PETÄSMÄKI

UUS ASUKAS

Olen asunu täällä Petiksessä vajaa kolme kuukautta,(vuokra-asunnossa)ja saanu kaksi valitusta,mitkä on aiheettomia.Tietääkö kukaan,kuka on se hullu joka täällä valittaa turhasta.Olis tosi kiva tietää,aion tehdä rikosilmoituksen kyseisestä henkilöstä.Ajattelin vain jos jollain muulla on samanlaisia kokemuksia kyseisestä asiasta.Tai jotain vinkkejä kyseisestä henkilöstä.Valitus oli sitä luokkaa että tämä kyseinen henkilö ei voi olla terve järkinen.Pikemminki sairas mieleltään.Sillehän ei mitään voi jos ihminen on sairas,mutta sillon vois hakea apua omiin ongelmiin/muuttaa sellaiseen paikkaan missä ei ole muita ihmisiä.Laki se on hullullekki.
Terveisin 42v nainen.

8

1298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi valitetaan?

Kannattaa katsoa peiliin, miksi juuri sinusta valitetaan?

Ei se ihan tervettä ole uhata naapureita rikosilmoituksellakaan, ainakaan minun mielestäni.

• Entinen petiksestä

Luulen tietäväni kenestä kirjoitat.Itse asuin Petiksessä kolme vuotta sitten,ja muutin pois kun en enään kestäny sitä että tämä ämmä valittaa joka asiasta.
      Kerran olin lomalla kaksi viikkoa etelässä,ja siltäki ajalta sain valituksen,että minulta kuulu kova äänistä puhetta,ja musiikki pauhaa.Kerkisin saada kaksi valitusta Isännöitsijältä,kun päätin itse muuttaa pois.Ei siinä rapussa olis voinu normaalisti elää ja asua,kun siinä asuu semmonen sairas valittaja.Yritä sinä pärjätä,äläkä missään nimessä anna periksi kyseiselle henkilölle.

• -M29

Mikä talo mahtaa olla kyseessä? Mielestäni alueella asuu suht normaalia porukkaa, tietty mahtuu aina mukaan joku kenen täytyy aina saada pilata toisen ihmisen päivä jollain. Joissakin näis talois on aika ohkaiset seinät, pienetkin äänet kuuluu läpi naapurista- vaikkakaan en ole asiaan sen koommin perehtynyt:) Ota asiallisesti puheeksi ihmisen kanssa !

• -keskustalainen-

joopa joo, ei petosmäessä asu kyllä normaalia porukkaa. siellä on kaikki raision hullut, narkkarit ja spurgut.
        ehkä muutama täysjärkinen, mutta kuten huomaa jostain turhanpäiväsestä valittajamummelista, niin haloo, ei mee hissi ihan ylös asti.

taitaa täti haluta koko petoksen itselleen, jos ei-mistään valittaa.

• M29too
        -keskustalainen- kirjoitti:

joopa joo, ei petosmäessä asu kyllä normaalia porukkaa. siellä on kaikki raision hullut, narkkarit ja spurgut.
        ehkä muutama täysjärkinen, mutta kuten huomaa jostain turhanpäiväsestä valittajamummelista, niin haloo, ei mee hissi ihan ylös asti.

taitaa täti haluta koko petoksen itselleen, jos ei-mistään valittaa.

Yhdyn osittain tuohon, onhan P-mäessä paljon tätä latvapoikkeama-porukkaa- mut niin on muuallakin- kokemuksesta tiedän kun olen "muutaman" päivän tätä elämän vuoristorataa nähnyt. Veemäistähän se on jos joku saa jostain valittamisesta elämäntarkoituksen itselleen.

• p.mäkee......
        M29too kirjoitti:

Yhdyn osittain tuohon, onhan P-mäessä paljon tätä latvapoikkeama-porukkaa- mut niin on muuallakin- kokemuksesta tiedän kun olen "muutaman" päivän tätä elämän vuoristorataa nähnyt. Veemäistähän se on jos joku saa jostain valittamisesta elämäntarkoituksen itselleen.

Pummit ja narkkarit ovat todellakin vallanneet tämän asuin paikan.
        turhaan täällä määkii-Raision kaupunkiin tarvii ruveta valittamaan,nehän TÄMÄN OVAT JÄRJESTÄNEET !!!!!!

• Anonyymi

Suomalaistutkijoiden mullistava löytö: Kuona kertyy aivoihin – Alzheimer-aivot sykkivät toisin kuin terveet

• Anonyymi

Yksinelävä mummo voi olla ongelmallinen valittaja, on kokemusta.
      Asuttiin Runosmäessä omistusasunnossa, ja yllättäen eräänä päivänä ovelle tuli alakerran mummo, joka sanoi " lopettakaa nyt se jatkuva tupakointi, minulle tulee savua teiltä ilmanvaihdon kautta."
      Emme ole vaimon kanssa koskaan tupakoineet.
      Myöhemmin tämä henkilö oli seonnut pahemmin, ja ruvennut suihkuttamaan vettä sisään keittiönsä ilmanvaihtokanavaan, asia huomattiin kun vettä alkoi tulla kanavista ulos siellä sun täällä. Tällainen kokemus meillä kauan sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe