Sopranos-sarja sai minut innostumaan Cadillac Escaladesta, ja nyt sellainen on tilattu. Saan maalis-huhtikuussa 2008. Tony Sopranoshan ajeli Caddylla sarjassa. Lisää asiaa innoitti se, että viimeinen sarjan loppujakso oli ahdistavuudessaan ja ainutlaatuisessa tilannekuvauksessa huippuluokkaa. Melodinen rockki-poppikappale soi taustalla ja ravintolaan tulee outoja tarkkailevia miehiä -tappajia. Tony perheineen on syömässä. Lopulta filmi katkeaa Tonyn nousevaan katseeseen -ilmiselvä kuoleman kuvaus.
Pitää hankkia vielä autoon musaksi cd:llinen Journeyn biisejä, tuossa loppukohtauksessa soi taustalla don´t stop believe. Caddyssa on fiilistä!
Tilasin
6
1942
Vastaukset
- Automiekkonen
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/204902/cadillac_escalade.html
Eikä ole muuten ainut samansuuntainen arvostelu tästä autosta..... - ............
Olisi odottanut hybridi mallia. Nykyiset koneet ovat kivikautisia. Muutenkin Eskalaattorin laatu on niin ja näin.
Aito Cadillac? Hah, niitä ei enään ole tehty vuosikymmeniin. - Caddi
Hienon auton ostit ja hieno teko kun saadaan tänne suomeen näitä lisää.
Tuo autoexpressin jutun voi jättää omaan arvoonsa. Kateellisten panettelua ;). Onhan tuo escalade ehtiny jo muuttua vuosien aikana, miltä vuodelta tuo juttu oli?- Automiekkonen
Juttu oli tältä vuodelta....Eikä ole suinkaan eka juttu joka moittii autoa verrattaessa sitä kunnollisiin luxusmaastureihin.
- 500
normaalimittaisen vai pidennetyn EXT-mallin (kuorma-autoversio)? Jokunen näitä pitkiä on tullut vastaan ja valkoisena se vasta hienolta näyttääkin.
- olkoon
Hieno autohan se on. Tänne tarvitaan lisää erinäköisiä autoja. Ja Journeyn musa on yhtä hieno kuin auto. Brittitestit aina suosii vain Brittiautoja, sama arvostelu voi kirjoittaa Range Roverista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2132863Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2081259Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161231Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3441124- 1111033
- 87991
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa401984- 66904
- 46894
- 53881