Hei!
pidän välivuotta kouluavustajan töitä tehden... Tarkoituksena on hakea ensi vuonna OKL:ään jos tällä kertaa ovet avautuisivat... :)
mitä mieltä olette jos lähtisin Alkio-opistolle lukemaan kasvatustyönlinjalle..? onko kannattavaa?? varsinkin heiltä haluaisin kokemuksia, jotka ovat siellä olleet...
Kiitos paljon!
alkio-opisto....
linnea,.,
1
835
Vastaukset
- ex-alkiolainen
Suosittelen Alkio-opistoa ehdottomasti! Loistava meininki, loistavat opettajat ja pääsyprosentti yliopistoon kasvaa.
Itse olen opiskellut journalistiikkaa alkiolla ja voin sanoa että noin 80% meidän luokalta pääsi eteenpäin opinnoissaan. Saama olen kuullut kasvatustyönlinjalta. Kämppikseni oli kyseisellä linjalla ja kehui opetusta. Taisipa päästä yliopistoonkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385