Mitä tehdä? Rapumies piirittää. Olemme molemmat vapaita ja aikuisia ihmisiä. Periaatteessa tuntuu, että sovimme toisillemme, ainakin aika hänen kanssaan kuluu kuin siivillä.
Mutta, takaraivossa kytee epäilys, että tosioloissa tämä rapumies olisikin itsekeskeinen paskiainen, joka keskittyy itseensä ottamatta muita huomioon. Tällaisen huomion olen tehnyt hänen reaktioitaan seuratessani yleisissä keskusteluissa.
Osaako rapumies olla rakastava ja toisen huomioon ottava?
Rapumies...
piirittää...
2
1407
Vastaukset 2
- musamu
Osaa olla. Jopa omien tarpeidensa kustannuksella. Ja sitten kokee jääneensä huomiotta itse ja rupee oikuttelemaan tai tai tekemään muita rapu-temppuja. Siinä on se juju että miten saa ravun hoivavietin pidettyä kohtuudessa, että se itsekin uskaltais vaatia itselleen kuuluvaa huomiota ennenkuin se muuttuu piiloaggressiivisuudeksi ja piikittelyksi.
- Saas nähdä
Oon huomannut saman, että ovat kovia piirrittämään.Piirittää montaa naista yhtäaikaa vaan.Kun saa kerran niin lemppaa kohta tai sitten jatkaa samaa touhuaan.Ei halua suoraan sanoa mitään. :C
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 96841
- 82698
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki50624Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen31550Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5511En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää42465- 40454
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17426- 44418
- 39409