Musta tuntuu joskus aivan siltä kuin kirjoittelisin yksin täällä?
Musta tuntuu
19
1630
Vastaukset
- sandman
musta tuntuu ;)
http://www.porvoonbutchers.com/
Josta tuli mieleen et voitetaaks me tänään portugueeset futikses- aikoinaan
tuntui. Se oli sitä aikaa kun oli Black Jack nimisiä mustia kondomeja. Vaitettavasti niiden valmistus piti lopettaa koska niiden myynti hiipui ja ne rupesivat seisomaan varastossa.
- sandman
aikoinaan kirjoitti:
tuntui. Se oli sitä aikaa kun oli Black Jack nimisiä mustia kondomeja. Vaitettavasti niiden valmistus piti lopettaa koska niiden myynti hiipui ja ne rupesivat seisomaan varastossa.
onks musta jaskaki antautunna ;)
Mihin tää maailma on menos - menekki
aikoinaan kirjoitti:
hiipui, koska naiset eivät pitäneet niistä. Musta näet hoikentaa...
- Mysteriet
Yksin täällä *huoks*
Tai no, onhan tota lakanaporukkaa (mitä lie menneisyyden haamuja), mutta ei niistä seuraksi oikein oo... :[luurankojen kanssa päiwät wietät :=)
ja jos hyppiwät silmil laitat raudat ja kopsaset pampul ohtaan :=)
- mustaa saanut >:(
No mee ja pyydä naapuria kaveriksi koneen viereen.
Ei vaan, erakot, työttömät, eläkeläiset, jne yksinäiset tällaisille palstoille muutenkin kirjoittelevat ajankulukseen joutavia. - adalmiina-1
tuntuu välillä ihan samalta. Ja vaikka edellinen kirjoittaja kirjoitti,että erakot,työttömät,eläkeläiset ja yksinäiset tänne kirjoittaa,ei pidä paikkaansa. Mä en nimittäin tunnusta olevani mikään edellämainituista. Mut niinkus huomaat,etä sä ihan yksin oo:) Ja hei! Oo tarkkana,sulle ollaan virittelemäs ansaa...punkkua ja juustoo...nam:)
- Råtta2..
Mietin muuten, että olet mies vai nainen? Miksi muuten kiinnostaa noin paljon kirjoitteluni? Tai ärsyttää :).. Voit ohittaa sen..
Jos vaihdan kuulumisia Maagin, Tuffen tai Tolhon kanssa, niin miten se on sinulta pois? sama tunne tietsikalla,mut kyllä sakki aina jostain hiipii paikalle..:)
- Astrid M
???
- outtahere
Vähän aikaa kelasin..nokkela oli.
- olikin.
outtahere kirjoitti:
Vähän aikaa kelasin..nokkela oli.
Joo, en olisi alkanut tuumaileen asiaa ilman viestiäsi. Fun4V.. hekoheko.
=DW=
no eipä tääl enää paljon awauksia tehdä ?
ja jos tehdään ne kummasti siirtyy tai poistetaan :=)- tolho
nii minustkii tuntuu että iha yssiksee..
sormet sauhuten kirjottelen mitä sattuu..tai siis vastauksii vaiks ja mihi ja mitä tää tekee..koko paska jämähtää eikä mun vastaukset mee minnekkää..persetti..tai kai nee tonne johki pittiavaruutee sit menee *puhisee turhautuneena*
mut jottai positiivist pittää taas löytää siitäki..eli saapaha marssilaiset hauskaa luettavaa :o)))
p.s. nii ja kyl mää sun kans kirjoottasin tääl vaiks kuin mutku ei aika riitä..perk.. - ookkaa, arvaan
Tääl on moninikki-immeisiä niin paljo... ja varattuja äijiä kyttäämäs naisia... kyttäävät vaik ilmottavat olevansa varattuja ;)
Vois olla mukavaki kuulla mitä niitten suhdenaiset sanois...- Oikea råtta..
Toisaalta emme halua edes tietää, emmehän :)? Ja tuo A.donis on edelleenkin kuin pikkuveli eli eipä kiusata mun broidia :).
- Råtta..
Tämä keskustelu on malliesimerkki miten hyvä keskustelu voi edetä ilman aloittajan kommentointia jokaiseen vastaukseen.
Palstalaiset muokkaavat omilla mielipiteillään keskustelusta monisäikeisen ja tällä tavoin saadaan lisää syvyyttä ja herkkyyttä asioihin :)- Råtta2..
Kiitokset myös sinulle aloituksesta.. Varmasti yllätyit, että niin moni osallistui :)..
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655300Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722579- 2702453
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191774Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281537Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541141- 901066
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131063- 851050