TE kaurismiehet?

Rapunainen oon..

Rakastuimme,olimme todella onnellisia, hän kertoi rakastavansa minua siihen asti kun tiemme erkanivat, koska tulin raskaaksi,hän ei sulattanut sitä, vaan halusi aikaa ja päätti jatkaa tyttöystävän kanssa olemista. Minulla oli väliainen ero ennen raskaaksi tuloa miehestäni ja palasin hänen luokse pian kaurismiehen sanoessa ettei voi jatkaa, Kaurismiehellä oli tyttöystävä ja jälkeenpäin hänestä tuli isä. Hän elää heidän kanssaan..ja minä elän mieheni ja lapsen kanssa. Sekavaa eikö totta.
Kysyn sitä teiltä kaurismiehiltä, jos te rakastuisitte korvia myöten ja tulisi tämmöinen tilanne..unohtaisitteko rakkauden kohteen heti?
Rakastan häntä ja jos hän sanoisi sen niin tekisin kaikkeni että voisimme olla yhdessä, mutta annan ajan kulua..Surun kasvavan ja ikävän polttavan.
Mitä mieltä olette? Olenko nyt kokonaan menettänyt hänet?

10

2396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Kauris

      valitettavaksi! Kun KaurisM rakastuu "korviaan myöten", on hän myös uskollinen kumppanilleen eikä etsi seikkailuja.

      Olet joutunut erittäin ikävään tilanteeseen. KaurisM on käyttänyt Sinua hyväkseen - ehkä parisuhteessa on ollut vaikeuksia, ehkä sitoutumisen pelko on ajanut hänet vielä kerran kokeilemaan "vapaata rakkautta". KaurisM ei olettanut, että tulet raskaaksi, siksi hän pakeni häntä koipien välissä vastuutaan.

      Älä enää huokaile tämän KaurisM:hen perään - hän on jo valintansa tehnyt ja se ei siitä miksikään muutu - Kauriin ehdottomuuden laki! Ala elämään omaa elämääsi ja anna lapsellesi onnellinen lapsuus kaikesta huolimatta.

    • Nimetön

      olen itse kauris. ja mies. sekavuus on jollain lailla ollut munkin naissuhteille ominaista. eikä loppua näy. sulle "lohduksi" sanon, että kaurismies ei juuri koskaan unohda elämänsä naisia. jos hän on todella rakastunut, saat hänet takaisin. paljon on tietysti itsestäsi kiinni. kaurismies kaipaa arvostusta (eikö me kaikki toisaalta...) ja jossain vaiheessa tulet sen huomaamaan, mitkä hänen todelliset tunteensa ovat. me kauriit tarvitaan joskus pieni sysäys oikeaan suuntaan. vaikka vähän napakamminkin. jos hän tuntee voivansa sut menettää, voit odottaa konkreettisia tekoja.

      • olen menettänyt...

        ..kaurismiehen.

        Minä halusin jatkaa ja yrittää kaikista vaikeuksista huolimatta. Olin rehellinen, hän pidättyväinen. Hän halusi lopettaa suhteemme. Minä halusin kodin ja perheen hänen kanssaan. Mutta kunnioitin hänen päätöstään.

        Jälkeenpäin hän on ottanut yhteyttä minuun, siis soittelee ja kysyy kuulemisia, käy luonani kahvilla tai pyytää luokseen käymään, käy myös auttamassa "miesten" töissä..

        ..mutta, prkele! ..ei saa sanaa suustaan, haluaako sittenkin minut takaisin.

        Rakastan häntä, mutta odotan HÄNEN tekevän aloitteen. ..ei varmaan rakasta minua tarpeeksi, jos ei saa aikaiseksi.


      • ttt_t
        olen menettänyt... kirjoitti:

        ..kaurismiehen.

        Minä halusin jatkaa ja yrittää kaikista vaikeuksista huolimatta. Olin rehellinen, hän pidättyväinen. Hän halusi lopettaa suhteemme. Minä halusin kodin ja perheen hänen kanssaan. Mutta kunnioitin hänen päätöstään.

        Jälkeenpäin hän on ottanut yhteyttä minuun, siis soittelee ja kysyy kuulemisia, käy luonani kahvilla tai pyytää luokseen käymään, käy myös auttamassa "miesten" töissä..

        ..mutta, prkele! ..ei saa sanaa suustaan, haluaako sittenkin minut takaisin.

        Rakastan häntä, mutta odotan HÄNEN tekevän aloitteen. ..ei varmaan rakasta minua tarpeeksi, jos ei saa aikaiseksi.

        mieheltä ja varsinkin kaurismieheltä kannattaa kysyä suoraan. miehet ei osaa tulkita lausumattomia ajatuksia. näin ainakin omalla kohdallani.

        onnea matkaan!


      • Vanha Kauris
        olen menettänyt... kirjoitti:

        ..kaurismiehen.

        Minä halusin jatkaa ja yrittää kaikista vaikeuksista huolimatta. Olin rehellinen, hän pidättyväinen. Hän halusi lopettaa suhteemme. Minä halusin kodin ja perheen hänen kanssaan. Mutta kunnioitin hänen päätöstään.

        Jälkeenpäin hän on ottanut yhteyttä minuun, siis soittelee ja kysyy kuulemisia, käy luonani kahvilla tai pyytää luokseen käymään, käy myös auttamassa "miesten" töissä..

        ..mutta, prkele! ..ei saa sanaa suustaan, haluaako sittenkin minut takaisin.

        Rakastan häntä, mutta odotan HÄNEN tekevän aloitteen. ..ei varmaan rakasta minua tarpeeksi, jos ei saa aikaiseksi.

        Ensimmäiseksi KaurisM ei ole varma tunteistaan ja toiseksi sitoutumisen pelko. Ei hyvä yhdistelmä Sinun kannaltasi eli kuten osuvasti totesit KaurisM ei tunne tarpeeksi rakkautta ollakseen vain Sinun omasi. Sorry, mutta näin näen asian :=(


      • ilmoittaa
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Ensimmäiseksi KaurisM ei ole varma tunteistaan ja toiseksi sitoutumisen pelko. Ei hyvä yhdistelmä Sinun kannaltasi eli kuten osuvasti totesit KaurisM ei tunne tarpeeksi rakkautta ollakseen vain Sinun omasi. Sorry, mutta näin näen asian :=(

        kun on rakastunut.silloin siihen ei pääse väliin kukaan.tosin meidän kauris ón 100 imarreltu jokaisesta ihailijasta ja olkoon vaan.luottamusta tarvitaan.


    • Kuusysi82

      Jos nyt oikein ymmärsin tämän sun tarinan, niin ei sulla kaikki ole kotona :O

    • Tunturikauris

      Sääliksi käy. Kauris ei unohda se sinun pitää tietää. Olen hämmästynyt koska mielestäni kauris ihminen kantaa vastuuta ja ei helposti hylkää rakkauttaan. Sinuna kuitenkin unohtaisin hänet koska kauris on palannut kotipesälleen pienen seikkailun jälkeen. Voimia sinulle

    • Nimetön

      ja olen asunut kauris miehen kanssa n. 6 vuotta. kauris on luotettava, ihana isä, vastuuntuntoinen. Eli jos todella on rakastunut toiseen, hän näyttää sen ja haluaa vain "hyvää" toiselle. Mutta jos kauris ei ole niin kiinnostunut toisesta niin hän kyllä jättää toisen "omaan" rauhaan. Ja jos olet pettänyt hänen luottamuksen jollain lailla niin kauris ei anna ainakaan helpolla anteeksi sitä. Ja jos olet suututtanut kauriin niin varmasti tunnet sen "nahoissasi". Hänen ei edes tarvi sanoa mitään katse on jo sellainen että tiedät että olet loukannut hänen tunteitaan. Eli voi olla että olet jollain lailla nyt loukannut hänen tunteitaan tai olet hänen luottamuksen jotenkin menettänyt. kauris ei katso hyvällä jos et ole päässyt ex:miehestä eroon kunnolla. vaikka eivät näytä ulos päin että ovat mustasukkaisia niin ovat todella mustasukkaisia. Minulla on kokemusta muistakin kauris miehistä kuin yhdestä.

    • mitä...

      ...horoskooppimerkkiä edstaa miehesi, joka halusi kaikesta huolimatta jatkaa kanssai?
      Hatun nosto hänelle!!
      Kaurisnainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe