Voi Vittu näitä kaupunkien herroja... kyllä on tyhmä nimi: Kouvolankoski... kouvolassa ei ole ees yhtään koskea.. kaikki ketkä äänestää kuntaliitokselle nimeks kouvolaa tai kouvolankoskea sietäis saada kuulan päähän.. ylläri että suurkunnasta tulee kouvola tai joku vastaava ja muita kuntia syrjitään... kansalta ei taas kysytä yhtään mitään, eli demokratia toimii taas helvetin hyvin... Suomeen tarvittais hitler tai joku muu vastaava ni loppuis tollanen pelleily!!! kiitos ja anteeks!!
Kouvolankoski
4
370
Vastaukset
- lukija..
Tänään KS:ssa luki, että todennäköisesti nimeksi tulee Kouvola.
Minustakin se on niiiin VÄÄRIN!!
Kunnathan yhdistyvät yhdeksi isoksi kauopungiksi,
eikä niitä liitetä Kouvolaan. Miksi siis nimen pitäisi olla Kouvola???
Kyllä nimeksi pitäisi saada joku ihan uusi nimi,
olkoon sen sitten Kouvonranta,Kymenkoski, Kymenranta, tai mikä tahansa.
EI KUITENKAAN KOUVOLA, eikä kouvolankoski!!- tai meidän perhe muuttaa
mun mielest verla ois hyvä nimi koska se on aika historiallinen paikka ja sielä on sentään unescon maailmanperintö kohde eli jotain mikä kenties tunnetaan muuallakin kun kuntaseitsikossa...
Kerrankin asiaa!! Minkä helvetin takia se Kouvola pitää ängetä joka paikkaan! Ei muut kunnat liity Kouvolaan! Se vaan tuntuu olevan yleinen käsitys ainakin kouvolalaisten keskuudessa. EI KOUVOLAA UUDEN KUNNAN NIMEKSI!
- stn
puhut enemmän kun asiaa.en millään hyväksy kouvola-nimee,koska siitä tosiaan saa sen kuvan et muut liittyy kouvolaan.näinhän ei ole,uusi kunta ,uusi nimi.häpeisin sanoo kellekkään et olen kouvolasta...miten se muka on niin tunnettu,se on täysin kupla,karmee kolhoosi tästä tulee koko hommasta muutenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571707- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889