Menetin Sydämeni Neitsyt miehelle

Ravutar

Mistä tietää onko neitsyt mies tosissaan? Menetin sydämeni neitsyt miehelle,ja rapuna en yleensä helposti rakastu mutta tämä mies vei sydämeni hetkessä. Kertoo että tuntee samoin ja ei ole näin hyvältä tuntunut ikinä mutta epäilevänä rapuna uskallanko kyseisen miehen tunnustukseen luottaa? Mies on kyllä hellä,symppis ja ei karsasta hempeillä yleisillä paikoillakaan mutta silti jostain syystä mietityttää että onko hän tosisaan vai pelaako jotain peliä..

17

4525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsytär

      Mielenkiintoinen yhtälö, mutta kuulostaa hyvältä... Neitsyt ei nimittäin kovin helposti rupea lupailemaan/sanomaan mitään liikoja, mitä ei tarkoittaisi ja todella haluaisi sanoa. Silti, älä hätäile asioiden kanssa, hiljaa hyvä tulee... ;)

      • Ravutar

        Olen huomannut ja en itsekään yleensä mitenkään helposti mene kertomaan tunteistani,mutta jotenkin tuntui niin helpolle kertoa ja onnellinen olen kun kerroin. Epäily vaan kalvaa jostain syystä,joo Rapu ja Neitsyt kuulostaa aika "kamikaze" yhdistelmältä


    • Neitsyt mies

      Neitsyt mies pitää sen minkä lupaa ja sanoo. Neitsyt mies haluaa pitää hyvänä jokapaikasta eikä jätä naistaan pulaan siinäkään asiassa. Hän varmistaa sen tavalla taikka toisella.

    • neitsytmies pettää aina

      Luota itseesi niin kauan kuin sinulla on itseluottamusta jäljellä. Neitsytmiehen seurassa tulet menettämään itseluottamuksesi.

    • muista: sinua on varoitettu

      Neitsytmies käyttää sinua hyväkseen juuri niin kaun kuin sinusta on hänelle jotain iloa. Esiintyminen parina ja sinun esittely viittaa siihen, että yrittää kauttasi näyttää itse paremmalta. Katsokaa, minkä kinkun olen kiinni saanut! Olen minä melkoinen mies!

      • Ravutar

        Mielenkiintoista nähdä miten eriääripäähän menee tämä keskustelu. Mutta eipä sitä koskaan tiedä ennenkun kokeilee,ja muistan että on varoitettu. Viimeistään silloin kun kynsille napsahtaa ja lujaa,mutta miksi haluta "esitellä" jos ei yhtään välitä? Vaikka mistä näistä miehistä tietää


      • paris

        Ihan olet oikeassa.Tunsin olevani"palkinto"monta kertaa ja miehen olevan tosi ylpis minun kanssa kuljeskellessa ja puhumattakaan kaveri piirissa.Itse oli hoitamaton!Ei voinut laittaa itsea kuntoon kun vaimo alkaisi,nalkuttaan!Kaikkeen sita sotkee itsensa!


    • arska-46

      Olin itse ihastunut Rapu-naiseen ja sovimme upeasti yhteen(elämäntilanne ei mahdollistanut pidempään suhteesee)Vieläkin lämpimät tunteet häntä kohtaan!Neitsytmies on uskollinen!

      • neitsytmies pettää aina

        Arska on siis tyypillinen neitsytmies, joka pitää haaremia? Oma muija itkee kotona ja neitsytmies pyörittää ja köyrii muita maailmalla, eikä neitsytmies näe tässä mitää pahaa taikka loukkaavaa.

        Neitsytmies on uskollinen vain itselleen ja tavoilleen, neitsytmies ei parane eikä muuksi muutu!


      • Ravutar
        neitsytmies pettää aina kirjoitti:

        Arska on siis tyypillinen neitsytmies, joka pitää haaremia? Oma muija itkee kotona ja neitsytmies pyörittää ja köyrii muita maailmalla, eikä neitsytmies näe tässä mitää pahaa taikka loukkaavaa.

        Neitsytmies on uskollinen vain itselleen ja tavoilleen, neitsytmies ei parane eikä muuksi muutu!

        Näinkö on että neitsyt mies on vaan uskollinen itselleen? Neitsyt miehelläkö tapana perustaa haaremikin? Onpas perin kummallista


      • arska-46
        Ravutar kirjoitti:

        Näinkö on että neitsyt mies on vaan uskollinen itselleen? Neitsyt miehelläkö tapana perustaa haaremikin? Onpas perin kummallista

        Oikeasti Neitsytmies on uskollinen niin kauan kun häntä kohdellaan hyvin,kuten varmaan moni muukin merkki.


      • Rapuystävä
        neitsytmies pettää aina kirjoitti:

        Arska on siis tyypillinen neitsytmies, joka pitää haaremia? Oma muija itkee kotona ja neitsytmies pyörittää ja köyrii muita maailmalla, eikä neitsytmies näe tässä mitää pahaa taikka loukkaavaa.

        Neitsytmies on uskollinen vain itselleen ja tavoilleen, neitsytmies ei parane eikä muuksi muutu!

        mikä Arska-46:n elämäntilanne on ollut, varsinkin kun hän sanoo Neitsytmiehen olevan uskollisen. Joka tapauksessa hän muistaa lämmöllä Rapuihastustaan, mikä tuntuu tosi hyvältä!


      • arska-46
        Rapuystävä kirjoitti:

        mikä Arska-46:n elämäntilanne on ollut, varsinkin kun hän sanoo Neitsytmiehen olevan uskollisen. Joka tapauksessa hän muistaa lämmöllä Rapuihastustaan, mikä tuntuu tosi hyvältä!

        Jäi hyvät muistot rapunaisesta :)


    • Neitsytar

      Itse Neitsytnaisena menetin sydämmeni Rapumiehelle ja ajattelen kanssasi aivan samaa :) Eli luulen, että molemmat epäilevät toinen toistaan.Ikuisesti!

      • Ravutar

        Tää neitsyt mies vannoo kyllä rakkautta ja on hellä ja ihana. Mutta jostain syystä,en vaan osaa täysin luottaa siihen mitä poika sanoo.. Itse rakastun päivä päivältä enemmän ja enemmän tähän poikaan,kun vaan uskaltais luottaa 100% toisen sanaan.


      • on toiminut
        Ravutar kirjoitti:

        Tää neitsyt mies vannoo kyllä rakkautta ja on hellä ja ihana. Mutta jostain syystä,en vaan osaa täysin luottaa siihen mitä poika sanoo.. Itse rakastun päivä päivältä enemmän ja enemmän tähän poikaan,kun vaan uskaltais luottaa 100% toisen sanaan.

        täällä rapunainen ja kumppanina neitsytmies. ikäeroa kaksitoista vuotta, mies vanhempi.
        aluksi olin tosi epäileväinen, kun mies puhui kauniita ja palvoi minua. nyt tuntuu, että luotan häneen lähes täysillä (rapuhan aina epäilee :)). enää ei kauniisti puhuta niin paljon, mutta osoittaa tunteitaan pienillä arjen asioilla.
        minusta neitsytmies on pohjimmiltaan epävarma tunneasioissa tai ei ainakaan vaikeista asioista kauheasti juttele.
        minä en ole koskaan tuntenut itseäni näyttelyesineeksi, hämmästyin oikein näitä kommentteja.
        addiktiot allekirjoitan, onneksi miehelläni ei ole mitään päihderiippuvuutta. lähinnä vaan innostuu jostain niin kauheasti, että voi kuluttaa asian parissa helposti kymmenen tuntia putkeen. silloin suhteemme alussa se tietysti olin minä, mistä innostui :)
        neitsytmies on todella älykäs, siisti ja itsestään ulkoisesti huolta pitävä. seksuaalisesti pidättyväinen loppujenlopuksi.
        paljon paremmin tämä rapu-neitsyt suhde toimii, kuin edellinen rapu-leijona suhde...


      • Ravutar
        on toiminut kirjoitti:

        täällä rapunainen ja kumppanina neitsytmies. ikäeroa kaksitoista vuotta, mies vanhempi.
        aluksi olin tosi epäileväinen, kun mies puhui kauniita ja palvoi minua. nyt tuntuu, että luotan häneen lähes täysillä (rapuhan aina epäilee :)). enää ei kauniisti puhuta niin paljon, mutta osoittaa tunteitaan pienillä arjen asioilla.
        minusta neitsytmies on pohjimmiltaan epävarma tunneasioissa tai ei ainakaan vaikeista asioista kauheasti juttele.
        minä en ole koskaan tuntenut itseäni näyttelyesineeksi, hämmästyin oikein näitä kommentteja.
        addiktiot allekirjoitan, onneksi miehelläni ei ole mitään päihderiippuvuutta. lähinnä vaan innostuu jostain niin kauheasti, että voi kuluttaa asian parissa helposti kymmenen tuntia putkeen. silloin suhteemme alussa se tietysti olin minä, mistä innostui :)
        neitsytmies on todella älykäs, siisti ja itsestään ulkoisesti huolta pitävä. seksuaalisesti pidättyväinen loppujenlopuksi.
        paljon paremmin tämä rapu-neitsyt suhde toimii, kuin edellinen rapu-leijona suhde...

        Kävin pitkästä aikaa katsomassa keskustelu rimpsua ja huomasin tämän viestin. Meillä on nyt tän neitsyt miehen kanssa 6kk mennyt yhteiseloa oikeastaan voisin sanoa,että todella hyvin. Mies edelleen kehuu ja palvoo ja puhuu kauniita mihin en vieläkään ole tottunut. Riidelty ei olla oikeastaan ollenkaan,en vaan osaa tälle miehelle suuttua vaikka kuinka yritän niin hän saa aina nauramaan ja se suuttumus katoaa sen myötä. Edelleen hän on ehdoton joissain asioissa mihin alan itsekin pikku hiljaa tottua,vaikka välistä aina epäilenkin kun hän saattaa sanoa että "kun on tuollaisen naisen saanut,ei tarvitse muita naisia katsella" Tai vastaavia niin aina tulee olo,että kenestähän se nyt hopottaa mutta kaippa niihinkin ajan kanssa tottuu. Tällä hetkellä olen todella onnellinen ja luottamus on aikalailla 110% miestä kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5899
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      514
      3690
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      184
      3512
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2714
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 276
      2116
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1563
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe