mitä tulee influenssaan? Ts. saako epileptikko influenssarokotuksen ilmaiseksi, ja vaikka ei saisikaan, kannattaako semmoinen jokatapauksessa hommata?
Muistan jostain lukeneeni, että korkea kuume saattaisi laukaista kohtauksen. Pitäneekö paikkansa?
Onko epileptikko
5
791
Vastaukset
ruiskeita
- Telle
en ole kuullut, mutta kai se voi pitää paikkansa, sillä mikätahansa "epänormaali" olosuhde voi laukaista kohtauksen, näin minulle on kerrottu. Ja korkea kuumehan ei ole mikään normaali olosuhde.
vuodelle 2007:
http://www.ktl.fi/attachments/suomi/julkaisut/julkaisusarja_c/2007/2007c06.pdf
Tosin kunnat voinevat tuota tulkita miten haluavat.
T. Arts- se päätön
Minulla 11,sta epilääkkeen syöttämisen jälkeen, siis kaikki eri, poistettiin munasarja, koska lääkkeet vaikuttavat myös munasarjoihin, niin samalla katsottiin maksa, niin maksa oli aivan harmaa, eli siis väärän värinen. Maksan arvot ovat kyllä hyvät, koska en ole käyttänyt alkoholia ja muutenkin lääkettä parasetamolia vain tarpeen vaatiessa. Onneksi maksa uusiutuu itsestään, että se lääkevahinko paranee vähin erin.
- rokotteen
kävelin tk:hon ja sanoin että saanko influenssa rokotteen koska jos sairastun saan ison kohtauksen, sain sen. olisin maksanut itse jos en olisi saanut ilmaiseksi mutta sain.
taustalla on juuri inffluenssassa tullut tajuttomuus kohtaus ja niskavamma kaatumisesta minkä seurauksena olen ambulanssikyydin saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753888Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188733476Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1452496- 562276
- 1541882
- 341697
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301268- 331255
- 481159
- 231146