Olen alkanut epäillä,että olen koiralle allerginen.Aiemmin olen huomannut kissojen lähellä olon aiheuttavan oireita,mutta nyt myös koira aiheuttaa samaa.Meillä on ollut koira jo yli viisi vuotta,mutta vasta noin vuosi sitten alkoi oireet.Kun silittelen koiraa,alkaa kutittaa,aivastuttaa,silmiä kutittaa ja punoittaa,ahdistaa ja yskittää.Tuntuu kuin kurkussa olisi koiran karvaa,vaikkei sitä koirastamme juuri irtoakaan.Lievempiä oireita on lähes koko ajan,mutta ne pahenevat koiran lähellä.Olenkohan allerginen?Ja jos olenkin,voiko allergian kanssa elää ilman,että luopuu koirasta?Koska sitä en aio tehdä,on sen verran rakas otus minulle.
Koiralle allerginen?
2
628
Vastaukset
- Äiti 48v.
Saat lähetteen Oma-lääkäriltä Laboratorioon.
Meillä tytöllä on Astma ja asteikolla 1-10 on Koiramme 2.
Eli "siedätys-hoitoa".
ei ole kyllä oireita kuten sinulla,meidän kyllä tarvitsisi luopua Koirastamme saman tien jos pahenisi.
Mutta kipaise Lääkäriin ja varmaankin Aikuinen olet, josko saisit lääkityksen JOS oireesi nyt johtuvat koirastasi.
mutta testi kertoo tuloksen!
Onnea matkaan, toivottavasti voit jatkaa elämääsi koirasi kanssa:)
T:Äiti
P.S Niin tyttäremme on nyt 6v. - pikku koira
Oireista päätellen olet koiralle allerginen niin olen minäkin ja mulla on koira .Olen siedättyny omalle koiralle eli kestän sen seuraa ilman pahempia oireita .Mutta en pysty olee muitten koirien seurassa .Heti tulee oiteita muutaman tunnin sisällä.Mun oma koira on mulle tosi rakas siitä olis vaikee luopua .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846