Kävin lääkärissä niskassa olevien luupiikkien vuoksi. Jatkuva särky arki päivää. Lääkäri määräsi minut keuhkoröntgen kuvaan?? Miten nämä 2 asiaa liittyy toisiinsa? Kyllä tuuraaja lääkärillä käynti kannattaa.
Luupiikit niskassa 2 ja 7 väleissä
4
6001
Vastaukset
- luupiikki myös
oli tehtäviensä tasalla, kakkosväli niskassa on
niin korkealla, että luupiikki siellä voi jopa
vaikeuttaa hengitystä. että kuvaan vaan ja leikkaukseen jos vaiva on paha.- Saapii
Mulla on kanssa rintarangassa kaks luupiikkiä ja kulumaa, ja tiedän, että vaiva on kiusallinen! Alkuun luulin sairastavani jotain sydänsairautta ja ravasin lääkärissä koko kesän. Fysioterapiaan sain lopulta lähetteen ja siellä hoidoilla saatiin aika hyvä tulos. Aiemmin iho "kehräsi" (onko toisilla tuollaista vapinaa ollut?) ja tuli jopa rytmihäiriöitäkin. Tunne tuli aina juuri ennen nukahtamista ja alkuun panikoin ja pahensin oireita ennestään.
Pudotin painoani rajusti ja nyt on 26 kiloa pois. Oireita on enää hyvin harvoin. Nyt viime aikoina niskani on ollut jumissa, ja tuntuu, että niskalihakseen tungetaan puukkoa. Kipu on levinnyt oikean kaikalon viereiseen lihakseen ja koko selän vasen "kyljysrivi! on tunnoton ja pistelevä.
Olen lähtemässä uimalaan aamu-uinnille, se on hyvää terapiaa ja sillä olen saanut selkäni pysymään jyvässä kunnossa ja tärinät pois. Nyt on vapinantunnetta ollut parina iltana, heti, kun olen vähän laiminlyönyt uintiharrastusta.
Tilasin taas ajan hierontaan. Kertokaa jos teillä on ollut samanlaisia oireita ja miten olette niistä selvinneet. Ai niin, sydän ja keuhkot on hyvässä kunnossa ja verenpaine on todella hyvä. - Sirkka 65
Saapii kirjoitti:
Mulla on kanssa rintarangassa kaks luupiikkiä ja kulumaa, ja tiedän, että vaiva on kiusallinen! Alkuun luulin sairastavani jotain sydänsairautta ja ravasin lääkärissä koko kesän. Fysioterapiaan sain lopulta lähetteen ja siellä hoidoilla saatiin aika hyvä tulos. Aiemmin iho "kehräsi" (onko toisilla tuollaista vapinaa ollut?) ja tuli jopa rytmihäiriöitäkin. Tunne tuli aina juuri ennen nukahtamista ja alkuun panikoin ja pahensin oireita ennestään.
Pudotin painoani rajusti ja nyt on 26 kiloa pois. Oireita on enää hyvin harvoin. Nyt viime aikoina niskani on ollut jumissa, ja tuntuu, että niskalihakseen tungetaan puukkoa. Kipu on levinnyt oikean kaikalon viereiseen lihakseen ja koko selän vasen "kyljysrivi! on tunnoton ja pistelevä.
Olen lähtemässä uimalaan aamu-uinnille, se on hyvää terapiaa ja sillä olen saanut selkäni pysymään jyvässä kunnossa ja tärinät pois. Nyt on vapinantunnetta ollut parina iltana, heti, kun olen vähän laiminlyönyt uintiharrastusta.
Tilasin taas ajan hierontaan. Kertokaa jos teillä on ollut samanlaisia oireita ja miten olette niistä selvinneet. Ai niin, sydän ja keuhkot on hyvässä kunnossa ja verenpaine on todella hyvä.Kiitos vertaistuestasi. Olen käynyt fyssarilla ja lopetettiin kun antoi vain hetkellisen helpotuksen kipuun. Oikea käsi turta ja vihloo niskassa tosi makeesti. Teen fyssarin antamat jumppaliikkeet päivittäin ja ei helpota. Kävin myös keuhkoröntgenissä ja vastauksen saa viikon päästä. Olen pudottanut painoani tekemättä mitään keväästä 11kg. Nyt paino pysynyt samassa jo 2kk. Kaikesta huolimatta elämä jatkuu ja kyllä tämäkin vaiva varmaan hoitunee jossain vaiheessa. Toivottavasti.
- Luupiikki
Kesällä alkoi kamala tinnitys emconcor lääkkeen jälkeen lopeti lääkkeen syönnin heti kun päätäni särki niin kovin . Tinnitys jäi ja nyt kuvattiin kaula siellä todettiin kulumia ja iso luupiikki . Kuulun että kun on leikattu luupiikki piis tinnitys on loppunut !! Pitäääkö paikansa . Kuka leikkaa ja miten pääsee leikkaukseem . Tinnitystä ei jaksa kuunella loppuelämää !! Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707