Koska rahat tulee tilille?

Rahaton_ihmettelijä.

Hei!

Olen myymässä erästä komponenttia koneestani. Ostaja on ilmoittanut maksaneensa sovitun hinnan tililleni. Lähetti jopa kuvan todisteeksi, että hän on maksanut. Molemmat ovat Osuuspankin asiakkaita. Mistä johtuu, että rahat eivät vieläkään ole tililläni, vaikka rahat on maksettu tänään aamulla? Tilinumeronikin oli täysin oikea.

10

7271

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y vaan

      oliko sama osuuspankkiyhtymä,
      ettei paikallisosuuspankki jo ´ka on aivan eri juttu.

      toiseksi mikä oli merkitty eräpäivä ?

      jos eräpäivä on huominen, hän voi ottaa vielä laskun pois.

      kolmanneksi, tietokoneella voi muutta kuittia kuinka itse haluaa,
      mm eräpäivää täksi päiväksi,

      joten älä lähetä ennen kuin on rahat tilillä.

      • Rahaton_ihmettelijä.

        Jaa-a. En oikein tiedä, kun vasta 15v ikää takana. Mitäs nuo nyt sitten tarkoittaa? Siis nuo paikallisosuuspankki ja osuuspankkiyhtymä?


      • Rahaton_ihmettelijä. kirjoitti:

        Jaa-a. En oikein tiedä, kun vasta 15v ikää takana. Mitäs nuo nyt sitten tarkoittaa? Siis nuo paikallisosuuspankki ja osuuspankkiyhtymä?

        Odota kaikessa rauhassa huomiseen ja ala vasta sitten kysellä rahojen perään, jos maksu ei näy tililläsi. Kun maksu menee pankista toiseen, se näkyy maksun saajan tilillä yleensä vasta seuraavana pankkipäivänä.


    • Rahaton_ihmettelijä

      Ostaja ilmoitti, että kuvassa, jonka hän lähetti minulle, on joku "arkistointitunnus", ja voin pankkiin soittamalla selvittää, että onko siirto oikeasti tehty. Onko tämä totta?

      • tilillä...

        www.op.fi löydät OP-ryhmän pankit ja www.paikallisosuuspankit.fi löydät POP-ryhmän pankit

        Jos teidän molempien tilit on Osuuspankkiryhmän pankissa, niin tilisiirron pitäisi näkyä heti esim. nettipankissa. Siinä ei pitäisi olla yhtään viivettä. Jos ei näy, ei maksu ole tullut. Kaveri on voinut tosiaan laittaa maksun maksupalveluun tms. jolloin maksu menee vasta myöhemmin (jos menee). Sen voi vaikka peruuttaa.
        Pyydä häntä lähettämään kuva kuitista "maksettu ajantasaismaksuna" eli kuitista, jonka saa ruudulle, kun maksu on lähtenyt tililtä.

        Toisin sanoen, odottele rauhassa. Kun maksu on tullut tilillesi, se näkyy siellä myös. Ei siinä mitään arkistointitunnuksia tai pankkiin soitteluaj tarvita. Tavaraa ei kannata toimittaa aikaisemmin.


      • taas on jotkut
        tilillä... kirjoitti:

        www.op.fi löydät OP-ryhmän pankit ja www.paikallisosuuspankit.fi löydät POP-ryhmän pankit

        Jos teidän molempien tilit on Osuuspankkiryhmän pankissa, niin tilisiirron pitäisi näkyä heti esim. nettipankissa. Siinä ei pitäisi olla yhtään viivettä. Jos ei näy, ei maksu ole tullut. Kaveri on voinut tosiaan laittaa maksun maksupalveluun tms. jolloin maksu menee vasta myöhemmin (jos menee). Sen voi vaikka peruuttaa.
        Pyydä häntä lähettämään kuva kuitista "maksettu ajantasaismaksuna" eli kuitista, jonka saa ruudulle, kun maksu on lähtenyt tililtä.

        Toisin sanoen, odottele rauhassa. Kun maksu on tullut tilillesi, se näkyy siellä myös. Ei siinä mitään arkistointitunnuksia tai pankkiin soitteluaj tarvita. Tavaraa ei kannata toimittaa aikaisemmin.

        langenneet yläastelaisteinien provoiluun vastaamaan -
        ei ketjun avaajaa kiinnosta teidän vastaustenne asiasisältö vaan ne kisaavat siitä, kuinka monen saavat vastaamaan provoiluunsa.

        Jokainen vastaus- mukaanlukien tämä omani tuottaa heille pisteitä keskinäisessä kisassaan.
        suomi24 on tarkoituksella valittu kohteeksi, kun täällä noiden kaikkitietävien muksujemme mielestä pyörii " tarpeeksi tyhmää porukkaa, jotka vastaavat.


      • iskä vaan
        taas on jotkut kirjoitti:

        langenneet yläastelaisteinien provoiluun vastaamaan -
        ei ketjun avaajaa kiinnosta teidän vastaustenne asiasisältö vaan ne kisaavat siitä, kuinka monen saavat vastaamaan provoiluunsa.

        Jokainen vastaus- mukaanlukien tämä omani tuottaa heille pisteitä keskinäisessä kisassaan.
        suomi24 on tarkoituksella valittu kohteeksi, kun täällä noiden kaikkitietävien muksujemme mielestä pyörii " tarpeeksi tyhmää porukkaa, jotka vastaavat.

        "voi jösses
        Kirjoittanut: taas on jotkut 22.11.2007 klo 00.20"
        ----------------------------

        voisit kyllä pyytää anteeksi kirjoitustasi,
        vaikka
        sinä ja lapsesi olette syntymäviisas ja kaikessa menestyä
        ei me muut olla.


      • iskä vaan
        taas on jotkut kirjoitti:

        langenneet yläastelaisteinien provoiluun vastaamaan -
        ei ketjun avaajaa kiinnosta teidän vastaustenne asiasisältö vaan ne kisaavat siitä, kuinka monen saavat vastaamaan provoiluunsa.

        Jokainen vastaus- mukaanlukien tämä omani tuottaa heille pisteitä keskinäisessä kisassaan.
        suomi24 on tarkoituksella valittu kohteeksi, kun täällä noiden kaikkitietävien muksujemme mielestä pyörii " tarpeeksi tyhmää porukkaa, jotka vastaavat.

        "langenneet yläastelaisteinien provoiluun vastaamaan - "

        et ole vielä mankeloinut pieniä kotiin tuotuja kääröjä työelämä rattaisiin, eli kokemusta puuttuu, nuorisosta todella paljon.

        Kyllä meidän lapsosetkin 15v iässä kyselivät kaikkia hulluja, jopa myivät itse polttamiaan pelejä ja ohjelmia omalla nimellään netissä.

        Kiitos niille sadoille, kun neuvoivat, eivät haukkuneet.

        Nyt 3 lastani työllistää 12 vierastakin henkilöä.


      • kolme ihmistä,
        iskä vaan kirjoitti:

        "langenneet yläastelaisteinien provoiluun vastaamaan - "

        et ole vielä mankeloinut pieniä kotiin tuotuja kääröjä työelämä rattaisiin, eli kokemusta puuttuu, nuorisosta todella paljon.

        Kyllä meidän lapsosetkin 15v iässä kyselivät kaikkia hulluja, jopa myivät itse polttamiaan pelejä ja ohjelmia omalla nimellään netissä.

        Kiitos niille sadoille, kun neuvoivat, eivät haukkuneet.

        Nyt 3 lastani työllistää 12 vierastakin henkilöä.

        työllistää 12 ihmistä... Ohohohoh, selvästi äly kasvaa suvussanne...

        Sitten kun 3 ihmistä työllistää 200 ihmistä, voi tänne tulla leveilemään.


      • NinjaMaster
        iskä vaan kirjoitti:

        "langenneet yläastelaisteinien provoiluun vastaamaan - "

        et ole vielä mankeloinut pieniä kotiin tuotuja kääröjä työelämä rattaisiin, eli kokemusta puuttuu, nuorisosta todella paljon.

        Kyllä meidän lapsosetkin 15v iässä kyselivät kaikkia hulluja, jopa myivät itse polttamiaan pelejä ja ohjelmia omalla nimellään netissä.

        Kiitos niille sadoille, kun neuvoivat, eivät haukkuneet.

        Nyt 3 lastani työllistää 12 vierastakin henkilöä.

        No eipä kannusteta rikoksiin siellä... Ite amiga-aikoihin oli paljon pelejä markkinoilla, joista suurin osa laittomia kopioita... on erittäin tyhmää jäädä kiinni, joten kantsii opettaa penskoille salaustekniikoiden salat enneku laittaa mitään ilmoja...

        Siis asiaan, eli siitä arkistointitunnuksesta: sillä toisiaan saa selville, onko maksu maksettu. Tarvitsin sitä katsastuskonttorilla, että sain kilvet takas... aikasempi omista ko ei ollu maksanu ajoneuvoveroa, ni piti se ite maksaa...

        Tarkistivat paikan päällä soittamalla, että lasku tosiaan oli maksettu arkistointitunnuksen avulla...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe