Moi!
olen ostamassa Buster rs:ää ja 40hv 2-tahti konetta hintana paketilla olis 4700€...eli onko hinta kohdallaan?
Busterissa on uusi pressu kaaret sekä kaiku-loki ja nopeusmittari. Kiitoksia vastauksista!!!
Buster rs..onko hinta kohdallaan?kiire!
7
2327
Vastaukset
- samanlainen
vene on hyvä valinta,mutta itselläni oli aikaisemin 40 hv 2-tahti kone, vei menovettä paljon, ostin 50 hv 4-tahti Jammun, kulutus puolittui vauhti ja vääntö lisääntyi.
- Joakim
Jos tuo 40 hv 2-T Yammu on se 80-luvulla markkinoille tullut 3-sylinterinen, sen kulutus on varsin alhainen. -84 Vene-lehdessä kovasti ihmettelivät alhaista kulutusta. Vei alle 17 l/h täydellä kaasulla. 4-T Yammu 50 hv on toki selvästi tehokkaampi (43 hv vs 55? hv), mutta kulutus täydellä kaasulla on hiukan suurempi (17,6 l/h). Samalla vauhdilla kulutusero lienee vain 10-30% tyhjäkäyntiä lukuunottamatta.
- buster on jees
Juu itselläni on rs vm 90-91 50 hp mercury toimii hyvin maksoin parivuotta sitten 31000mk hinta olis muuten kohdallaan ,mutta kone on 40 heppanen eli vähän niinku pieni riippuen käyttötarkotuksesta jos ajat yleensä yksin tai kaksin teho riittää mutta kolme tai neljä henkilöä veneessä teho ei yksinkertaisesti riitä tuleeko hintaan traileria tai muuta sälää käsittäisin että tohon hintaluokkaan n5000 e pitäis saada muutakin mukaan. t:kari
- trttr
Busteri on viimeinen vene, minkä ostaisin. Ei typerämpää venettä voi enää hankkia.
SE:
-ei ole hieno
-menee liian lujaa
-vie polttoainetta
-on epämuodostunut metallimöykky
-on pieni
-on turvaton
-on kevyt
-ON SÄÄLITTÄVÄ
Tässä voisi olla jollekkin veneen malli, joka ei veneilystä tajua:
http://www.puuvene.net/Lehti/1997-3/Ella.html
Tuollainen ilman koppia ON VENE. On tuo kopillinenkin VENE
- empä tiijä
40 heppaa liian vähän tehoa jos ajat yksin tai kaksin riittää mutta 3 tai 4 henkilöä homma ei enää toimi ja soppaa kuluu . itselläni on rs 50hp mercury sain mukaan trailerin kaiun pressut ym ym hintaa oli 31000 mk 2 v sitten joten hintaa taitaa olla liikaa omani on 90-91 vm kuuluuko kenties traileri hintaan? oon muuten myymässä omaani pois ostin isomman veneen 21 jalkasen cruiserssin
- Moi!
Millsta hintaa ajattelit ja mistä päin pitäis hakea? listaapa vielä koko paketti tohon...kiitos!
- rs busteri
Moi! kirjoitti:
Millsta hintaa ajattelit ja mistä päin pitäis hakea? listaapa vielä koko paketti tohon...kiitos!
Jep mercury 50 buster rs , busterin oma pressu ehjä ja suht siisti, kaiku humming bird, traileri majava tai jotain kuitenkin tehdas tekoinen , kiinteä tankki 42l , pulpetin edessä säilytys laatikko poikittainen penkki, jotain kalastus kamaa (vapatelineitä irrotettavia) vene on ollut lahden seudulla järvikäytössä itse oon kahtena kesänä käynyt helsingin ympäristössä ajelemassa. pohjaan ei siis ole "sotkettu" myrkkyjä vene on tällä hetkellä ylivieskassa lämpimässä tallissa seisomassa. Motorin huollatan ennen kuin vesille. Hyvin toimiva paketti T:Kari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136