Voihan pirskutti

Navigare !

ohjelma on ihan syvältä.Sanonko mistä? Eihän siel paljo muuta esitetä ku keppiveneitä.Eikä mitään asiaa.Voihan hitsi,etten paremmin sanois.

11

940

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      olen kans haudannut ko. ohjelman saunan taakse ja monesta muustakin syystä.

    • maksamatta, jos

      vielä yksikään purkkariohjelma tulee!

      • Ääliö.

        Ei tv-lupmaksusta mene senttiäkään kolmoselle tai neloselle.
        Lupamaksuilla tuetasan vain ylen kanavia, joilla ei ole mainostuloja.
        Kannattaa selvittää asiat.
        3 4 on mainoskanavia, joten näyttävät mitä haluaa.


      • Sunwind
        Ääliö. kirjoitti:

        Ei tv-lupmaksusta mene senttiäkään kolmoselle tai neloselle.
        Lupamaksuilla tuetasan vain ylen kanavia, joilla ei ole mainostuloja.
        Kannattaa selvittää asiat.
        3 4 on mainoskanavia, joten näyttävät mitä haluaa.

        Ihan hyvin voi jättää lupamaksut maksamatta, kunnes Ylen kanavilta tulee kunnollisia veneily/purjehdus ohjelmia.


      • kuulin vaan
        Ääliö. kirjoitti:

        Ei tv-lupmaksusta mene senttiäkään kolmoselle tai neloselle.
        Lupamaksuilla tuetasan vain ylen kanavia, joilla ei ole mainostuloja.
        Kannattaa selvittää asiat.
        3 4 on mainoskanavia, joten näyttävät mitä haluaa.

        Kuulin tai luin että Maikkarikin saisi jonkun osan lupamaksurahoista mikä on tietysti väärin. Tosin en asiasta valalle uskalla. TV-hommissa kuitenkin on niin että kaikki saavat jotain apurahaa tai tukiaista verorahoista. Vain Spede porskutti omillaan, siis firmojensa rahoilla.


      • toisin päin
        kuulin vaan kirjoitti:

        Kuulin tai luin että Maikkarikin saisi jonkun osan lupamaksurahoista mikä on tietysti väärin. Tosin en asiasta valalle uskalla. TV-hommissa kuitenkin on niin että kaikki saavat jotain apurahaa tai tukiaista verorahoista. Vain Spede porskutti omillaan, siis firmojensa rahoilla.

        Maikkari maksaa YLElle melkoisen siivun kanavamaksuina siitä, että samaan lähettimeen mahtuvat. Totta kai vuokralaisesta pitää saada paitsi tuloa, myös voittoa.


      • paikkaaja
        toisin päin kirjoitti:

        Maikkari maksaa YLElle melkoisen siivun kanavamaksuina siitä, että samaan lähettimeen mahtuvat. Totta kai vuokralaisesta pitää saada paitsi tuloa, myös voittoa.

        Ylen saama tuki on loppunut tai loppuu vuoden vaihteessa. Sitä paitsi mainosrahoitteiset televisiot lähetetään B-nipussa kun taas Ylen ohjelmat lähetetään A-nipussa. Eri lähettimillä siis. Ja lähetysverkon omistaa Digita jolle sekä Yle että MTV3 ovat maksavia asiakkaita. Digita taas on ranskalaisten omistama pörssiyhtiö.


    • jotenkin mutta

      Keppiveneen vielä jotenkin sietäisikin, mutta idioottipallonkiertäjien juttuja ei kestä Erkkikään.

      Promillen kymmenys keppimiehistä harrastaa, ja silti sotkeutuvat kaikkiin normaaliälyisen ja tavallisen matkaveneilijän asioihin kaikkialla.

      • telkkariohjelmiin!

        Suomessa ei ikinä enää pitäisi tv:ssä näyttää mitään pallonkiertäjien idioottimaisia juttuja. Toimittajien pitäis ymmärtää, ettei ketään kiinnosta tyhjänpäiväiset Atlantinylitys-tarinat. Mieluiten koko purjehdus yleensäkin pitäis jättää pois julkisilta tv-kanavilta. Niitä juttuja ei kukaan tarvitse eikä suvaitse. Navigare ylitti sietokyvyn rajan. Purkkarit on rikkaiden leluja, jotka haittaa normaalien kansalaisten veneilyharrastusta.
        Riittää jo!
        Ensi kesänä näytetään niille rätin liehuttajille miten oikea vene kulkee.


      • Miksi katsotte telkkarista sellaisia ohjelmia joista ette pidä???????????

        Minulla ainakin on nappulat joista voin vaihtaa kanavia ja jopa sulkeakin telkkarin.
        Käyttäkää niitä niin ei tarvitse kirjoitella tänne turhaan.


      • katsokaan, koska
        Juha58 kirjoitti:

        Miksi katsotte telkkarista sellaisia ohjelmia joista ette pidä???????????

        Minulla ainakin on nappulat joista voin vaihtaa kanavia ja jopa sulkeakin telkkarin.
        Käyttäkää niitä niin ei tarvitse kirjoitella tänne turhaan.

        pani niin vihaksi se navigaren purjehdusjuttu. Ei purkkareita kukaan kunnon veneilijä siedä. Katon mieluummin rikossarjoja kuin jotain keppiveneitä. Jos vielä kerran nään jonkun purkkarinaaman siellä, hajotan telkkarini. p...le!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe