Pelikorteilla ennustaminen

Itselle ennustaja

Kuinka pelikorteilla ennustetaan? Näin joskus nuorena MeKaks -lehdestä kuinka pelikorteilla ennustetaan helposti ja mitä tarkoittaa minkäkin kortin numero/kirjain.
Sen verran muistan, että 8=rakastaa, J(11)=ikävä, 7=ystävä...

Eli kysyisin jotain helppoa ennustustyyliä korteilla ja mitä tarkoittaa pelikorttien symbolit A-K (1-13)?

9

2404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niihin ihan mitä vaan

ei se sen kummempaa ole!

• emilia81

hei !!

minä ja ystäväni emme ehkä niinkään käytä tavallsia pelikortteja,koska niissä ei ole tarpeeksi ulottuvuuksia.kaikkein parhaat ennustustyylit löytyvät ilman muuta uno-korteilla,kokeile

• Anonyymi

Miten uno korteilla voi ennustaa

• ennustustapaa

Kyllä korteissa on oppimista.
      Kirjastoon, pelikortit ja sitten harjoittelemaan.
      Kyllä se siitä sutviintuu.

• oppii-....

itse olen korteilla ennustanut yli 20 vuotta. yksi kortti ei pelkästään riitä kertomaan mitä tulossa viereiset kortit tukee eka korttia.aikaa mennyt opettelessa.kyllä se ajan kanssa oppii tulkitsemaan

• asia erikseen :)
        oppii-.... kirjoitti:

itse olen korteilla ennustanut yli 20 vuotta. yksi kortti ei pelkästään riitä kertomaan mitä tulossa viereiset kortit tukee eka korttia.aikaa mennyt opettelessa.kyllä se ajan kanssa oppii tulkitsemaan

Ei niitä sen kummemmin tartte opiskella ja ihmetellä merkityksiä. Kunhan jotain keksii ja löpisee niin hölmöt uskoo mitä tahansa. Mielikuvitus rajana tai mitä sylki suuhun tuo. Ennustaa siis vaikka korttipakasta, lampaan verestä tai poron kusesta, ihan sama tulos (toki hinta voi olla eri) :P

• eräs kokeilija myös

googlaa: hyvän tuulen teemat ja kohta pelikortit.
      sieltä löytyy ainakin yhdet tulkintaohjeet

• usko777

Kortit ovat täyttä humpuukia, joskin hyvää ajanviihdettä mutta ei muuta. Syntiäkin vielä kaikenlisäksi.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      499
      8057
    2. 40% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena

Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise
      Maailman menoa
      226
      1407
    3. Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra

Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai
      Maailman menoa
      170
      1347
    4. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      109
      1341
    5. Hokki on konkurssissa!

Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak
      Kajaani
      53
      1240
    6. Ihanaa aurinkoista

Huomenta päivää tiistaina. 🌞☺️ Kesän kukkasia odotellessa 💛🌱
      Ikävä
      336
      1189
    7. Olet kaikella todennäköisyydellä

Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik
      Ikävä
      39
      995
    8. Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.

On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö
      Puolanka
      54
      970
    9. Mitä jos vietettäis

Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
      Ikävä
      74
      914
    10. Kyllä on paha mieli

Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.
      Ikävä
      25
      913
    Aihe