Inttikokemuksia?

Sensei

Oletko harrastanut seksiä varusmiespalveluksessa? Missä tämä tapahtui ja millä tavoin? Oliko selkeää vaaraa jäädä kiinni tms?

Miten sait naisen (tai miehen) kaadettua ja jatkuiko suhde...? Kuvaile tapahtunutta mahdollisimman tarkasti...

Kertomukset miehiltä ja naisilta ovat todella tervetulleita...

68

89023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujo

      Harrastin jätkäkaverini kanssa, joka on vieläkin intissä "seksiä" SODESSA, kun olin sitä katsomassa... Eli runkkasin!! Oltiin sillai seinän vieressä ja mä olin edessä ettei kukaan nähnyt, vaikka siellä oli sillon ihmisiä paljon...=) Mut hauskaa oli... Kandee kokeilla.. Mut siitäpä olis maineen saanu jos joku olis aanu tietää.....=)

      • mies

        kyllä me nähtiin se pikkuhuora


      • Mauri

        koko tupa pani sun jätkäkaveriasi myöhemmin illalla ja se huusi vain, että viik viik....ja banjo soi taustalla vienosti


      • Deli
        Mauri kirjoitti:

        koko tupa pani sun jätkäkaveriasi myöhemmin illalla ja se huusi vain, että viik viik....ja banjo soi taustalla vienosti

        Mauriin on tehnyt Syvä joki -elokuva syvän vaikutuksen. Mauri katselee sitä usein videolta. Varsinkin sitä kohtausta...


      • Mauri
        Deli kirjoitti:

        Mauriin on tehnyt Syvä joki -elokuva syvän vaikutuksen. Mauri katselee sitä usein videolta. Varsinkin sitä kohtausta...

        on....ei mulla olekkaan nauhalla siitä elokuvasta kuin vain se kohtaus...ja monta tuntia...


      • Anonyymi
        Mauri kirjoitti:

        koko tupa pani sun jätkäkaveriasi myöhemmin illalla ja se huusi vain, että viik viik....ja banjo soi taustalla vienosti

        oihan ihana antaa


      • Anonyymi
        Mauri kirjoitti:

        koko tupa pani sun jätkäkaveriasi myöhemmin illalla ja se huusi vain, että viik viik....ja banjo soi taustalla vienosti

        Mä oli tupakavereiden pilluna. Joku sanoi että ne ties jo etukäteen että niiden tupaan tulee joku oikea huora-poika. Kyllä mä teiniä jaoin persettä kavereille. Nää oli vaan kavereita jotka piti käydä suvun ja perheen maineen takia intti normaalisti. Siksi ne tärkkäs mut sinne.


    • tuleva varusmies18v

      ois kiva, kun armeijassa ois joku isovarusteinen hyvännäköinen blondipimu ja sais naida sitä pilluun jossain korvessa ja tehdä sille kaikkee hyvää! Myös pillua ja rintoja nuolla/näykkiä, aijai! Maastopuvut kummallakin päällä....harmi ettei toi toteudu.

      • evp.

        Nauti vielä, kun pystyt noista unelista.Sotilaskodin tädit nähtyäsi et voi enää katsoa naisia "sillä silmällä" vähään aikaan.... On ne niin järkyttävän näköisiä ja kokoisia...


      • m24

        Juu tuskin toteutuu, ja vaikka ihme tapahtuisikin, saattais varsinkin tuo pillun näykkiminen muutaman viikon metsäkeikan jälkeen olla hiukan oksettavaa hommaa.


      • Anonyymi
        evp. kirjoitti:

        Nauti vielä, kun pystyt noista unelista.Sotilaskodin tädit nähtyäsi et voi enää katsoa naisia "sillä silmällä" vähään aikaan.... On ne niin järkyttävän näköisiä ja kokoisia...

        sotkun naiset näyttää kauniilta kun oot 3 vk kiinni


    • alik.

      tapahtui -90 luvun alussa pohjolassa. Meillä oli tai piti mennä metsäkeikalle. mutta en päässyt, koska sain vemppaa. jäin komppaniaan päivystäjäksi. siinä oli viikko aikaa lirkutella komppanian sihteerikölle. ja lopussa kiitos seisoi.

      nähtiin intin jälkeen pariinotteeseen pohjoisen hiihtokeskuksessa....luostolla.

      varattu pahus oli. olisi voinut ottaa vaikka mukaansa sotasaaliiksi tänne etelään.

    • Riksu

      Olin 90-luvun alkupuolella intissä joulugineksessä. Silloinen tyttöystäväni tuli piristämään joulunviettoani armeijan harmaisiin, otimme pikapanot sotilaskodin yläkerrassa olevassa kerhohuoneessa. Tottakai sillä aikaa tuli virka-apuosaston hälytys, josta jäin paitsi. Jouduin päivystävän upseerin pakeille, joka onneksi painoi homman villaisella kun kerroin että olin tyttöystäväni kanssa "kävelyllä", enkä kuullut hälytystä.

    • Nappis

      Minä sain hennalassa ylik. naista

      • Tiedossa..

        Hennalassa on ennenkin perse paukkunut.. ja ne ylikessut/santsarit on täysiä panopuita. Mimmit antaa persettä aika estoitta.


      • lasse

        Hennalan ylikki lääkiksen puolelta oli kyllä aika namu.. muistelisin vain AUK II/01. Itse kyllä kokkina, mutta ei sellaista kissaa voinut ohittaa..

        t. kers


      • tontsa
        lasse kirjoitti:

        Hennalan ylikki lääkiksen puolelta oli kyllä aika namu.. muistelisin vain AUK II/01. Itse kyllä kokkina, mutta ei sellaista kissaa voinut ohittaa..

        t. kers

        sinnehän on sitten pyrkimys päästä. Lääkintäaliupseerikurssillakos tämä on opettajana? ;)


      • Nappis
        tontsa kirjoitti:

        sinnehän on sitten pyrkimys päästä. Lääkintäaliupseerikurssillakos tämä on opettajana? ;)

        Eipä ole hennalassa enään töissä tämä "jakorasia" hyvännäköinen sellainen... Mutta kyllä lääkiksen puolella on aina oikeestaan jotain kissoja... Mutta ei niitä panis ees pussi päässä


    • Pölli

      sotkun viereisessä pikkumetsikössä harrastimme silloisen tyttöystäväni kanssa pikaseksiä. Muijalla oli hame päällä ja mulla kyrpä seisoi kun kanki, joten toimitus oli melkoisen lyhyt mutta sitäkin kiihottavampi ja antoisampi. Tilanteen jännittävyyttä lisäsi vielä se, että kasarmirakennuksen ikkunoista oli suora näköyhteys panopaikkaamme. Jos joku olisi sattunut oikeaan aikaan ikkunaan, olisi nähnyt lyhyehkön mutta kiihkeän session.

    • Aulis

      miinalaivoilla uusimaa ja hämeenmaa ryskyi välillä saunassa viikonloppukineksien aikaan. yhtä muijamatruusia yks kaveri tuuppaili pari tuntia uusimaan saunassa. toinen sälli pisteli hämeenmaalla kollegamatruusiaan (gimmaa tosin) kansipajassa. kansipaja on sellanen pieni koppero, missä on ruuvipenkki ja muita työkaluja.

      eli kyllä siellä lihaisat tunnelmat oli välillä. varmaan joka ukon mielissä pyöri ainaki joskus nuo naispuoliset varusmiehet, laiva kun oli kuitenkin suht pieni ympäristö, missä kaikki oli toistensa kanssa tekemisissä.

    • KER-SANT-TI

      ja eräässä eteläsuomen varuskunnassa, sain samassa urheilulajissa kilpaillutta naisluutnanttia..:)

      En siis omalla kassulla vaan siellä kisapaikassa, mutta parasta olikin kun sai naiskapiaista..:)
      Takaapäin pökin eräässä varastossa, tarkemmin en kerro.

      Tapahtui 2007.

      Eräs naispuolinen kaverini oli kuulemma antanut jollekkin yliluutnantille, ei itse myöntänyt mutta pikkulinnut jotka olivat olleet vartiossa kertoivat..:) en tiedä onko legenda, mutta näin kerrotaan..

    • Ex-alokas

      Vekaranjärvellä oli 1970-luvulla KRK-kommppniassa vääpeli K., joka esiiteli itsensä alokkaille: "Olen vääpeli K. Minua sanotaan vittumaiseksi mieheksi. Se ei pidän paikkaansa, olen nimittäin vielä vittumaisempi". Maine armottomana höykyttäjänä oli kyllä äkkiä levinnyt. Voi jo kertoa, kun tuskin tätä enää lukevat.

      Muija oli viisikymppinen huorahtavan näköinen, aina paksussa puuterissa ja raskaissa silmämeikeissä, näkyi miehensä kanssa usein jopa sotkussa. Kerran tulivat samaan pöytään, jossa istuin yksin. K. kyseli, miltä armeija maistuu ja puhuttiin jonninjoutavia vähän aikaa. Sitten K. kysyi, olisinko kiinnostunut auttamaan illalla pientä korvausta vastaan auttamaan vähän huonekalujen siirrossa. Totta kai se sopi. Järjesti sitten kulkuluvan, että pääsen ulos ja illalla takaisin asuntoalueelta kasarmialueelle.

      Kun menin asunnolle, äijä oli kylpytakissa tukevasti kännissä ja muija seksihepenissä ja ottanut melkoisesti hänkin. Pitihän siellä jotain sohvaa ja joitain aika raskaitakin tuoleja vähän siirrellä, mutta pelin henki oli kyllä nopeasti selvä. Panin naista nuoruuden innolla aamuyöhön, kun mies otti paukkuja ja runkkasi nojatuolissa.

      Kaksi kertaa kävin myöhemminkin, mutta silloin ei enää puhuttu työhommista, vaan käytiin asiaan suoraan. Hitto kun sain sitten alokasajan jälkeen siirron Haminaan, jossa pillu oli soltulle tiukemmassa. Sattumalta kuulin sitten jälkeenpäin yhdeltä Vekaralla aikaisemmin olleelta, että K:n pariskunnalla oli tapana poimia aina jokaisesta uudesta alokasryhmästä muijalle uusi panija. Tiedä sitten, pitikö niitä tuoleja ja sohvaa siirrellä muodon vuoksi joka kerta :-).

    • Korpraali evp Roiske

      Kokemusta löytyy muutaman vuoden takaa. Kahta sopimussotilaana ollutta kessunaikkosta ja yhtä alikessumimmiä. Alikessua tuli useammankin kerran jyystettyä yöpässinä toimiessa ja kertaalleen leirillä vartiokierroksen yhteydessä eräässä rättikontissa. Toista kessua defenderin takaosassa leirille matkatessa ja toista yhdellä leirillä vartio montussa ilman, että puomivartiossa oleva olisi edes huomannut moista.

      Jos joku em. mimmeistä tunnistaa itsensä niin ei muistella pahalla!

    • polikuhgfz

      upinniemen varuskunnassa aikoinnan ruokalan emäntä harkkaa pääsi puristeleen tisseistä keittiössä mutta painamaan ei päässyt kuin iltalomilla naisia joita sai kiinni baareista. ajeleminen oli pää asia joten naiset iskettiin sillä perusteella jos oli asunto siinä lähellä...

    • Taasnäitä

      Olin takavuosina koksuna autokomppaniassa ja sain sinä aikana kaksi kertaa angiinan ja niin helvetinmoisen kuumeen että pääsin Tilkkaan. Tyttöystävä tuli sinne käymään ja kummallakin kerralla otti sairaalan parvekkeella suihin. Toisella kerralla olin niin heikkona etten tullut millään vaikka vehje oli kuin rautakanki. En ollut sitä pessytkään muutamaan päivään, hyvä kun pystyssä pysyin.

      Muuten kyllä panin siltä muijalta aina lomilla aivot pellolle, ja iteltä kans.

    • huh huh

      Vierailupäivänä käytiin touhuamassa pyykkikoneen päällä. Seuraavalla kerralla vierailulla sotkun alakerrassa oli joku välikkö missä otin suihin.

    • puita pesään

      hieman naisnäkökulmaa tähän keskusteluun...
      mulla seuraavanlainen komennus takana inttiajoilta: oltiin mettäleirillä ja öisin oli tapana käydä laittamassa kaminoihin lisää puita jokainen vuorollaan.
      mä kuitenkin sain erikoistehtävän hoitaa vääpelin teltan lämmityksen yksikseen, se ei nimittäin ollut yleinen käytäntö vaan se yleensä hoidettiin muiden telttojen kanssa samalla..

      eka kerta illalla oli ihan normi; esimies tervehti niin kuin asiaan kuului ja mä poistuin takas pehkuihin omaan teltaan.

      seuraavalla kerralla kun menin vääpelin telttaan, kaveri olikin ihan alasti ja kivääri tanassa. tuli lähemmäs ja sano et laitetaanko puita pesään. se rupes riisumaan mua enkä osannu siinä vastaankaan laittaa. se pani mua siinä teltan lattialla takaapäin ja mä olin vaan ihan hiljaa. lauettuaan sano että voitte poistua ja muistutti että kahden tunnin päästä uudelleen. painuin takas omaan telttaan tajuamatta vielä et mitä oikein tapahtu.

      se kävi neljä kertaa sinä yönä. se laitto mua oikein kunnolla. mun teki mieli huutaa mut se laitto käden mun suun eteen ja jatkoi. toisella kerralla olin jo ihan mukana. jos joku olis saanu tietää olis palvelus varmaan vääpeliltä ollut siinä, mähän olin vaan viaton uhri...

      • wattihatti

        Mielenkiintoinen tarina, jos se oikeasti on tosi. Jos ei ole totta niin sillä oli ainakin hyvä viihdearvo. ;-)


      • Anonyymi

        sait jotain ittekki niin ei tarvinnu käsipelillä tuunailla


    • paskapuhetta

      Eiköhän se kipinämikko ole joka teltassa...

    • Pökköä Pesään

      Mutta se onkin se normimikko vain. . .

    • inttityttö

      Olin joukkueemme ainut nainen. Yhdenksän kuukauden ajan hillitsin itseni ja yritin olla lirkuttelematta palvelustovereilleni. Päätösjuhlissa mopo kuitenkin karkasi käsistä. Otimme runsaasti alkoholia ja minä päädyin strippaamaan ja itsetyydyttämään itseäni koko porukan eteen. Paikalle saapui myös eräs ulkopuolinen herrasmies, jonka kanssa päädyin harrastamaan seksiä. Teimme sen monta kertaa sinä iltana erilaisissa paikoissa. Aina oli ainakin yksi silmäpari näkemässä touhujamme.

    • 3jk/1*94

      Mikkeli Karkialampi 1/94 erä. Onnistuin puhumaan kappelin avaimen sotilaspastorilta sillä verukkeella että halusin jutella tyttöystäväni kanssa suhteestamme ihan rauhassa... No juteltiinhan me sitten sen tunnin jälkeen siitä että pääsen huomenna pidennetylle iltavapaalle... Harvemmin sitä on kirkossa tullut pantua...

    • dunkku1

      1/10 erässä rukissa oli naiskoksu joka jako persettään useammallekkin jätkälle. Jatkuvassa ripulissa oli kun ei älynny vaatia käyttään kortsua. Poikakaverikin sillä kuulemma siviilissä ootteli

    • edwdwdwdw

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    • Annoin peppua intti kavereille. Joskus metsä keikalla joskus kasarmilla. Pelotti mutta ei ne välittäneet.

    • Lämäri2

      Kotiuduin viime vuoden kesällä Niinisalosta ja olin varuskuntasairaalassa hommissa apurina. Panin pari kertaa iltaisin keikkatyötä tekevää tosi nättiä varattua blondia sairaanhoitajaa.

      • Anonyymi

        Jääkäri prikaatissa varus sairaalassa sai vemppaa kun oli isot aseet käyttökunnossa. Eteenkin lekuri suosi isoa. Paikkoja ja aikoja tuli sitten palvella kun oli juhlia kapiasilla.


    • Jakaja

      Onkohan muilla vastaavaa kokemusta intistä. Homoseksiä tuvan sisällä . Kaikki tiesivät mutteivat välittäneet.

      • Anonyymi

        minä tykkäsin ottaa suihin kavereilta mutta yks halus oikiasti naija sillä oli niin suuri et luulin ettei mahu mutta meni kuiteskin ihanalta tuntui


    • Runkkupoika

      Runkkausta kyllä. Ja sitten asijaan Olin Vekaranjärvellä intissä 70 luvulla. En kerro tarkeempaa vuotta teille lukijoille koska se on saman tekevää. Minä menin varus varastolle vaihtamaan liian suuria vaatteitani. Ja "vahinkossa" multa putos ne housuni alas sen vääpelin silmien edessä. Ja minä otin paitaa pois päältäni sekä annoin niiden housujen olla alhaalla. Poika se vääpeli sanoi mulle nostas tassuasi yläs, Ja se otti ne multa pois nilkoistani. Se katseli minua vain kalsarit koivissani ja mulla koveni se vehkeeni kun se katseli minua sinne. Haluatko aivan uudet kalsarit koipeesi ja se otti ne multa pois, eli olin alaste sen edessä. Pitäis päästä kuselle minä sanoin sille. Se vei mut kuselle ja pissatti samalla solttu pojan kun minä pyysin sitä oikein sen tekemään. Meistä tuli kavereita ja heti valan jälkeen minä sinne hommiin. Ja se tarkisti joka päivä olenko kasvanut sieltä ja kuinka paljon. Se tahtoi joka päivä nähdä alastoman pojan jota se sai runkata.

    • moltsi

      Olin -80 luvun alussa laivastossa ja lomat oli palaneet pitkäksi ajaksi eteenpäin. Kuulin sotkussa olevan anteliaan myyjän, rako-Raili muistaakseni nimeltään. Täti oli n.50v pyylevä ja isotissinen, eikä minkään näköinen. Naista en ollut saanut pitkään aikaan, enkä saisi, kun lomat olivat menneet. Istuin sotkussa hiukan ennen sulkemisaikaa ja join haaleata kahviani. Rako-Raili tuli juttelemaan kanssani ja kyseli lomistani. Kerroin hänelle tilanteeni. Hänen kasvonsa punoittivat hiukan, kun hän kysyi jäänkö auttamaan tiskauksessa ja pöytien pyyhkimisessä. Lupasin jäädä. kun ei ollut kiire vielä mihinkään. Keittiön puoli oli pieni joten siellä oli mahdotonta liikkua koskettamatta toista. Hän kulki edestäni muutaman kerran ja aivan kuin tahallaan pyyhkäisi etumustani. Minulla alkoi kulli väkisinkin seisomaan, vaikka Rako-Raili ei ollut mitenkään viehättävä näky. Viimeinen pisara oli se, kun hän kysyi, haittaisiko minua , jos hän avaa työvaatettaan, kun on niin kuuma? Tartuin noihin isoihin hiestä kiiltäviin rintoihin. Hän käski minua odottamaan, että voisi sulkea oven. Riisuin vaatteeni sillä aikaa ja olin pelkissä kalsareissa, kun hän tuli takaisin. Tartuin uudestaan noihin suuriin rintoihin ja vapautin ne liivien puristuksesta. Nännit olivat suuret ja tummat hän laski minun ja omat kalsarinsa ja laskeutui polvilleen imemään kyrpääni. Aikansa sitä imettyään hän nousi ja käski minua seuraamaan itseään. Menimme takahuoneeseen, missä oli pieni toimistotila. Hän kumartui toimistopöydän päälle ja käski minun näyttää kykyni. Kävin hänen ison perseen taakse ja survaisin jäykän räjähtämäisillään olevan kyrpäni hänen kuumaan vittuunsa. En kestänyt pitkään sitä, joten laukesin nopeasti. Rako-Raili sanoi, että nyt kun on löysät poistettu, voidaan ruveta naimaan kunnolla. Sain sellaisen hoidon, että lähdin jalat täristen hänen luotaan. Tämä ei jäänyt ainoaksi kerraksi, sillä kävin intin loppuajan panemassa Railia aina, kun oli mahdollista.

    • Anonyymi

      Kasarin alkupuolella Upinniemessä, laivaston alokkaana.
      Kuuma kesä, lempeä yö.
      Viikonloppu kiinni, vartioon määrättynä, miinavarastoja kiertämässä.
      Olin pienikokoinen ja laiha. Kaveriksi määrättiin oikeasti iso kundi. Bodannut urheilijatyyppi.
      Toisella kierroksella joskus 03-04 kesken kaiken kaveri sanoi että nyt pitää runkata.
      Veti esiin hienon kokoisen kyrvän ja seinään nojaten alkoi vetelemään ja minä katselin lumoutuneena.
      Kohta hän kysyi että kiihottaako minua kun katselen?
      Heterot kuulema ei katsele.
      Sanoin että kiihottaa ihan hirveästi, johon hän "haluutko lutkuttaa?"
      Olin pian polvillani kaverin edessä, kyrpä syvällä nielussa.
      Ei kestänyt pitkään kun suuhun turskahti kuumat liemet.
      Kaveri kiitti, ja jatkettiin kierrosta.
      Aamukierroksella sain toiset mällit suuhun.

      Sen jälkeen en ole koskaan nähnyt kaveria, missään.
      Myöhemmin laivalla, Pansiossa, pidin himot kurissa, mutta liftasin useita kertoja vapaasataman portilta rekan kyytiin.
      Kiimaisin kuski veti minua Tku-Hel välillä 4 kertaa rekan hytissä. Opin mitä tarkoittaa "otax poppee?"
      Yhä tykkään kun on poppe nenässä ja peenis perseessä.

    • Anonyymi

      Vekaranjärvi 2/95 niin vierailulla silloista tyttöystävää tuli pantua soden vessassa. Ei siinä kauaa kestänyt muutaman viikon gineksen jälkeen. Kyllä sen jälkeen kaffet maistui munkin kanssa :)

    • Anonyymi

      alokasaikana tuvan kanssa hoideltiin eräs naispuolinen alikersantti. uskoisin että kyseisellä alikersantilla oli paikat hellänä jonkin aikaa, kun osa halusi laittaa peppuun.

    • Anonyymi

      Seksini armeijassa jäi käsitöiden ja märkien unien varaan...

    • Anonyymi

      2kk kotiutuksen jälkeen komppanian päällikkö (Yli-luutnantti) tuli vastaan DTMän vessajonossa.
      Ei paljoa puuttunut että se olisi paennut seinän läpi kun säikähti.
      Minä moikkasin niin kuin vanhaa tuttua ja hän rauhoittui.

      Seuraavana aamuna kun hän astui minua takaapäin rajulla otteella, ajattelin että tässä olisi hyvä vakipano.
      Ja niinhän siinä kävi. Olen kuulemma kireämpi kuin hänen vaimonsa. Olen hänen poikahuoransa nyt 12 vuotta.

    • Anonyymi

      Olimme aukissa Imatran immolassa80 luvun alussa.
      Siellä oli siivoojana sellainen avulias nainen joka auttoi nuoria miehiä.
      Komeana nuorena miehenä ja uteliaana pääsin kokeilemaan naisellisia avuja.
      Yläkerrassa kun neni sotkuun huomasin että siellä olevat tuvat olivat auki.
      Siellä sai oikein kunnolla hässiä.
      Eikä haitannut vaikkei ollut kumia, se tuli ihan käytännön kautta selville.
      Kun eka kerta oli hätäinen, nainen halusi lisää ja eihän kondomeja ollut liikaa, siis käytännössä yksi. Kuutan kerran vedin paljaalla kun jäin miettimään että ei helkutti sitä kävi hässimäässä muutkin.
      Etsin itselleni oman Inkerin.
      Tosin siivooja nainen sai ilmeisesti kiva hoitoa koska halus lisää. No muutaman kerran annoin kun sain kumivarston täydennettyä. Kuulin ett jollakin oli käyny vainko.
      Mutta Inkeri vei sydämmen.

      • Anonyymi

        Olin immolassa myös aukissa. Kivaa aikaa.
        Tutustuin myös samaan siivoojaan.
        Vaalea kiva pantava. Antaumuksella tyhjäksi panin, kiva vikinää piti kun uusin alla ei irronnutkaan niin herkästi.
        Ensimmäistä kertaa olin omilla liukkailla.
        Tietääkseni en muiden liukkailla ollut mutta tiesin etten ollut ainoa joka sai naida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin immolassa myös aukissa. Kivaa aikaa.
        Tutustuin myös samaan siivoojaan.
        Vaalea kiva pantava. Antaumuksella tyhjäksi panin, kiva vikinää piti kun uusin alla ei irronnutkaan niin herkästi.
        Ensimmäistä kertaa olin omilla liukkailla.
        Tietääkseni en muiden liukkailla ollut mutta tiesin etten ollut ainoa joka sai naida.

        Kajaanin rajan tykkihalliin saimme kaksi nuorts naista iltalomien jälkeen. Nämä naiset antoivat pillua kahdeksalle sotilaspojalle. Saivat kunnolla. Muutaman viikon päästä samat naiset olivat poikaystäviensä kanssa baarissa, kun sinne menimme. Sellaisia pikku lutkia.


    • Anonyymi

      Paras aikuisviihdesivusto!


      www.JetSetCam.com

      Et pety...

    • Anonyymi

      telttassa sain istua suuren kalun päälle myöhemmin jatkoin imu hommia kaikille jotka oli sitä vailla

    • Anonyymi

      Vieläkö pyssy kylässä on se pyörre nais lekuri?
      Oli munista kiinnostunut,isot oli mieleen.

    • Anonyymi

      keuruulla näin saunassa mahtavan kullin j pyysin jälkeenpäin luokseni metsään olipa mahtavaa ottaa suihin noin iso se kasvoi suussani sain sen melkein pohjaan ennenkuin tuli nielin mutta koveni uusiks nyt sain syvälle meni kurkkuun helposti olin oppinut

    • Anonyymi

      millon pyssykylässä on ollut naislekuri?

    • Anonyymi

      minun aikana sodankylässä ei ollut kuin ruma mieslääkäri, mutta hyvin kiinnostunu hänkin oli peniksestä ja pyllystäkin

    • Anonyymi

      Seitsemän kahdeksan vuotta sitten oli jääkäriprikaatissa oli lääkärinä nais lekuri pyöreä oli muodoltaan ja oli kiinnostunut isoista kulleista .
      Pääsin parikertaa antamaan kunnon spermanäytteen suoraan pilluun ilman kumia.

    • Anonyymi

      olispa ollu tuollanen naislääkäri minunki aikana jääkäri prikaatissa, yks hyvännäkönen naishoitsu siellä oli

      • Anonyymi

        Oliko vaaleahko polkkatukan tapaiset hiukset (hämärä muistikuva)? Itse olin siellä 93-94 ja todella kaunis nainen oli, siihen aikaan ehkä alle kolmekymppinen.


    • Anonyymi

      tupakki paikalla oltiin kahden imin kaveria ja sittensiihen ilmesty 5muutakin kaverii jotka pyysi ottaa suihin olihan ilta

      • Jotenkin itsekkin huomasin että kiinniolo tekee monen heteron kokeilunhaluiseksi. Kun jutut leviää haluaa moni muukin testata.


    • Anonyymi

      tuon yhen iso kaluisen kans jtkui koska tuntui niin ihanalta kun liukui sisälle ja syvälle

    • Anonyymi

      muistan myös hyvin tuon pyssykylän lääkärin, muutaman kerran vastaanotolla minunkin pallini ja peräni koplas, harmi vaan että puhun tuosta miespuolisesta lääkäristä

    • Anonyymi

      Tääl­­t­­­ä löydä­­­t nop­­­easti suku­­­pu­­olt­­a, suh­­­tei­­­ta, treffit 👉 http://7vip.biz/H/J5x9P4

    • Anonyymi

      kyllä -80luvulla opin ottamaan kavereilta suihin hitaasti kieli liikkuen ei kestänyt kauan yx oli niin suuri piti 3kertaa kokeilla ennenkuin sain kurkkuun mutta spermaa tulikin valtavasti nielin kaiken

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­umme sinu­­t kä­­­ym­­­ään u­­ude­­ss­­­a cha­­­tis­­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C3a2F0

    • Anonyymi

      Kumma ettei täällä ole 2/97 vekaralta kertomuksia, siellä nimittäin sattui ja tapahtui yhden blondin toimesta :) Oma saaminen alkoi vasta 3kk vekaralla olon jälkeen kun siirryin toiseen, pienempään varuskuntaan. Oli joku Oltermanni hiihto tms ja ne hiihtäjät majoittuivat tupiin ja me vkl kineksessä olleet varusmiehet survottiin minne mahtui. Itse päädyin naisten tupaan viikonlopuksi. Siellä ei ollut kiinni kuin kaksi naista. Toinen mimmeistä oli itseni ikäinen tosi ujo ja hiljainen tyttö. Toinen taas oli reippaasti vanhempi , muistaakseni 26-27 tms. ja melkoisen rääväsuinen lääkintäalikersantti, hemmetin hyvännäköinen nainen. Heti perjantai iltana sain käskyn olla runkkaamatta jne suunsoittoa. Vastasin siihen parhaani mukaan ja aloin vähän härnäämään naista. En ollut mikään puhemies silloinkaan mutta jossain vaiheessa kuitenkin sain sen verran tuota vanhenpaa naista hiillostettua, että hän hyppäsi sängystään ja tuli minun sänkyyn ja sanoen, "jumalauta nyt katotaan onko poiasta mihinkään". Eikä siinä sen enempää, olin selälläni ja nainen ratsasti ehkä viisi minuuttia ja minä laukesin. Se ujo tyttö itki samaan aikaan omassa sängyssään peiton alla...ilman tuota nyyhkytystä olisin varmaan lauennut hiton paljon nopeammin... Sama kuvio toistui lauantainakin tosin sitä ennen käytiin pesulla yhdessä ja oli sitten suuseksiäkin. Juttu jatkui tuon vkl jälkeen, salassa kassulla ja kaupungilla iltalomilla, mutta intistä pois pääsyn jälkeen ei nähty enää. Muutama vuosi sitten Hyvinkäällä rock festeillä tuli yks kaks vastaan miehensä kanssa, juteltiin niitä näitä hetki, mutta selvästi hyvällä muisteltiin molemmat :D

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe