Pelaan nykyään vaan netti-turnauksia ja nyt on menossa jo kolme viikkoa kestänyt badbeat-kausi. Mielenkiintoiseksi tilanteen tekee se että pelaan samalla parasta peliäni! Kun Badbeatit alkoivat tiputin nopeasti turnaustason jollekin $3-6 sisäänostolle (onneksi). Ensin myös analysoin peliäni josko olisi jotakin muutettavissa, mutta ei. Koko paketti on kunnossa mutta turnauksiin tulee aina säälittävä badbeatti kun oikeita rahoja jaetaan! Olen laskenut "hävinneeni(saamattomia)" voittoja kolmelle viikolle noin 4000 dollaria. Ja se alkaa tuntumaan. Ennen kun oli vielä kokematon pystyi omasta pelistä löytämään heti virheitä joita korjaamalla pelit parani mutta nyt kaikki on tehty ja korjattavaa ei ole. Joten jatketaan pikkuturnauksissa kunnes HUONO ONNI loppuu.
Miten kestätte piiitkän Badbeatin?
14
1393
Vastaukset
- voi olla paikallaan
Kannattaa muistaa että turnauksissa on vaikeampaa päästä palkintosijoille kuin rahapeleissä. Tietysti isot voitot tuovat moninkertaisesti pienet voitot.
Jos ei millään suju niin taukokin on paikallaan. Toisaalta jos pelaat parasta peliäsi ja silti häviät, niin eiköhän se ala sujumaan jossakin vaihteessa. - anette_15 ei ole kermapylly
siis millä saitilla pelaat?
- Annette_15 on kermapylly
Party Poker.
- Hetkellä
Annette_15 on kermapylly kirjoitti:
Party Poker.
Pidä hieman taukoa pokerista, kyllä sen tauon jälkeen taas pelit kulkevat. Tällä hetkellä parhaat turnaukset ovat varmaan Mansionilla. http://www.mansion.com/?trackid=349796
- anette_15 ei ole kermapylly
Annette_15 on kermapylly kirjoitti:
Party Poker.
okei kiitti vastauksesta.
Tuota joku voi olla eri mieltäkin asiasta mutta, mä itse lopetin partylla just näitten hel....tin ohivetojen takia, stäkki 2000 alas muutamassa kuukaudessa fulltiltillä 3kk 3000 ylös, absulutella 3kk ja 6000 ylös ja näin...
Okei tottakai tasokin muuttuu mitä suurempiin blindeihin mennään mutta ite pelaan 1/2 nl joten aikamoista pyttipannuu on tarjolla, mutta party mielestäni ohivetojen ykkönen. Puhuvat että ongamen verkko olisi vielä pahempi en tiedä kun en siellä pelaile.
Kokeile eri saitteja, pelaajat ja pelityylit vaihtelevat aika paljon muilla huoneilla ja jos peruspeli on hyvää (ABC)niin ei muuta kuin zemppiä - :DD
anette_15 ei ole kermapylly kirjoitti:
okei kiitti vastauksesta.
Tuota joku voi olla eri mieltäkin asiasta mutta, mä itse lopetin partylla just näitten hel....tin ohivetojen takia, stäkki 2000 alas muutamassa kuukaudessa fulltiltillä 3kk 3000 ylös, absulutella 3kk ja 6000 ylös ja näin...
Okei tottakai tasokin muuttuu mitä suurempiin blindeihin mennään mutta ite pelaan 1/2 nl joten aikamoista pyttipannuu on tarjolla, mutta party mielestäni ohivetojen ykkönen. Puhuvat että ongamen verkko olisi vielä pahempi en tiedä kun en siellä pelaile.
Kokeile eri saitteja, pelaajat ja pelityylit vaihtelevat aika paljon muilla huoneilla ja jos peruspeli on hyvää (ABC)niin ei muuta kuin zemppiämunkin stäkki laski 1 jaossa! Pääsin pelaamaan kärkisetillä stäkeistä, ja totta kai hävisin...ja sit turnauksessa menetin stäkkini AK vs 55 coinflipissä 2 KERTAA!!!
Pelaa NL200 ja sanoo rollia stäkiksi, give me a break... :D - anette_15 ei ole kermapylly
:DD kirjoitti:
munkin stäkki laski 1 jaossa! Pääsin pelaamaan kärkisetillä stäkeistä, ja totta kai hävisin...ja sit turnauksessa menetin stäkkini AK vs 55 coinflipissä 2 KERTAA!!!
Pelaa NL200 ja sanoo rollia stäkiksi, give me a break... :Dkato niinpäs onkin!
kiitos kun olet noin huomaavainen!!
Tässä kiireessä välillä menee sanat sekaisin.
Siis että ymmärtäisit viestini kyseessä on siis rolli eikä stäkki!
Korjasin sen sinua varten jos vaikka ymmärtäisit lukemaasi paremmin ja saisit viestistä selville asian sisällön. - repo1986
:DD kirjoitti:
munkin stäkki laski 1 jaossa! Pääsin pelaamaan kärkisetillä stäkeistä, ja totta kai hävisin...ja sit turnauksessa menetin stäkkini AK vs 55 coinflipissä 2 KERTAA!!!
Pelaa NL200 ja sanoo rollia stäkiksi, give me a break... :DMikä helvetti siinä on että kun yrittää jotain asiallista viestinpätkää saada aikaiseksi niin kaltaisesi mulkku tunkee nenänsä johonkin pikku asiaan ja alkaa viilaa pilkkua?
- anette_15 ei ole kermapylly
kato niinpäs onkin!
kiitos kun olet noin huomaavainen!!
Tässä kiireessä välillä menee sanat sekaisin.
Siis että ymmärtäisit viestini kyseessä on siis rolli eikä stäkki!
Korjasin sen sinua varten jos vaikka ymmärtäisit lukemaasi paremmin ja saisit viestistä selville asian sisällön. - Näin meillä
Ensinnäkin kannattaa kiltisti tunnustaa että et varmasti ole oppinut kaikkea opittavaa. Kaikkia virheitä ei itse pysty tiedostamaan. Parannettavaa on varmasti niin sinun kun minun pelissä.
Miksi ei rahapöytiä pelaa niitä edes sen verran että saat turnauskulut katettua.
Kannattaa muistaa että jos pelaat usean sadan ihmisen turnauksia on luonnollista että varianssia tulee. Kyllä ne muutkin osaa jonkin verran pelata. Joka turnauksessa täytyy kuitenkin muutama kolikon heitto tehdä kunnon rahoille pyrkiessä.
Siis varmasti et ole vielä kaikkea oppinut ja parannettavaa löytyy. Turnausvarianssi on väkisin suurempi kun rahapöydissä.- Annette_15 on kermaperse
"Ensinnäkin kannattaa kiltisti tunnustaa että et varmasti ole oppinut kaikkea opittavaa. Kaikkia virheitä ei itse pysty tiedostamaan. Parannettavaa on varmasti niin sinun kun minun pelissä."
Kaikki mitä pystyi tekemään oli tehty (paitsi en alkanut rukoilemaan ja heittämään all iniä silmät kiinni).
"Miksi ei rahapöytiä pelaa niitä edes sen verran että saat turnauskulut katettua. "
Luonteeni ei kestä rahapöytiä. Kaikessa mitä teen pitää olla alku ja loppu. Turnaus alkaa tasachipseillä ja lopussa yhdellä on kaikkien chipsit ja päävoitto. Rahapöydässä ei ikinä olla samalla viivalla ja aina rikas pystyy heittää lisää kehiin kunnes voittaa. 200 dollarin potin kohdalla minun all in tappio tuntuu hiukan erilaiselta kuin Sheikki-kroisos räkänokkaperijällä jolla on tilillä miljardi. Siksi rahapöydässä jotta oikeat taidot tulisi esiin on kaikkien oltava jotenkin taloudellisesti lähekkäin. Jos Olli Opiskelija vetää Heads uppia Iveyn deathmatchissä riskin ottokyky on hiukan eri kun toisella opiskelijasolu lähdössä alta ja toinen pelaa rennosti Fulltiltin viikkorahallaan, eiks jeah? Siksi en tuhlaa kuin satunnaisesti micro-pöydissä rahaa huvin vuoksi jossa perhepotissa voi tienata sitten esim huikeat 50senttiä. - kepa500
Annette_15 on kermaperse kirjoitti:
"Ensinnäkin kannattaa kiltisti tunnustaa että et varmasti ole oppinut kaikkea opittavaa. Kaikkia virheitä ei itse pysty tiedostamaan. Parannettavaa on varmasti niin sinun kun minun pelissä."
Kaikki mitä pystyi tekemään oli tehty (paitsi en alkanut rukoilemaan ja heittämään all iniä silmät kiinni).
"Miksi ei rahapöytiä pelaa niitä edes sen verran että saat turnauskulut katettua. "
Luonteeni ei kestä rahapöytiä. Kaikessa mitä teen pitää olla alku ja loppu. Turnaus alkaa tasachipseillä ja lopussa yhdellä on kaikkien chipsit ja päävoitto. Rahapöydässä ei ikinä olla samalla viivalla ja aina rikas pystyy heittää lisää kehiin kunnes voittaa. 200 dollarin potin kohdalla minun all in tappio tuntuu hiukan erilaiselta kuin Sheikki-kroisos räkänokkaperijällä jolla on tilillä miljardi. Siksi rahapöydässä jotta oikeat taidot tulisi esiin on kaikkien oltava jotenkin taloudellisesti lähekkäin. Jos Olli Opiskelija vetää Heads uppia Iveyn deathmatchissä riskin ottokyky on hiukan eri kun toisella opiskelijasolu lähdössä alta ja toinen pelaa rennosti Fulltiltin viikkorahallaan, eiks jeah? Siksi en tuhlaa kuin satunnaisesti micro-pöydissä rahaa huvin vuoksi jossa perhepotissa voi tienata sitten esim huikeat 50senttiä.No mutta kyllähän rahapöydissä ollaan samalla viivalla niin kauan ku malttaa pelata pelikassaansa nähden oikealla tasolla.
- ei pelaa
Annette_15 on kermaperse kirjoitti:
Luonteeni ei kestä rahapöytiä. Kaikessa mitä teen pitää olla alku ja loppu. Turnaus alkaa tasachipseillä ja lopussa yhdellä on kaikkien chipsit ja päävoitto. Rahapöydässä ei ikinä olla samalla viivalla ja aina rikas pystyy heittää lisää kehiin kunnes voittaa. 200 dollarin potin kohdalla minun all in tappio tuntuu hiukan erilaiselta kuin Sheikki-kroisos räkänokkaperijällä jolla on tilillä miljardi. Siksi rahapöydässä jotta oikeat taidot tulisi esiin on kaikkien oltava jotenkin taloudellisesti lähekkäin. Jos Olli Opiskelija vetää Heads uppia Iveyn deathmatchissä riskin ottokyky on hiukan eri kun toisella opiskelijasolu lähdössä alta ja toinen pelaa rennosti Fulltiltin viikkorahallaan, eiks jeah? Siksi en tuhlaa kuin satunnaisesti micro-pöydissä rahaa huvin vuoksi jossa perhepotissa voi tienata sitten esim huikeat 50senttiä.Microlimiteissä, joten niissä pelaavien kanssa olet samalla viivalla.
Turnausvarianssit ovat niin suuret, että harvat ammattilaisetkaan pystyvät pelkillä turnauksilla itseään elättämään.
En tiedä kuinka paljon on sinulle "paljon rahaa".
Itse pelasin äsken tunnin session 0.10-0.15 sh nl holdemia,neljää pöytää(5/5)yhtäaikaa ja nettosin 37 taalaa. Kieltämättä sessio meni ihan ok, ja mitään pahoja bad beateja ei tullut.
Kyllä ihan kivoille tuntiliksoille pääsee pienimissäkin limiteissä jos jaksaa tahkota.
Olen pelannut itse toki isompaakin peliä, mutta tuo taso on minulle sopiva-15 taalan buy innin voi hyvin hävitä muutamaankin kertaan, ja se ei vaikuta peliini. 200 taalan buy innillä taas pelini on niin varovaista, että minut "syödään" shortti nl pöydissä. - fkjgfdgjjgu
ei pelaa kirjoitti:
Microlimiteissä, joten niissä pelaavien kanssa olet samalla viivalla.
Turnausvarianssit ovat niin suuret, että harvat ammattilaisetkaan pystyvät pelkillä turnauksilla itseään elättämään.
En tiedä kuinka paljon on sinulle "paljon rahaa".
Itse pelasin äsken tunnin session 0.10-0.15 sh nl holdemia,neljää pöytää(5/5)yhtäaikaa ja nettosin 37 taalaa. Kieltämättä sessio meni ihan ok, ja mitään pahoja bad beateja ei tullut.
Kyllä ihan kivoille tuntiliksoille pääsee pienimissäkin limiteissä jos jaksaa tahkota.
Olen pelannut itse toki isompaakin peliä, mutta tuo taso on minulle sopiva-15 taalan buy innin voi hyvin hävitä muutamaankin kertaan, ja se ei vaikuta peliini. 200 taalan buy innillä taas pelini on niin varovaista, että minut "syödään" shortti nl pöydissä.vitun pässit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778