Jyrki Korkiakoski??

muistaako kukaan...??

Katosi Heinolassa joskus 1992-93, eikä ole kuulunut mitään sen jälkeen.
Jostain velan perimisestä puhuttiin katoamisen yhteydessä??

14

4766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

tiedän kyllä asiasta.. oletko omainen??

• k-mäki

Kaikki tieto on mitä olen kuulut. Kuka olet?

• -------

Kukapa haluaisi oman nimensä tällaisissa tapauksissa
        kertoa...? Huhujen mukaan sitä on etsitty pohjois-karjailasta, suolta. Enpä tiedä onko sitä sitten löydetty..

• !!!
        ------- kirjoitti:

Kukapa haluaisi oman nimensä tällaisissa tapauksissa
        kertoa...? Huhujen mukaan sitä on etsitty pohjois-karjailasta, suolta. Enpä tiedä onko sitä sitten löydetty..

ei ole löydetty ja tuskin koskaan löydetään. eikä enään varmaan etsitä.

• ---
        !!! kirjoitti:

ei ole löydetty ja tuskin koskaan löydetään. eikä enään varmaan etsitä.

Jos on syytä epäillä että kyseessä on henkirikos niin miksi häntä ei etsittäisi ja tutkintoja jatkettaisi? Netistä luettujen juttujen perusteella tätä asiaa tutkitaan edelleen..

• ...
        --- kirjoitti:

Jos on syytä epäillä että kyseessä on henkirikos niin miksi häntä ei etsittäisi ja tutkintoja jatkettaisi? Netistä luettujen juttujen perusteella tätä asiaa tutkitaan edelleen..

No voi olla ihan hyvinkinmahdollista että vielä etsitään. mutta ainakin hänet on julistettu kuoleeksimuutama vuosi sitten.

• ...
        ... kirjoitti:

No voi olla ihan hyvinkinmahdollista että vielä etsitään. mutta ainakin hänet on julistettu kuoleeksimuutama vuosi sitten.

ihmettelen miksi ei löydy enää kadonneiden listalta... jokohan on löydetty?? omaisille varmasti raskasta... voimia heille!!

• Joonatan
        ... kirjoitti:

ihmettelen miksi ei löydy enää kadonneiden listalta... jokohan on löydetty?? omaisille varmasti raskasta... voimia heille!!

Jyrkiä ei löydetty. Hänet julistettiin kuolleeksi ja hänelle pidettiin muistotilaisuus.

• .....
        Joonatan kirjoitti:

Jyrkiä ei löydetty. Hänet julistettiin kuolleeksi ja hänelle pidettiin muistotilaisuus.

Ei voi muuta kun ihmetellä miten tämäkin asia on näin päättynyt. Joku hänen katoamisestaan on varmasti vastuussa, mutta näin välillä ikävä kyllä käy ettei löydetä.. Haluisin tietää kuinka omaiset on tämän jaksaneet................?

• olen Jyrkin äiti
        ..... kirjoitti:

Ei voi muuta kun ihmetellä miten tämäkin asia on näin päättynyt. Joku hänen katoamisestaan on varmasti vastuussa, mutta näin välillä ikävä kyllä käy ettei löydetä.. Haluisin tietää kuinka omaiset on tämän jaksaneet................?

Jyrkiä ei ole löydetty ja raskas tuska nousee usein voimakkaana pintaan mutta arkea on vain jaksettava mennä hymyhuulin eteenpäin lasten,lastenlasten ja Jyrkin pojan tyttären vuoksi.Tämän pienen tytön laulu kuuluukin kännykästäni hälytysäänenä "tuiki,tuiki tähtönen iltaisin sua katselen..."
        Viime kesänä hän silitti Jyrkistä maalaamaani muotokuvan poskea ja sanoi."Siinä on minun pappani,minun oma Jyrkini"

• löytyykö hän
        olen Jyrkin äiti kirjoitti:

Jyrkiä ei ole löydetty ja raskas tuska nousee usein voimakkaana pintaan mutta arkea on vain jaksettava mennä hymyhuulin eteenpäin lasten,lastenlasten ja Jyrkin pojan tyttären vuoksi.Tämän pienen tytön laulu kuuluukin kännykästäni hälytysäänenä "tuiki,tuiki tähtönen iltaisin sua katselen..."
        Viime kesänä hän silitti Jyrkistä maalaamaani muotokuvan poskea ja sanoi."Siinä on minun pappani,minun oma Jyrkini"

Siinäpä kysymys.

• luottaa ihmisyyteen
        löytyykö hän kirjoitti:

Siinäpä kysymys.

Henkirikos ei vanhene.Tähän julmaan tekoon syyllistyneet vastaavat teostaan varmasti joskus. Toivottavasti Jyrkin vanhemmatkin vielä ehtivät sen päivän kokea että hänet löydetään.

• .......
        olen Jyrkin äiti kirjoitti:

voimia löytyy kun turvaa jumalaan. Psalmi 121 voi auttaa.. kannattaa lukea. voi kun voisin auttaa enemmän........

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6396
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1143
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe