Mitä tehdä? Rapumies piirittää. Olemme molemmat vapaita ja aikuisia ihmisiä. Periaatteessa tuntuu, että sovimme toisillemme, ainakin aika hänen kanssaan kuluu kuin siivillä.
Mutta, takaraivossa kytee epäilys, että tosioloissa tämä rapumies olisikin itsekeskeinen paskiainen, joka keskittyy itseensä ottamatta muita huomioon. Tällaisen huomion olen tehnyt hänen reaktioitaan seuratessani yleisissä keskusteluissa.
Osaako rapumies olla rakastava ja toisen huomioon ottava?
Rapumies...
piirittää...
2
1180
Vastaukset
- musamu
Osaa olla. Jopa omien tarpeidensa kustannuksella. Ja sitten kokee jääneensä huomiotta itse ja rupee oikuttelemaan tai tai tekemään muita rapu-temppuja. Siinä on se juju että miten saa ravun hoivavietin pidettyä kohtuudessa, että se itsekin uskaltais vaatia itselleen kuuluvaa huomiota ennenkuin se muuttuu piiloaggressiivisuudeksi ja piikittelyksi.
- Saas nähdä
Oon huomannut saman, että ovat kovia piirrittämään.Piirittää montaa naista yhtäaikaa vaan.Kun saa kerran niin lemppaa kohta tai sitten jatkaa samaa touhuaan.Ei halua suoraan sanoa mitään. :C
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903978Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672347Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 1241946
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541688- 561682
- 661592