tällä palstalla olen ainoa

jolla on ferrari

ja sekin on pikkuauto.

7

1449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punainen paholainen

...pikkuauto

• Huijausta koko härveli

Kävin ajamassa naapurin Ferraria. Ei tosin ollut ihan uusi, mutta kyllä siitä nopeasti ymmärsi mitä on kyse. Tuollaisen rakentaminen maksanee noin sadasosan siitä mitä suomalainen siitä maksaa. Jos rahoilleen haluaa vastinetta en ikipäivänä ostaisi moista kauhistusta. Elvistelyyn se sopii munattomille.

• Zastava

Lucaksen sähkövehkeet?

• viiatti
        Zastava kirjoitti:

Lucaksen sähkövehkeet?

Ei ole Lucaksen vaan pahempaa...
        Magneti Marelli!

• koeajo

ainoa, joka sellasella on ajanut. Aika ärtsy peli:)

• keräilijä

hauska auto. aika nopee radalla.selkävikasen ei kannata ostaa tällasta ja kelle vaan en antaisi koe ajoon jos myisin,koska kyseessä on pikku ohjus ja korjaamojen unelma.mutta muuten ylimainostettu rottelo.on kun moottoripyörä pitää kttoo missä ajaa ja mihkä pysäköi.noita kateellisii löytyy.mut ei muutakun ensi kesään odottelee ajokelejä.

• koeajo

aikamoista ajelua, yleisellä tiellä ja useempi ihminen kokeilemassa sitä autoa... enpä tiiä mitä olis tapahtunu jos sen olis kaheeseen vetässy. Rahallisesti se ei varmaan olis omistajaansa paljookaan heilauttanu. Tais suorastaan toivoa pääsevänsä eroon siitä kiesistä, sen limusiiní ainakin hajos tän porukan käytössä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe