Mitä tehdä? Rapumies piirittää. Olemme molemmat vapaita ja aikuisia ihmisiä. Periaatteessa tuntuu, että sovimme toisillemme, ainakin aika hänen kanssaan kuluu kuin siivillä.
Mutta, takaraivossa kytee epäilys, että tosioloissa tämä rapumies olisikin itsekeskeinen paskiainen, joka keskittyy itseensä ottamatta muita huomioon. Tällaisen huomion olen tehnyt hänen reaktioitaan seuratessani yleisissä keskusteluissa.
Osaako rapumies olla rakastava ja toisen huomioon ottava?
Rapumies...
piirittää...
2
1407
Vastaukset
- musamu
Osaa olla. Jopa omien tarpeidensa kustannuksella. Ja sitten kokee jääneensä huomiotta itse ja rupee oikuttelemaan tai tai tekemään muita rapu-temppuja. Siinä on se juju että miten saa ravun hoivavietin pidettyä kohtuudessa, että se itsekin uskaltais vaatia itselleen kuuluvaa huomiota ennenkuin se muuttuu piiloaggressiivisuudeksi ja piikittelyksi.
- Saas nähdä
Oon huomannut saman, että ovat kovia piirrittämään.Piirittää montaa naista yhtäaikaa vaan.Kun saa kerran niin lemppaa kohta tai sitten jatkaa samaa touhuaan.Ei halua suoraan sanoa mitään. :C
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412