Luontaistuotteita ulkomailta!

itten

Tietäisikö joku luotettavan ja edullisen ulkomaisen luontaistuote- verkkokaupan, josta saisi erilaisiin vaivoihin rohtoja? Kiitokset!

9

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

www.bodystore.se
      Sieltä ostan itse paljon tuotteita.

• bio-vita..

mutta sehän on sama kuin bio-vita suomessa..

• yksi mahdollinen

Biovealta olen joskus tilannut: www.biovea.net/

• edulliset

Ymmärsin huonolla ruotsinkielelläni etteivät
        toimita tuotteita Suomeen, vaan pyytävät kääntymään suomalaisen jälleenmyyjän puoleen.
        Oletko siis tilannut tuotteita Suomeen ?

• edell. viestin
        edulliset kirjoitti:

Ymmärsin huonolla ruotsinkielelläni etteivät
        toimita tuotteita Suomeen, vaan pyytävät kääntymään suomalaisen jälleenmyyjän puoleen.
        Oletko siis tilannut tuotteita Suomeen ?

siis Arittalle.

• Aritta
        edell. viestin kirjoitti:

siis Arittalle.

asun Ruotsissa.
        Niinpä olikin. :-( Ei ne lähetä Suomeen. Muuten niillä on halvimmat hinnat mitä minä olen nähnyt ainakin täällä Ruotsissa.

• Aritta
        bio-vita.. kirjoitti:

mutta sehän on sama kuin bio-vita suomessa..

Bio Vita on Tolosen.

• etteivät
        Aritta kirjoitti:

asun Ruotsissa.
        Niinpä olikin. :-( Ei ne lähetä Suomeen. Muuten niillä on halvimmat hinnat mitä minä olen nähnyt ainakin täällä Ruotsissa.

lähetä tuotteita Suomeen. Tietyt tuotteet ovat nimittäin yli puolet halvempia kuin täällä.

• ege67

Kahdessa viikossa minun tilaus tuli perille posteljoonin kotiin tuomana. Eli kyl iherb.com toimii. Alennuskoodilla ESA243 saat 5 dollarin alennuksen ensimmäisestä tilauksesta. Suomessa vastaavat purkit maksaa 60 - 80 euroo ja tää tilaus postikuluineen tuli euroissa maksamaan 34 €.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1578
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1550
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1318
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      111
      1135
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe