Voihan pirskutti

Navigare !

ohjelma on ihan syvältä.Sanonko mistä? Eihän siel paljo muuta esitetä ku keppiveneitä.Eikä mitään asiaa.Voihan hitsi,etten paremmin sanois.

11

940

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      olen kans haudannut ko. ohjelman saunan taakse ja monesta muustakin syystä.

    • maksamatta, jos

      vielä yksikään purkkariohjelma tulee!

      • Ääliö.

        Ei tv-lupmaksusta mene senttiäkään kolmoselle tai neloselle.
        Lupamaksuilla tuetasan vain ylen kanavia, joilla ei ole mainostuloja.
        Kannattaa selvittää asiat.
        3 4 on mainoskanavia, joten näyttävät mitä haluaa.


      • Sunwind
        Ääliö. kirjoitti:

        Ei tv-lupmaksusta mene senttiäkään kolmoselle tai neloselle.
        Lupamaksuilla tuetasan vain ylen kanavia, joilla ei ole mainostuloja.
        Kannattaa selvittää asiat.
        3 4 on mainoskanavia, joten näyttävät mitä haluaa.

        Ihan hyvin voi jättää lupamaksut maksamatta, kunnes Ylen kanavilta tulee kunnollisia veneily/purjehdus ohjelmia.


      • kuulin vaan
        Ääliö. kirjoitti:

        Ei tv-lupmaksusta mene senttiäkään kolmoselle tai neloselle.
        Lupamaksuilla tuetasan vain ylen kanavia, joilla ei ole mainostuloja.
        Kannattaa selvittää asiat.
        3 4 on mainoskanavia, joten näyttävät mitä haluaa.

        Kuulin tai luin että Maikkarikin saisi jonkun osan lupamaksurahoista mikä on tietysti väärin. Tosin en asiasta valalle uskalla. TV-hommissa kuitenkin on niin että kaikki saavat jotain apurahaa tai tukiaista verorahoista. Vain Spede porskutti omillaan, siis firmojensa rahoilla.


      • toisin päin
        kuulin vaan kirjoitti:

        Kuulin tai luin että Maikkarikin saisi jonkun osan lupamaksurahoista mikä on tietysti väärin. Tosin en asiasta valalle uskalla. TV-hommissa kuitenkin on niin että kaikki saavat jotain apurahaa tai tukiaista verorahoista. Vain Spede porskutti omillaan, siis firmojensa rahoilla.

        Maikkari maksaa YLElle melkoisen siivun kanavamaksuina siitä, että samaan lähettimeen mahtuvat. Totta kai vuokralaisesta pitää saada paitsi tuloa, myös voittoa.


      • paikkaaja
        toisin päin kirjoitti:

        Maikkari maksaa YLElle melkoisen siivun kanavamaksuina siitä, että samaan lähettimeen mahtuvat. Totta kai vuokralaisesta pitää saada paitsi tuloa, myös voittoa.

        Ylen saama tuki on loppunut tai loppuu vuoden vaihteessa. Sitä paitsi mainosrahoitteiset televisiot lähetetään B-nipussa kun taas Ylen ohjelmat lähetetään A-nipussa. Eri lähettimillä siis. Ja lähetysverkon omistaa Digita jolle sekä Yle että MTV3 ovat maksavia asiakkaita. Digita taas on ranskalaisten omistama pörssiyhtiö.


    • jotenkin mutta

      Keppiveneen vielä jotenkin sietäisikin, mutta idioottipallonkiertäjien juttuja ei kestä Erkkikään.

      Promillen kymmenys keppimiehistä harrastaa, ja silti sotkeutuvat kaikkiin normaaliälyisen ja tavallisen matkaveneilijän asioihin kaikkialla.

      • telkkariohjelmiin!

        Suomessa ei ikinä enää pitäisi tv:ssä näyttää mitään pallonkiertäjien idioottimaisia juttuja. Toimittajien pitäis ymmärtää, ettei ketään kiinnosta tyhjänpäiväiset Atlantinylitys-tarinat. Mieluiten koko purjehdus yleensäkin pitäis jättää pois julkisilta tv-kanavilta. Niitä juttuja ei kukaan tarvitse eikä suvaitse. Navigare ylitti sietokyvyn rajan. Purkkarit on rikkaiden leluja, jotka haittaa normaalien kansalaisten veneilyharrastusta.
        Riittää jo!
        Ensi kesänä näytetään niille rätin liehuttajille miten oikea vene kulkee.


      • Miksi katsotte telkkarista sellaisia ohjelmia joista ette pidä???????????

        Minulla ainakin on nappulat joista voin vaihtaa kanavia ja jopa sulkeakin telkkarin.
        Käyttäkää niitä niin ei tarvitse kirjoitella tänne turhaan.


      • katsokaan, koska
        Juha58 kirjoitti:

        Miksi katsotte telkkarista sellaisia ohjelmia joista ette pidä???????????

        Minulla ainakin on nappulat joista voin vaihtaa kanavia ja jopa sulkeakin telkkarin.
        Käyttäkää niitä niin ei tarvitse kirjoitella tänne turhaan.

        pani niin vihaksi se navigaren purjehdusjuttu. Ei purkkareita kukaan kunnon veneilijä siedä. Katon mieluummin rikossarjoja kuin jotain keppiveneitä. Jos vielä kerran nään jonkun purkkarinaaman siellä, hajotan telkkarini. p...le!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe