Kyl tää Mandriva on paras.
Kokeillessani kaikkee bsd:stä lähtien tää on kompromissi kaikesta
Asennus on helpoin ja homma toimii parhaiten kaikissa tilanteissa.
Ei hyvä vieläkään, mut parempaa ei oo
Mun käyttis kyl nyt ja toistaiseksi
Paras
7
597
Vastaukset
- monia
Hyvähän se on, mutta on tuo debian ja ubuntu, myös mint sekä monia muita yhtä hyviä. Eipä silti, on se mandriva minullakin.
- yksi pitää
tyttärestä ja toinen äidistä. Nykypäivänä kolmas isästä;)
- monia
yksi pitää kirjoitti:
tyttärestä ja toinen äidistä. Nykypäivänä kolmas isästä;)
Juuri noin.
- Mika....
.... että mikä olisi hyvä? Olisko windows linux ominaisuuksilla hyvä?
- ilqpli
Käyttis jossa kaikki toimii ilman että siihen ois itse päätään vaivattava. ja köyhälle ilmainen ;)
Ehkä ilmainen unix ois jotain
- keimis
Jos ei osaa vielä kovinkaan hyvin linuxia ja pitäisi valita joku distro, niin silloin joutuu tekemään kompromissejä.
Parhaimman käyttiksen itselleen saa kuitenkin, että valitsee distron joka on lähimpänä sitä mitä haluaa ja säätää loput itse. Esimerkiksi itselläni käytössä uusin opensuse. Käänsin siihen kernelin uudestaan ja tein optimointeja, poistin turhat ohjelmat/palvelut ja asensin paremman pakettienhallinta ohjelman(apt). Toimii.- ilqpli
Se on myös sen säätämisen vaivan kompromissi.
Onhan mulla JAD toisella kovolla, se on ehkä pakostakin enemmän säädetty.
RT-kerneleitään myöten.
Ei näitä pitäs tarvita varsinkaan viihde käytössä säätää, mut säätämättä mikään ei ole mieleinen.
Mut mulle riittää tuon JAD:n säätäminen
Open Suseehan sekin on ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525340- 833993
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3312352Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171808Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571400Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190