Ystäväni hankki Fujitsu Amilon 1703 mallin kannettavan, jossa Windows Vista basic. Yritin yhditää verkkoon, ja katsoa jos jotain avoimia verkkoja löytyisi. Kone kuitenkin ilmoitti ettei verkkoja löydy. Kun klikkaa syytä miksi verkkoja ei löydy niin tulee ilmoitus suurinpiirtein että:
"langattomat ominaisuudet poistettu käytöstä" ota langattomat ominaisuudet käyttöön näppäinyhdstelmällä tai laitteen sivussa tai edessä olevalla näppäimellä.
Näppäinyhdistelmää en tiedä enkä löytänyt myöskään mitään näppäintä laitteesta mistä ne saisi päälle.
Oiskos apuja tähän!
Langattomat ominaisuudet poistettu...
6
7037
Vastaukset
- nomen
Ainakin minun Amilossani, malli 3438, on kannettavan oikeassa etureunassa vipu WIRELESS ja siina off ja on asennot. Siitä saa langattoman verkon päälle tai pois.
Fujitsu-Siemensin sivuilta, Fujitsu Amilon 1703:n datasivulta löytyi tieto, että WLAN-näppäinyhdistelmä olisi
FN F2.- lannaton verkko
Yksinkertainen syy on että,lähistöllä olevat lannattomat verkot on suojattu.
Mitään ei saa ilmaiseksi,pitää itse ostaa nettiyhteys.- ummikko ystävä
Kyseessä nyt ei kuitenkaan ole se että langattomat verkot ovat suojattuja koska se on testattu muillakin koneilla, jotka eri verkkoja löytävät. Ja pitäsihän niiden suojattujen verkkojenkin kait näkyä?
Tuota FN F2 näppäinyhdistelmää pitää kuitenkin testata
- oh1qt
Kytkin on vsuorakaiteen muotoinen pikku läpykkä edessä kuulokepistokkeen vasemmalla puolella, liikkuu sivusuunnassa. Jos valo on keltainen, siirrä vasemmalle, jolloin valo muuttuu siniseksi.
- Huuku
Mitään ei tapahdu noista yhdistelmästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337