Kaija vainikainen kokemusta kellään

tinkiv

Hei onko kellään Kaija Vainikaisesta mitään kokemusta?

Niin paljon kuullut negatiivista palautetta ennustajista että sitä haluaa ensin varmistua ennnenkuin laittaa rahat johonkin.

7

4247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiko ratakiskosta?

No jos olet kuullut negatiivista palautetta paljon niin etkö osaa tehdä johtopäätöstä? Vai pitäskö ennustaa vastaus? Hmm, elä laita rahojasi sellaiseen jos arveluttaa. Näinhän se toimii asiassa kun asiassa.

• kokemukseni

Kaija asui silloin jossakin Jyväskylän liepeillä ja taisi olla kampaamo- ja /tai kauneudenhoito alan yrittäjä silloin.
      Soitin viiden vuoden sisällä pari kertaa.
      Oli kyllä hieman tyly asenne. Sanoi että sen hän sanoo mitä näkee ja siinä se sitten on.

Parempi tietysti ettei ala arvelemaan, mutta kokemukset jäi vähemmän mukaviksi.
      Lisäksi eipä tainut monikaan juttu täsmätä.
      Tuli olo että näkijää pitää kuin lepytellä, jotta ei olisi niin tyly.

Aikaa soitoista n. kymmnen vuotta jotakuinkin

• kokemusta on

Suosittelen lämpimästi. On Luotettava ja lämpöinen ihminen. Kävin viisi vuotta sitten ensikerran ja reilu vuosi sitten uudestaan. Istunto kesti n. 1,5 tuntia minulla, joillakin tuttavillani vain puoli tuntia. Sen verran kun hänelle asiaa tulee kerrottavaksi. Eikä tod kiskurihintainen. 25e

• saarijarvenlikka

Kaija on suurenmoinen nainen, jolla mahtava lahja. Muistakaa, että hän saa tiedon muualta, joten hän vain
      välittää sitä ,eikä viitsi satuilla mitään omiaan joukkoon. Ymmärrettävästi hän on myös joskus väsynyt ja
      kyllästynyt koko touhuun, sillä ihmiset välillä ovat kimpussa riesaksi asti. Häirintä saa varmasti ajattelemaan,
      että pitäisi lakata kokonaan "näkemästä". Olkaa Hänelle kohteliaita soittaessanne ja puhuessanne hänelle, hän on vanha, viisas nainen, joka ansaitsee kaiken kunnioituksen.

• wwwwww---

Kaija on nähnyt minulle menneysyyttä ja tulevaa. Viimeisimmästä ennustuksesta aikaa muutama vuosi, joten vielä odottelen tulevaisuuden ennustuksia. Paljon hän on minulle tähän asti nähnyt. Erittäin mukava ja miellyttävä ihminen. Suosittelen lämpimästi.

• tietäähyvin

Kaija on hyvä ennustaja ja näkemään. Asui silloin kun kävin vv. 80-99 maissa. Tyylikkästi pukeutunut, sivistynyt ja hyvä asiakaspalvelu. Tytär kampaa kampaamopuolella. Äänekosken keskustassa. Pitää tummia silmälaseja, näkövammainen. Erinomainen.

• Anonyymi

Onko elossa vielä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5428
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5168
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2010
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe