Tuukka. Siihen kun vielä lisäät jonkun t:llä alkavan sukunimen, niin daijuudella ei ole loppua...
Tyhmin pojan nimi on...
17
1783
Vastaukset
- pulsu1
Saitko pakit?
- Yo...
Onko sulla jotain Apulannan ex-basistia vastaan vai?
- tässä sulle
Tuukka Tuunanen.
on muuten ihan hyvä nimi.
tuukkaat ja tuunaat. - ......
Makuasia, mutta Tuukka on ihan ok. nimi.
Tyhmempiäkin on toki olemassa, kuten Kotivalo, Tähtivalo, Ilmari, Herbert(ti), Helmeri, Jorma, Yrjö, Veenu, Setti, Kyösti jne.- uhtuannii
Ilmari ja Yrjö ovat perinteisiä nimiä, Yrjö sitäpaitsi on sama kuin Jyri.
- kullakin!
Kotivalo, Tähtivalo, Herbert, Veenu, Setti: Näitä et kyllä löydä edes ihan heti almanakasta.
Sen sijaan PERUSnimet, kuten Ilmari, Kyösti, Yrjö ja Jorma löytyvät. Näistä ainakin Ilmari on nykypäivänä hyvinkin pidetty ja suosittu ja allekirjoitan sen itsekin. - .......
kullakin! kirjoitti:
Kotivalo, Tähtivalo, Herbert, Veenu, Setti: Näitä et kyllä löydä edes ihan heti almanakasta.
Sen sijaan PERUSnimet, kuten Ilmari, Kyösti, Yrjö ja Jorma löytyvät. Näistä ainakin Ilmari on nykypäivänä hyvinkin pidetty ja suosittu ja allekirjoitan sen itsekin.Minulle tulee Ilmarista mieleen ilmavaivat.
- minulle vaan
....... kirjoitti:
Minulle tulee Ilmarista mieleen ilmavaivat.
..sitä olet täällä toistellut jo useasti.
- ......:lle
....... kirjoitti:
Minulle tulee Ilmarista mieleen ilmavaivat.
Kusitko vahingossa kengillesi vai astuit muuten vaan paskaan?!
- .......
......:lle kirjoitti:
Kusitko vahingossa kengillesi vai astuit muuten vaan paskaan?!
Mutta varo ettei tuo palkokasvi nenässäsi ala kohta versoamaan.
- kun ei nekään..
....... kirjoitti:
Mutta varo ettei tuo palkokasvi nenässäsi ala kohta versoamaan.
Ei huolta moisesta.
- on aika
Valio on nimenä aika ööööö metka ;)
No en minäkään lähtisi haukkumaan mitään nimeä "tyhmimmäksi". Siinähän vain paljastaa helposti oman tyhmyytensä :D
On vain erilaisia nimiä ja makuja on todellakin monia. Turha niistä on kiistellä. - Aivan!
Kuka kumma tahtoo olla nimeltään Aivan?!
- Anonyymi
vihaan seksuaalivähemmistöjä
- Anonyymi
seksuaalivähemmistöt,turrit ja trans painukaa vittuun
- Anonyymi
Painu ite☺️😊
- Anonyymi
Manu on myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663065
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252133Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281180Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031