Mitä tehdä? Rapumies piirittää. Olemme molemmat vapaita ja aikuisia ihmisiä. Periaatteessa tuntuu, että sovimme toisillemme, ainakin aika hänen kanssaan kuluu kuin siivillä.
Mutta, takaraivossa kytee epäilys, että tosioloissa tämä rapumies olisikin itsekeskeinen paskiainen, joka keskittyy itseensä ottamatta muita huomioon. Tällaisen huomion olen tehnyt hänen reaktioitaan seuratessani yleisissä keskusteluissa.
Osaako rapumies olla rakastava ja toisen huomioon ottava?
Rapumies...
piirittää...
2
1408
Vastaukset 2
- musamu
Osaa olla. Jopa omien tarpeidensa kustannuksella. Ja sitten kokee jääneensä huomiotta itse ja rupee oikuttelemaan tai tai tekemään muita rapu-temppuja. Siinä on se juju että miten saa ravun hoivavietin pidettyä kohtuudessa, että se itsekin uskaltais vaatia itselleen kuuluvaa huomiota ennenkuin se muuttuu piiloaggressiivisuudeksi ja piikittelyksi.
- Saas nähdä
Oon huomannut saman, että ovat kovia piirrittämään.Piirittää montaa naista yhtäaikaa vaan.Kun saa kerran niin lemppaa kohta tai sitten jatkaa samaa touhuaan.Ei halua suoraan sanoa mitään. :C
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331462- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O41629- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554