Millaisia oireita on ihokeliakiassa?Voiko siihen kuulua nivelsärkyä ja voiko se ilmetä hyvinkin pian oireita aiheuttavan ruoan syönnin jälkeen?
Aina kun syön leipää,maha menee sekaisin,päätä ja niveliä alkaa särkeä,kutittaa ja iholle tulee näppyjä,lähinnä niskaan,selkään,reisiin,polvitaipeisiin ja pakaroihin.Voisikohan kyseessä olla ihokeliakia?
Ihokeliakian
oireista
1
481
Vastaukset
- ilman diagnoosia
Minulla ei virallista diagnoosia ole, mutta kaksi lääkäriä on kuitenkin todennut, että todennäköisesti keliakia. Jälkimmäinen oli neurologi, jolle mainitsin, etteivät limakalvot ja nivelet siedä viljoja, ja sillä perusteella hän oli sitä mieltä, että aika selvä juttu.
Saan kaikesta gluteenia sisältävästä näppyjä, jotka joko kutisevat tai polttavat, päänahka kutisee, polvisärkyä (pienistäkin määristä, isommista määristä tulee muitakin nivelsärkyjä) ja limakalvo-ongelmia (tukkoinen nenä ja nenäverenvuotoja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894