ja sekin on pikkuauto.
tällä palstalla olen ainoa
7
1391
Vastaukset
- punainen paholainen
...pikkuauto
- Huijausta koko härveli
Kävin ajamassa naapurin Ferraria. Ei tosin ollut ihan uusi, mutta kyllä siitä nopeasti ymmärsi mitä on kyse. Tuollaisen rakentaminen maksanee noin sadasosan siitä mitä suomalainen siitä maksaa. Jos rahoilleen haluaa vastinetta en ikipäivänä ostaisi moista kauhistusta. Elvistelyyn se sopii munattomille.
- Zastava
Lucaksen sähkövehkeet?
- viiatti
Zastava kirjoitti:
Lucaksen sähkövehkeet?
Ei ole Lucaksen vaan pahempaa...
Magneti Marelli!
- koeajo
ainoa, joka sellasella on ajanut. Aika ärtsy peli:)
- keräilijä
hauska auto. aika nopee radalla.selkävikasen ei kannata ostaa tällasta ja kelle vaan en antaisi koe ajoon jos myisin,koska kyseessä on pikku ohjus ja korjaamojen unelma.mutta muuten ylimainostettu rottelo.on kun moottoripyörä pitää kttoo missä ajaa ja mihkä pysäköi.noita kateellisii löytyy.mut ei muutakun ensi kesään odottelee ajokelejä.
- koeajo
aikamoista ajelua, yleisellä tiellä ja useempi ihminen kokeilemassa sitä autoa... enpä tiiä mitä olis tapahtunu jos sen olis kaheeseen vetässy. Rahallisesti se ei varmaan olis omistajaansa paljookaan heilauttanu. Tais suorastaan toivoa pääsevänsä eroon siitä kiesistä, sen limusiiní ainakin hajos tän porukan käytössä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833