kohta murahtaa: "Okay, niinpä tehdäänkin, saamme kelpo haaremin Viedään likat piiloluolaan Sierra Madren taa." Silloin vaunun loukosta, herrasmiesten joukosta, Hidalgo nyt esiin astuu, sanoo: "Señores, Meille tehkää mitä vain mutt' naiset säästäkää, Muuten teistä kehno muisto jää." Seuraa hetken hiljaisuus, ehdotus on outo, uus. Haa, nyt naisten parvessakin syntyy kohinaa. Vanhapiika muuan, kas, viisikymmenvuotias Vaatii puheenvuoroa ja heti sen myös saa. Silmät vihaa leimuten, tasajalkaa hyppien Hidalgolle kiukkuaan hän ryhtyy purkamaan: "Mitäs herra suutaan soittelee ja hääräilee, Me tehdään niin kuin rosvot määräilee." Vanhapiika hypähtää Patin kaulaan, siihen jää, Vaikka iso rosvo koittaa häätää häntä pois. Nainen lemmenkipeä, muiskuissaan on ripeä, Eikä Patin vastustelu estää niitä vois. Hohottelee Peten suu, kaveri kun hermostuu, Vanhanpiian kuiskiessa: "Darling, I love you." Matkustajat tuijottavat silmät selällään, Kuinka kaikki oikein päättyykään. Kauhuissaan on Iso-Pat, ikäneidon suudelmat Tulisia ovat, niistä hehkuu lemmenlies. Kiljuu rosvo: "Kuulkaas Miss, minä olen naimisiss' Ja on neljä lastakin, en ole vapaa mies. Kaverini kihlatkaa, siitä kelpo miehen saa." Puhe tämä Pikku-Peten posket kalventaa, Junavaunun ovesta hän säntää pakoon, jees, Muttei pääse metriäkään ees. Ikäneito hyljännyt, äskeisen on yljännyt, Pikkuruista Peteä hän halaa, suutelee. Vapauden takaisin, Iso-Pat sai tietenkin, Vuorostansa apua jo Pete huutelee. Vannoo, että myöskin hän, naimiskaupan pätevän Solmi ja on lapsiakin vissiin seitsemän. Ehkäpä on kahdeksankin, laskutaidollaan Kun ei Pete pysty loistamaan. Itkuun vääntyy neidon suu, nyt hän vasta kimmastuu. Peten leukaan täräyttää suoran oikean. Untenmailla otsa hiess' siinä uinuu pikkumies. Iso-Pat nyt huomaa vaaran häntä uhkaavan, Ehdi ei hän aseeseen tarttua, kun uudelleen Vanhanpiian nyrkki puhuu - vaikka tuhanteen Tuomari nyt laskea lukujaan kai sais, Ennen kuin Pat siitä virkoais. On lähtenyt mun mademoiselle soi yössä nyt vinyyli virttynyt, ma Michelle kuin Notre Dame ois sortunut chanson d´amour nyt loppu on Naapurissa soi accordeon kun kuljen öiseen Pariisiin jossain tuolla rakkauteni on nyt kaipaan niin vain Helsinkiin Ei maistu nyt cafe au lait pois jäähtynyt litkunne viekää nyt, s'il vous plaît hän mennyt on, menköön myös muut siis peittäkää Pariisin kuu Naapurissa soi accordeon kun kuljen öiseen Pariisiin jossain tuolla rakkauteni on nyt kaipaan niin vain Helsinkiin On lähtenyt mun mademoiselle soi yössä nyt vinyyli virttynyt, ma Michelle jää lohduton accordeon chanson d´amour nyt loppu on JOKI RIKI SORSA (suom. sanat Pia Partanen, sov. Ari Sunell) FAZER KAUKAA TAAS PALAAN JOELLE KERRAN SE MUA TUUDITTAA JA SAAN UNOHTAA HUUHDON HUOLENI JOKEEN TAAS KERRAN SEN VIILEYS MUA RAUHOITTAA HUOLIINI HUKKUEN KESKELLÄ AIKAA MÄ JÄIN YKSINÄIN JA YMPÄRILLÄIN VIERAAT KASVOT LUO RAHASTA TAIKAA NE TAIVASTA KAI LAVASTAA KAUAN KIERTÄNYT OON NYT EKSYNEEN HUUTOON SAIN VIIMEINKIN VASTAUKSEN MÄ YMPYRÄÄ JUOKSIN KAI SUORITUSTEN JOKA PÄÄTTYY NÄIN SULKEUTUEN KAUKAA TAAS PALAAN JOELLE KERRAN SE MUA TUUDITTAA JA SAAN UNOHTAA JÄLLEEN KOTIINI TUUN JA JÄÄ MATKALAUKKUUN VAIN MUISTOJA EILISIEN JA VIRTA VIE MUKANAAN POIS LAUKUN SEN MINÄ JÄÄN ENÄÄ POIS TAHDO EN KAUKAA TAAS PALAAN JOELLE KERRAN SE MUA TUUDITTAA JA SAAN UNOHTAA KAUKAA TAAS PALAAN JOELLE KERRAN VAAN VIE SE MUA EI MUKANAAN siin ois niit sanoja toivottavasti ei tuu liian myöhää...
- tyyppi9
PARIISI-HELSINKI
On lähtenyt mun mademoiselle
soi yössä nyt vinyyli virttynyt, ma Michelle
kuin Notre Dame ois sortunut
chanson d'amour nyt loppu on
Naapurissa soi accordeon
kun kuljen öiseen Pariisiin
jossain tuolla rakkauteni on
nyt kaipaan niin vain Helsinkiin
Ei maistu nyt cafe au lait
pois jäähtynyt litkunne viekää nyt, s'il vous plaît
hän mennyt on, menköön myös muut
siis peittäkää Pariisin kuu
Naapurissa soi accordeon
kun kuljen öiseen Pariisiin
jossain tuolla rakkauteni on
nyt kaipaan niin vain Helsinkiin
On lähtenyt mun mademoiselle
soi yössä nyt vinyyli virttynyt, ma Michelle
jää lohduton accordeon
chanson d'amour nyt loppu on - Anonyymi
Persettäni kutittaa, koitan sitä rapsuttaa
Ei pikku rapsutus silloin auta vaan
Pitää raapia kunnolla, perse on jo ruvella
Vittu että vituttaa tämä kutina
Pitää persettä rasvata, joka ilta rasvata
Persettä silloin ei enää kutita
Aamulla alkaa kutitus ja sitten vitutus
Vittu, tuntuu että pää räjähtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029