Mitä tehdä? Rapumies piirittää. Olemme molemmat vapaita ja aikuisia ihmisiä. Periaatteessa tuntuu, että sovimme toisillemme, ainakin aika hänen kanssaan kuluu kuin siivillä.
Mutta, takaraivossa kytee epäilys, että tosioloissa tämä rapumies olisikin itsekeskeinen paskiainen, joka keskittyy itseensä ottamatta muita huomioon. Tällaisen huomion olen tehnyt hänen reaktioitaan seuratessani yleisissä keskusteluissa.
Osaako rapumies olla rakastava ja toisen huomioon ottava?
Rapumies...
piirittää...
2
1268
Vastaukset
- musamu
Osaa olla. Jopa omien tarpeidensa kustannuksella. Ja sitten kokee jääneensä huomiotta itse ja rupee oikuttelemaan tai tai tekemään muita rapu-temppuja. Siinä on se juju että miten saa ravun hoivavietin pidettyä kohtuudessa, että se itsekin uskaltais vaatia itselleen kuuluvaa huomiota ennenkuin se muuttuu piiloaggressiivisuudeksi ja piikittelyksi.
- Saas nähdä
Oon huomannut saman, että ovat kovia piirrittämään.Piirittää montaa naista yhtäaikaa vaan.Kun saa kerran niin lemppaa kohta tai sitten jatkaa samaa touhuaan.Ei halua suoraan sanoa mitään. :C
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824464Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2063600Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1393425Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2292703"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk212331Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk432328Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös812178- 482093
Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112076Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01973