Kaija vainikainen kokemusta kellään

tinkiv

Hei onko kellään Kaija Vainikaisesta mitään kokemusta?

Niin paljon kuullut negatiivista palautetta ennustajista että sitä haluaa ensin varmistua ennnenkuin laittaa rahat johonkin.

7

4014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiko ratakiskosta?

      No jos olet kuullut negatiivista palautetta paljon niin etkö osaa tehdä johtopäätöstä? Vai pitäskö ennustaa vastaus? Hmm, elä laita rahojasi sellaiseen jos arveluttaa. Näinhän se toimii asiassa kun asiassa.

    • kokemukseni

      Kaija asui silloin jossakin Jyväskylän liepeillä ja taisi olla kampaamo- ja /tai kauneudenhoito alan yrittäjä silloin.
      Soitin viiden vuoden sisällä pari kertaa.
      Oli kyllä hieman tyly asenne. Sanoi että sen hän sanoo mitä näkee ja siinä se sitten on.

      Parempi tietysti ettei ala arvelemaan, mutta kokemukset jäi vähemmän mukaviksi.
      Lisäksi eipä tainut monikaan juttu täsmätä.
      Tuli olo että näkijää pitää kuin lepytellä, jotta ei olisi niin tyly.

      Aikaa soitoista n. kymmnen vuotta jotakuinkin

    • kokemusta on

      Suosittelen lämpimästi. On Luotettava ja lämpöinen ihminen. Kävin viisi vuotta sitten ensikerran ja reilu vuosi sitten uudestaan. Istunto kesti n. 1,5 tuntia minulla, joillakin tuttavillani vain puoli tuntia. Sen verran kun hänelle asiaa tulee kerrottavaksi. Eikä tod kiskurihintainen. 25e

    • saarijarvenlikka

      Kaija on suurenmoinen nainen, jolla mahtava lahja. Muistakaa, että hän saa tiedon muualta, joten hän vain
      välittää sitä ,eikä viitsi satuilla mitään omiaan joukkoon. Ymmärrettävästi hän on myös joskus väsynyt ja
      kyllästynyt koko touhuun, sillä ihmiset välillä ovat kimpussa riesaksi asti. Häirintä saa varmasti ajattelemaan,
      että pitäisi lakata kokonaan "näkemästä". Olkaa Hänelle kohteliaita soittaessanne ja puhuessanne hänelle, hän on vanha, viisas nainen, joka ansaitsee kaiken kunnioituksen.

    • wwwwww---

      Kaija on nähnyt minulle menneysyyttä ja tulevaa. Viimeisimmästä ennustuksesta aikaa muutama vuosi, joten vielä odottelen tulevaisuuden ennustuksia. Paljon hän on minulle tähän asti nähnyt. Erittäin mukava ja miellyttävä ihminen. Suosittelen lämpimästi.

    • tietäähyvin

      Kaija on hyvä ennustaja ja näkemään. Asui silloin kun kävin vv. 80-99 maissa. Tyylikkästi pukeutunut, sivistynyt ja hyvä asiakaspalvelu. Tytär kampaa kampaamopuolella. Äänekosken keskustassa. Pitää tummia silmälaseja, näkövammainen. Erinomainen.

      • Anonyymi

        Onko elossa vielä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe