Hei,
Ongelmani on siis haluttomuus... Ajattelen miestäni usein siinä mielessä mutta sitten kun ollaan nukkumaan menossa ja mies alkaa ehdotella seksiä mulla tulee täyslukko!
Haluan miestäni ja haluaisin että meillä olisi edes jonkinlainen seksi elämä..mutta!
Missä siis vika?
Ollaan seurusteltu neljä vuotta, asuttu vuosi yhdessä, meillä on jo vauva (puoli vuotias)
Oli sattuma että ylipäätään tulin raskaaksi!
Niin harvoin seksiä harrastamme :(
Haluaisn siis todella ratkaisun tilanteeseen, Ei se3 minullekkaan ole helppoa aina sanoa ei.
Onko kukaan vastaavassa tilanteessa tai olisiko jollain ratkaisua tilanteeseen?
Ongelmani
mimmufafa
3
1076
Vastaukset
- tuntemaan oma
kehosi, ja sitten siirrät sen tiedon miehellesi.
Voi, tämä on niin helppoa kun sen voi kirjoitaa yhteen lauseeseen. Toteutus sitten taas. Se on aikaa viepää. - vaan mennä
lukosta huolimatta. Ehkä pikkuhiljaa oppisit, että se on ihan ok.
- mimmufafa
Eilenpä kävi niin ihanasti että me todellakin harrastettiin seksiä.. tai siis rakasteltiin!
Se oli parasta pitkään aikaan! Kyllä mä näköjään siihen vielä pystyn :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301866
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140- 491039
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591031Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v263994- 131980
Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81806