medion digiboksi 2020

paskan möivät

Ostin Medion tallentavan digiboksin (malli mdt2020) 80 gt:n kiintolevyllä toukokuussa 2006. Laitteella oli vuoden takuu. Hinta 239 eur. Boksi on sekoillut pitkin matkaa, mutta ajattelin, että no, uusi tekniikka nyt pitää sisällään tiettyjä "lastentauteja". No, nämä lastentaudit osoittautuivat tappaviksi...
Alkuviikolla kone alkoi ulista, vaikka se ei ollut edes päällä. Keskiviikkona se sanoi sopimuksen lopullisesti irti ja siirtyi digiboksien helvettiin. Jos mikään laite kestää vain hiukan yli takuuajan, minä sanoisin sitä selvällä suomen kielellä kusetukseksi. Tämä kosketuspinta riitti minulle digitallentimiin, täytyy vaihteeksi lyödä kätensä johonkin muuhun huttuun, vaikkapa dvd-tallentimiin.....

8

3393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frage

      sitten ihmettelet kun ei digilähetykset näy

      • paskan möivät

        Nyt täytyy ottaa sen verran takaisin, että boksi itsessään ei kilahtanut, vaan tallentava levy. Aukaisin juuri laitteen, irroitin levyn ja ihme tapahtui, boksi toimii. Onko kenelläkään tietoa kovalevyn vaihdosta kyseiseen laitteeseen?!


    • kyllästynyt123

      Ostin myös medionin mdt 2020 vähän yli vuosi sitten (joskus heinäkuussa 2006 )ja nyt 25.11.2007 laite tilttas. Avasin myös laitteen ja näyttäis että virtalähteen puoli on tässä laitteessa sökö. Joten olan yli varmaankin täytyy heittää ...

    • Zsazsa

      Mitenhän meidän Medionilla oli kahden vuoden takuu?? Pamahti kyllä noin vuoden päästä ostamisesta, eikä löydetty enää kuittia. Isäntä soitti maahantuojalle kyselläkseen mitä pitäisi tehdä. Suuri oli yllätys kun sieltä ilmoitettiin, että he eivät ole valmistaneet sitä vielä niin kauan, joten takuu on varmasti voimassa. Kahden päivän päästä lähettifirma kävi tuomassa uuden boxin kotiovelle (merkki vaihtui Visioniksi, tosin ihan saman näköinen). Vanhan boxin isäntä sitten palautti työreissulla. Olisko kannattanut ensin soittaa ennenkuin ryhtyy itse korjailemaan? Takuu on sitten ihan saletisti loppu.

    • sane82

      Ostin itse myös kyseisen digiboksin ..aluksi kovo hajosi ja se meni takuuseen ..kun takuu oli menny umpee niin boksi tilttas kokonaan ja power valo vilkkuu .. kaverilla myös sama boksi ja täysin sama vika! Paska boksi .. En osta mitään Medion/Vision/Philipsin laitteita IKINÄ! Valmistusvirhe ?

      • Mike43

        Huomasin tänään kotiin tullessa, että boksin power-valo vilkkuu ja sitä ei saa millään käyntiin. Otin johdon pois seinästä pitemmäksi aikaa, mutta se ei auttanut mitään. Mitä tuo vilkkuminen tarkoittaa? Onko mitään kikkaa saada boksi päälle?


      • olla muuta
        Mike43 kirjoitti:

        Huomasin tänään kotiin tullessa, että boksin power-valo vilkkuu ja sitä ei saa millään käyntiin. Otin johdon pois seinästä pitemmäksi aikaa, mutta se ei auttanut mitään. Mitä tuo vilkkuminen tarkoittaa? Onko mitään kikkaa saada boksi päälle?

        keinoa,kuin korjata laitteen virtalähde ja toivoa sitten,ettei olisi tullut
        mitään sellaista vikaa,jota ei voi tai kannata korjata.


      • aikaa sitten

        Huutonetistö käytettynä saman laitteen pari viikkoa sitten, ja vasta nyt on ollut mahdollisuus testata laitetta käytännössä (muutin antennista kaapelitaloon). Boksi menee kyllä päälle na pois, mutta näyttää vain nollakanavaa, eli sinistä ruutua. Ei auta vaikka kaukosäätimen kaikkia nappeja painaisi, tai sammuttaisi virrat. Olisiko mitään vinkkiä miten sen voisi "herättää", jotta sillä edes voisi katsoa ohjelmia? Vai menikö nyt minulta 60e kankkulan kaivoon ja tyhjän päiväinen roju vaan jäi käteen.

        Luulin tehneeni hyvätkin kaupat kun itsellä oli ennen lähes samanlainen Visionin antenniboksi joka on toiminut hyvin reilun kahden ja puolen vuoden ajan, mutta medion taitaakin olla omaa luokkaansa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe