Härkä N ja jousimien M

nainen.

Miten horoskooppien perusteella suhde voi toimia?

5

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butterflylover

Itseasiassa hyvinkin, mikäli härkänainen muistaa antaa jouskarille tilaa hengittää suhteessa, eikä ole liian mustasukkainen ! Jouskarimies on nuorekas, urheilullinen, seksuaalinen, lapsirakas, ihmisläheinen älykäs realisti. Sisimmiltään empaattinen ja herkkä, mitä ei aina näytä ulospäin. Brad Pitt esim. on jouskari horoskoopiltaan. Jouskarimiestä viehättää härkänaisen eroottisuus, hellyys ja herkkyys.

• Eveliina 50

Hei,
      olen härkänainen ja mieheni Jousimies takana liittoa 15 vuotta ja kaikki hyvin!

• pörröpäähärkä

meillä on myöskin näin,nyt on 7vuosi menossa ja tuntuu että tämähän vaan paranee,,alussa oli kyllä totuttelemista kun alkuhuuma häipyi mutta nyt menee hienosti,en vaihtaisi ja kokemusta on molemmilla,, ettei mitään teinejä olla kumpikaan!

• lisbet
        pörröpäähärkä kirjoitti:

meillä on myöskin näin,nyt on 7vuosi menossa ja tuntuu että tämähän vaan paranee,,alussa oli kyllä totuttelemista kun alkuhuuma häipyi mutta nyt menee hienosti,en vaihtaisi ja kokemusta on molemmilla,, ettei mitään teinejä olla kumpikaan!

Tiedä sitten miten kukin kokee, mut härkänaiselle jousimies on mahdoton, jo viä on mies nuorempi kuin nainen , e-hei, ei viitti taivaanrannan uneksiaa katsella. Mitään keskusteluja jos ne ovat kielteisiä ei voi käydä, koska herra ei halunnut puhua ikävistä asioista, hei o hiljaa kato ku hyvä mainos jne.Minä olen härkä, joka kohdistus sopii minuun, ja 8v katseltuani , ulos ,ei ihmisen pitää olla muutakin kuin lässyttäjä.

• Ihkuu =)

Enpä voi muuta sanoa ku että miun jouskari mies on hellin, ihanin ja huomioon ottavin mies ikinä =)
      Jaksaa mun hellyyvenhalipusu-kohtaukset sekä pikku kiukkupuuskatki =)ja ku saan intopuuskia jonkin isomman projektin kans--- se sisustaminen ja viherpeukalo-tauti ku pitää laittaa sataa kukkaa kasvamaan-----

kunhan antaa mennä kaverien kans tuulettumaan välillä ni avot... sen jälkeen jouskarini mönkii kainaloon höpöttelemään miten oli ikävä =)Voidaan vieläkin höpötellä tuntikausia ihan kaikesta =)

Lapsia emmä ole vielä hankkinu...(on hällä joku kammo?)osaisko joku jouskarimies kertoo mulleki =) mut ei meillä vielä ainakaan 2 vuoteen ole aikomuskaan... ja siivoomaan se on aika laiska =) mut muuten jouskarimies PARAS =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe